• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

En frÄga till er som kan. Skulle ni köpa det specialverktyg som behövs för att byta band pÄ min Brucey (MRG G2000BL) och byta sjÀlva eller lÄta Globen göra det?
Pratade med Svante (över telefon) vilken var en riktigt trevlig figur dĂ„ jag ska bestĂ€lla hem ett nytt band. Ser gĂ€rna att det byts hos proffsen som vet vad de gör men samtidigt har jag inte lust att Ă„ka till Globen dĂ„ jag Ă€r vĂ€ldigt försiktig i dessa tider. I sĂ„ fall skulle jag skicka in klockan vilket kĂ€nnns sĂ„dĂ€r. Funderar dĂ€rför pĂ„ hur svĂ„rt det Ă€r att byta sjĂ€lv om man skaffar det verktyg som behövs. Vad tror ni och hur skulle ni resonera? 😊
Jag hade lÀmnat den till globen.

206AD489-595B-4C1A-BCCA-023EFCAEE9BE.jpeg

En frÄga till er som kan. Skulle ni köpa det specialverktyg som behövs för att byta band pÄ min Brucey (MRG G2000BL) och byta sjÀlva eller lÄta Globen göra det?
Pratade med Svante (över telefon) vilken var en riktigt trevlig figur dĂ„ jag ska bestĂ€lla hem ett nytt band. Ser gĂ€rna att det byts hos proffsen som vet vad de gör men samtidigt har jag inte lust att Ă„ka till Globen dĂ„ jag Ă€r vĂ€ldigt försiktig i dessa tider. I sĂ„ fall skulle jag skicka in klockan vilket kĂ€nnns sĂ„dĂ€r. Funderar dĂ€rför pĂ„ hur svĂ„rt det Ă€r att byta sjĂ€lv om man skaffar det verktyg som behövs. Vad tror ni och hur skulle ni resonera? 😊
jag tycker det Àr lite roligt att mecka sjÀlv, men i den klock-klassen kanske det Àr vÀrt att inte chansa

Tillbaka
Topp