Fin trio!Jag har inte jÀttemÄnga men dom Àr fÀrgglada!
![]()
![]()
![OK hand :ok_hand: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44c.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fin trio!Jag har inte jÀttemÄnga men dom Àr fÀrgglada!
![]()
![]()
Grym! FÄr man frÄga vad det Àr för referens och vart du köpte? Har fÄtt suget efter en square och vit Àr ju coolt![]()
Tack!Fin trio!![]()
Nu Àr detta enda G-Shocken som jag har och nog Àr det den bÀsta!![]()
Bra "bang for the buck"!Nu Àr detta enda G-Shocken som jag har och nog Àr det den bÀsta!![]()
Jag hade nyligen en Mudman, men tyckte inte om konstruktionen. Störde mig pÄ vattnet som kommer in bakom knapparna vilket resulterar i ett lustigt ljud dÄ knapparna anvÀnds. Ett ljud likande dÄ man har blöta skor!Det Àr en bra modell. VÀnta tills du fÄr prova andra modeller![]()
Jag hade nyligen en Mudman, men tyckte inte om konstruktionen. Störde mig pÄ vattnet som kommer in bakom knapparna vilket resulterar i ett lustigt ljud dÄ knapparna anvÀnds. Ett ljud likande dÄ man har blöta skor!![]()
Riktigt bra pris! Köpte min för runt 1800, vilket jag tyckte var bra.GW 5000. Gjorde ett fint kap i Japan. SvÀrmor hade bonuspoÀng som jag fick anvÀnda och jag betalade mellanskillnaden pÄ drygt 800 spÀnn för klockan.
![]()
Var det nÄgon som högg pÄ denna?GÄr i tankarna att lÄta min Titanare vandra vidare. Vid intresse skicka ett PM med vettigt bud sÄ kanske det kan bli av en affÀr
.
![]()
![]()
Bra matchning! Den dÀr grodan alltsÄ...Matchar tröja o klocka idag.
![]()
Den Àr fortfarande kvarVar det nÄgon som högg pÄ denna?
Man vet inte vad man missar förrÀn man testarDen Àr fortfarande kvar, nÄgra har visat lite smÄtt intresse, fick dock ett bud jag avböjt. Blir eventuellt att lÀgga ut den under veckan men fÄr se
.
SÄ Àr det verkligenMan vet inte vad man missar förrÀn man testar![]()
TyvÀrr Àr det svÄrt att sÀlja high end G-shock pÄ klocksnack utan att det svider en del...Den Àr fortfarande kvar, nÄgra har visat lite smÄtt intresse, fick dock ett bud jag avböjt. Blir eventuellt att lÀgga ut den under veckan men fÄr se
.