• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lite Mudmaster pÄ kvÀllskvisten
CAC035F8-E0FC-4753-95EA-7D8AF683D047.jpeg

Beror pÄ vad det kostar och om det Àr vÀrt besvÀret... Byter man band sÀg tvÄ ggr / Är kan man lika gÀrna Äka in till stan och be dem utföra arbetet.
Ja, du har nog rĂ€tt. Skulle dock vilja ha nĂ„gon nĂ€rmare som kunde klara av att fixa. 😊
Jag hade lÀmnat den till globen.
👍😊
HĂ„ller med hĂ€r, kommer ju förmodligen byta band 1-2 gĂ„nger max, att dĂ„ köpa specialverktyg och sĂ„ kĂ€nns överdrivet. LĂ€mna till Globen! Ge frugan en extra slant sĂ„ hon kan shoppa loss lite efter hon bytt band sĂ„ Ă€r blir bĂ„de du och hon glad 😁
He he, en god plan. 👍😊
jag tycker det Àr lite roligt att mecka sjÀlv, men i den klock-klassen kanske det Àr vÀrt att inte chansa
Nej, sĂ„ Ă€r det nog. Vill ju inte ha onödiga mĂ€rken i klockan pga att jag klantar till det. 😊
Tror det ocksÄ! FÄr ta tag i det, rött och grÄtt hÄr bra ihop!

Blev det en Antartica???
Hur Ă€r det annars? Är det pĂ„ bĂ€ttringsvĂ€g? NĂ€r Ă€r du hemma igen?

Hoppas pÄ ett snabbt tillfrisknande!!
Rött och grĂ„tt Ă€r prima! 👍😊

Japp, det blev Antarctica. JĂ€ttekul! đŸ€—

Ja, det Àr lite sviktande hÀlsa men syrgas och andningsövningar gör susen. Börjar dock bli less pÄ rummets fyra vÀggar nu. Kan ju varenda vrÄ utantill. Vi fÄr se vad lÀkarens utlÄtande blir efter helgen. Det gÄr ju Ät rÀtt hÄll eller iaf inte Ät fel hÄll. De har ju koll och det kÀnns bra.
Tack sĂ„ mycket! 🙏😍

Ja, du har nog rĂ€tt. Skulle dock vilja ha nĂ„gon nĂ€rmare som kunde klara av att fixa. 😊

👍😊

He he, en god plan. 👍😊

Nej, sĂ„ Ă€r det nog. Vill ju inte ha onödiga mĂ€rken i klockan pga att jag klantar till det. 😊

Rött och grĂ„tt Ă€r prima! 👍😊

Japp, det blev Antarctica. JĂ€ttekul! đŸ€—

Ja, det Àr lite sviktande hÀlsa men syrgas och andningsövningar gör susen. Börjar dock bli less pÄ rummets fyra vÀggar nu. Kan ju varenda vrÄ utantill. Vi fÄr se vad lÀkarens utlÄtande blir efter helgen. Det gÄr ju Ät rÀtt hÄll eller iaf inte Ät fel hÄll. De har ju koll och det kÀnns bra.
Tack sĂ„ mycket! 🙏😍
Vart sugen pÄ den, men kÀnner ocksÄ att den bara kommer att ligga, sÄ dÄ Àr det bÀttre att en riktig entusiast plockar den! Grattis!

Vi alla hĂ€r hoppas pĂ„ goda nyheter av lĂ€karen och att du snart Ă€r hemma igen och förgyller vĂ„ra liv med bilder pĂ„ G-shocks! đŸ‘đŸ‘đŸ‘đŸ€—

Vart sugen pÄ den, men kÀnner ocksÄ att den bara kommer att ligga, sÄ dÄ Àr det bÀttre att en riktig entusiast plockar den! Grattis!

Vi alla hĂ€r hoppas pĂ„ goda nyheter av lĂ€karen och att du snart Ă€r hemma igen och förgyller vĂ„ra liv med bilder pĂ„ G-shocks! đŸ‘đŸ‘đŸ‘đŸ€—
Tack sĂ„ mycket, ska bli riktigt skoj att fĂ„ Antarctica i samlingen. Tycker den Ă€r sĂ„ snygg sĂ„ har stora förvĂ€ntningar nĂ€r jag ser den live. 😊
Jag tackar för de vĂ€nliga orden och lovar bilder i massor nĂ€r jag Ă„ter Ă€r pĂ„ hemmaplan. 🙏😍

Tack sĂ„ mycket, ska bli riktigt skoj att fĂ„ Antarctica i samlingen. Tycker den Ă€r sĂ„ snygg sĂ„ har stora förvĂ€ntningar nĂ€r jag ser den live. 😊
Jag tackar för de vĂ€nliga orden och lovar bilder i massor nĂ€r jag Ă„ter Ă€r pĂ„ hemmaplan. 🙏😍
FÀrgsÀttningen Àr 10 av 10, krya pÄ dig!

Tillbaka
Topp