Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀlkommen in i vÀrmenSpontanköpte en somrig Gshock idag
![]()
![]()
Riktigt krispig display pÄ den dÀr och somrigSpontanköpte en somrig Gshock idag
![]()
![]()
Release nÀsta vecka. Kanske kan bli en utmanare till Garmin/Suunto?
![]()
Ja, du har nog rÀtt. Skulle dock vilja ha nÄgon nÀrmare som kunde klara av att fixa.Beror pÄ vad det kostar och om det Àr vÀrt besvÀret... Byter man band sÀg tvÄ ggr / Är kan man lika gÀrna Äka in till stan och be dem utföra arbetet.
Jag hade lÀmnat den till globen.
He he, en god plan.HÄller med hÀr, kommer ju förmodligen byta band 1-2 gÄnger max, att dÄ köpa specialverktyg och sÄ kÀnns överdrivet. LÀmna till Globen! Ge frugan en extra slant sÄ hon kan shoppa loss lite efter hon bytt band sÄ Àr blir bÄde du och hon glad![]()
Nej, sÄ Àr det nog. Vill ju inte ha onödiga mÀrken i klockan pga att jag klantar till det.jag tycker det Àr lite roligt att mecka sjÀlv, men i den klock-klassen kanske det Àr vÀrt att inte chansa
Rött och grÄtt Àr prima!Tror det ocksÄ! FÄr ta tag i det, rött och grÄtt hÄr bra ihop!
Blev det en Antartica???
Hur Ă€r det annars? Ăr det pĂ„ bĂ€ttringsvĂ€g? NĂ€r Ă€r du hemma igen?
Hoppas pÄ ett snabbt tillfrisknande!!
Release nÀsta vecka. Kanske kan bli en utmanare till Garmin/Suunto?
![]()
Ăr ju WearOS frĂ„n Google sĂ„ förhoppningsvis blir grĂ€nssnittet bĂ€ttre.Formen gĂ„r det ju inte klaga pĂ„ iaf.
FÄr hÄlla tummarna att anvÀndarvÀnligheten Àr bra och genomtÀnkt. Dvs att inte behöva trycka pÄ knapparna 7 ggr för att se en notis.
Mer rainbow.
Vart sugen pÄ den, men kÀnner ocksÄ att den bara kommer att ligga, sÄ dÄ Àr det bÀttre att en riktig entusiast plockar den! Grattis!Ja, du har nog rÀtt. Skulle dock vilja ha nÄgon nÀrmare som kunde klara av att fixa.
He he, en god plan.
Nej, sÄ Àr det nog. Vill ju inte ha onödiga mÀrken i klockan pga att jag klantar till det.
Rött och grÄtt Àr prima!
Japp, det blev Antarctica. JĂ€ttekul!
Ja, det Àr lite sviktande hÀlsa men syrgas och andningsövningar gör susen. Börjar dock bli less pÄ rummets fyra vÀggar nu. Kan ju varenda vrÄ utantill. Vi fÄr se vad lÀkarens utlÄtande blir efter helgen. Det gÄr ju Ät rÀtt hÄll eller iaf inte Ät fel hÄll. De har ju koll och det kÀnns bra.
Tack sÄ mycket!![]()
Tack sÄ mycket, ska bli riktigt skoj att fÄ Antarctica i samlingen. Tycker den Àr sÄ snygg sÄ har stora förvÀntningar nÀr jag ser den live.Vart sugen pÄ den, men kÀnner ocksÄ att den bara kommer att ligga, sÄ dÄ Àr det bÀttre att en riktig entusiast plockar den! Grattis!
Vi alla hÀr hoppas pÄ goda nyheter av lÀkaren och att du snart Àr hemma igen och förgyller vÄra liv med bilder pÄ G-shocks!![]()
FÀrgsÀttningen Àr 10 av 10, krya pÄ dig!Tack sÄ mycket, ska bli riktigt skoj att fÄ Antarctica i samlingen. Tycker den Àr sÄ snygg sÄ har stora förvÀntningar nÀr jag ser den live.
Jag tackar för de vÀnliga orden och lovar bilder i massor nÀr jag Äter Àr pÄ hemmaplan.![]()
Bra review. För det dÀr priset borde den har safirglas och bÀttre batteritid tycker jag.
Grym! FÄr man frÄga vad det Àr för referens och vart du köpte? Har fÄtt suget efter en square och vit Àr ju cooltSpontanköpte en somrig Gshock idag
![]()
![]()