Ja det ser ju faktiskt bra ut. Sen fÄr övrigt sÄ gÄr din GD 1 sekund för fort
![Winking face with tongue :stuck_out_tongue_winking_eye: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f61c.png)
Edit: sÄg inte att du redan uppmÀrksammat det haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja det ser ju faktiskt bra ut. Sen fÄr övrigt sÄ gÄr din GD 1 sekund för fort
I know, sÄ gÄr det nÀr den inte har multiband haha.Ja det ser ju faktiskt bra ut. Sen fÄr övrigt sÄ gÄr din GD 1 sekund för fort![]()
JodÄ, ett av de lite ovanliga mÀrkena men de har byggt flera modeller av gitarrer och basar som Àr helt fantastiska bÄde spelmÀssigt samt material och designmÀssigt. Men idag har de gÄtt upp i pris. De i highend skiktet kan vara riktigt dyra. DÄ vet alla varför mitt nick Àr just Daion. De Àr mina favoriter.Visste inte ens att daion var ett gitarr mÀrke.
Riktigt snygga les paul.
JÀklar vad mÄnga guitarer dÀr. Spelar du eller samlar du bara?
HĂ€rligt!Postnord kom med leverans.
Var tvungen att köpa ny stÀll dÄ alla Multiband och Solar klockor mÄste fÄ plats.
Vill ju inte att frugan ska klaga pÄ att dem ligger pÄ skrivbordet.
![]()
Haha i feel ya. TÀnkte jag skulle avyttra min Rangeman mot nÄgot annat men krav Àr MB6 och TS, dock Àr nog inte en square mitt val dÀr. Möjligen en mudman g-9300 men dÄ vill jag ju helst ha gw9300I know, sÄ gÄr det nÀr den inte har multiband haha.
TÀnkte mest pÄ höjdenNej nej. Den Àr större Àn vad man tror inuti. SÀngen Àr 190 x 160.![]()
Vilket som, plast med kompositlÀnk (finns riktigt prisvÀrda) eller stÄlis. Eller titanium förstÄs, men mindre rolig prislapp pÄ dem. StÄlis Àr prisvÀrt beggat ser det ut som.En stÄlis menar du?
Tycker att det ser hÀftig ut med Bullbars. Men en sak jag undrar, blir det inte mÀrke efter ett tag nÀr man tar bort den?BestÀllde bull bars frÄn en suspekt sida för ett tag sedan, efter bestÀllning bestÀmde jag mig för att lÀsa om sidan. LÀt allt annat Àn bra, lÄnga leveranser eller inga alls. Muttrade lite.. men nÄgon gÄng mÄste ju vara den först man blir blÄst tÀnkte jag. Men sÄ idag sÄ kom den.![]()
Jag hÄller ju nÄgon av GW-B5600, dÄ med kombilÀnken, högt. Alla funktioner och grymt bekvÀm att bÀraHaha i feel ya. TÀnkte jag skulle avyttra min Rangeman mot nÄgot annat men krav Àr MB6 och TS, dock Àr nog inte en square mitt val dÀr. Möjligen en mudman g-9300 men dÄ vill jag ju helst ha gw9300
Kan Äterkomma med svar!Tycker att det ser hÀftig ut med Bullbars. Men en sak jag undrar, blir det inte mÀrke efter ett tag nÀr man tar bort den?
Jo GWn verkar svÄrfÄngad om man inte gÄr ut pÄ eBay osv. En gw-b5600 m lÀnk kanske skulle testasJag hÄller ju nÄgon av GW-B5600, dÄ med kombilÀnken, högt. Alla funktioner och grymt bekvÀm att bÀra
9300an Àr inte heller fel, men GWn Àr klurigare att hitta verkar det som.
Och det Àr ju den som har MB6 och TS.
Ligger en helsvart pÄ Tratten nuJo GWn verkar svÄrfÄngad om man inte gÄr ut pÄ eBay osv. En gw-b5600 m lÀnk kanske skulle testas
Vad Àr en vettig peng för en sÄdan beggad? Inte sugen pÄ att köpa nytt av nÄgot jag Àr osÀker pÄ.
Köpte min ny för dryga tusenlappen, vilket var ett kanonpris. Men nÄgonstans strax dÀrunder kan vÀl vara ok.Jo GWn verkar svÄrfÄngad om man inte gÄr ut pÄ eBay osv. En gw-b5600 m lÀnk kanske skulle testas
Vad Àr en vettig peng för en sÄdan beggad? Inte sugen pÄ att köpa nytt av nÄgot jag Àr osÀker pÄ.
I huvudÀnden (bakÄt) Àr det gott om plats.TÀnkte mest pÄ höjden
Ser ju superhĂ€rligt ut! Har förstĂ„tt att den har nĂ„gon form att âkökâ, men har den Ă€ven vatten och möjlighet att ansluta extern ström?I huvudĂ€nden (bakĂ„t) Ă€r det gott om plats.![]()
![]()
Ja jag sÄg det. 1K. Gjorde en snabb googling oxÄ, 1500kr ny frÄn Danmark. FÄr se vad som avyttras för ett inköp (en in = en ut)Ligger en helsvart pÄ Tratten nu
![]()
Casio G-Shock GW-B5600BC-1BER - Solar, Bluetooth, MB6 - JĂ€ttebra skick
Utropspris: 1000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-05-22 18:35:33. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Annars Àr den guldiga mycket bra, med kombiband ocksÄ.Ja jag sÄg det. 1K. Gjorde en snabb googling oxÄ, 1500kr ny frÄn Danmark. FÄr se vad som avyttras för ett inköp (en in = en ut)
Riktigt mysig och smidig, om Ă€n compact living deluxeSer ju superhĂ€rligt ut! Har förstĂ„tt att den har nĂ„gon form att âkökâ, men har den Ă€ven vatten och möjlighet att ansluta extern ström?
Den Àr FARLIG !!!Annars Àr den guldiga mycket bra, med kombiband ocksÄ.
![]()
Hatar sneda moduler...Annars Àr den guldiga mycket bra, med kombiband ocksÄ.
![]()
Stockpic, tror att min sitter rakt.Hatar sneda moduler...
![]()
Inte lustigt att dom blir sneda om man skjuter stora pilar pÄ dom!!Hatar sneda moduler...
![]()
Japp, det var den som började mitt samlandet pÄ G-shocks.Den Àr FARLIG !!!
Köper man den finns risken att det spÄrar ur helt och vipps sÄ sitter man dÀr med ett 40tal G-shocks![]()
Jag köpte min för "25-Ärspresenten" frÄn jobbet, efter att ha haft ihjÀl en skock andra Casios och till sist tvÄ Edifiecer, men tyckte den var för fin för att ha som beater sÄ det blev en 5610 oxÄ, och sen gick det som det gickJapp, det var den som började mitt samlandet pÄ G-shocks.
I feel you bro. NÀstan exakt sÄ blev det för mig ocksÄ.Jag köpte min för "25-Ärspresenten" frÄn jobbet, efter att ha haft ihjÀl en skock andra Casios och till sist tvÄ Edifiecer, men tyckte den var för fin för att ha som beater sÄ det blev en 5610 oxÄ, och sen gick det som det gick![]()
Flera av mina var sneda dÀr jag fick öppna och vrida de rakt. Min AR tex.Inte lustigt att dom blir sneda om man skjuter stora pilar pÄ dom!!
Optisk illusion pÄ bilden hÀvdar jag![]()