• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

@Imre
Oh no, GD-350 gĂ„r en sekund fel. 😂

IMG_6248.JPG
Ja det ser ju faktiskt bra ut. Sen fĂ„r övrigt sĂ„ gĂ„r din GD 1 sekund för fort 😜
Edit: sÄg inte att du redan uppmÀrksammat det haha

Visste inte ens att daion var ett gitarr mÀrke.

Riktigt snygga les paul.
JodĂ„, ett av de lite ovanliga mĂ€rkena men de har byggt flera modeller av gitarrer och basar som Ă€r helt fantastiska bĂ„de spelmĂ€ssigt samt material och designmĂ€ssigt. Men idag har de gĂ„tt upp i pris. De i highend skiktet kan vara riktigt dyra. DĂ„ vet alla varför mitt nick Ă€r just Daion. De Ă€r mina favoriter. 😊
JÀklar vad mÄnga guitarer dÀr. Spelar du eller samlar du bara?
🙏😊
Spelar och spelar. Brukar sĂ€ga att jag plinkar lite hemma pĂ„ kammaren. 😂
Men det Àr kul och vÀldigt avkopplande. Och sen, absolut, jag har samlat. Har en del vÀldigt unika saker som Àr custombyggda och sÄ.
Postnord kom med leverans.
Var tvungen att köpa ny stÀll dÄ alla Multiband och Solar klockor mÄste fÄ plats.
Vill ju inte att frugan ska klaga pĂ„ att dem ligger pĂ„ skrivbordet. 😁

IMG_6246.JPG
HĂ€rligt! 👍😊
Det dĂ€r Ă€r ju kanonbra! đŸ€—

BestĂ€llde bull bars frĂ„n en suspekt sida för ett tag sedan, efter bestĂ€llning bestĂ€mde jag mig för att lĂ€sa om sidan. LĂ€t allt annat Ă€n bra, lĂ„nga leveranser eller inga alls. Muttrade lite.. men nĂ„gon gĂ„ng mĂ„ste ju vara den först man blir blĂ„st tĂ€nkte jag. Men sĂ„ idag sĂ„ kom den. 😛

Bilagor

• B7E492A8-08D2-4499-A900-5C3BC879E241.jpeg
    B7E492A8-08D2-4499-A900-5C3BC879E241.jpeg
    685.9 KB · Visningar: 4
BestĂ€llde bull bars frĂ„n en suspekt sida för ett tag sedan, efter bestĂ€llning bestĂ€mde jag mig för att lĂ€sa om sidan. LĂ€t allt annat Ă€n bra, lĂ„nga leveranser eller inga alls. Muttrade lite.. men nĂ„gon gĂ„ng mĂ„ste ju vara den först man blir blĂ„st tĂ€nkte jag. Men sĂ„ idag sĂ„ kom den. 😛
Tycker att det ser hÀftig ut med Bullbars. Men en sak jag undrar, blir det inte mÀrke efter ett tag nÀr man tar bort den?

Haha i feel ya. TÀnkte jag skulle avyttra min Rangeman mot nÄgot annat men krav Àr MB6 och TS, dock Àr nog inte en square mitt val dÀr. Möjligen en mudman g-9300 men dÄ vill jag ju helst ha gw9300
Jag hĂ„ller ju nĂ„gon av GW-B5600, dĂ„ med kombilĂ€nken, högt. Alla funktioner och grymt bekvĂ€m att bĂ€ra😀
9300an Àr inte heller fel, men GWn Àr klurigare att hitta verkar det som.
Och det Àr ju den som har MB6 och TS.

Jag hĂ„ller ju nĂ„gon av GW-B5600, dĂ„ med kombilĂ€nken, högt. Alla funktioner och grymt bekvĂ€m att bĂ€ra😀
9300an Àr inte heller fel, men GWn Àr klurigare att hitta verkar det som.
Och det Àr ju den som har MB6 och TS.
Jo GWn verkar svĂ„rfĂ„ngad om man inte gĂ„r ut pĂ„ eBay osv. En gw-b5600 m lĂ€nk kanske skulle testas đŸ€”
Vad Àr en vettig peng för en sÄdan beggad? Inte sugen pÄ att köpa nytt av nÄgot jag Àr osÀker pÄ.

Jo GWn verkar svĂ„rfĂ„ngad om man inte gĂ„r ut pĂ„ eBay osv. En gw-b5600 m lĂ€nk kanske skulle testas đŸ€”
Vad Àr en vettig peng för en sÄdan beggad? Inte sugen pÄ att köpa nytt av nÄgot jag Àr osÀker pÄ.
Ligger en helsvart pĂ„ Tratten nu🙂

Köpte min ny för dryga tusenlappen, vilket var ett kanonpris. Men nÄgonstans strax dÀrunder kan vÀl vara ok.

Ser ju superhĂ€rligt ut! Har förstĂ„tt att den har nĂ„gon form att ”kök”, men har den Ă€ven vatten och möjlighet att ansluta extern ström?
Riktigt mysig och smidig, om Ă€n compact living deluxe 👍
Original satt det en liten diskho med rinnande vatten uppe pÄ högersidan, men i vÄr sÄ Àr det ombyggt av tidigare Àgaren sÄ vi kör med tappdunk utanför bilen istÀllet.
Har separat batteri för bodelen och Ă€ven möjlighet att ansluta 220 vid behov. Köket (lampoljedrivet) funkar ocksĂ„ som bovĂ€rmare om det blir kallt ute.🙂

LÄter DCn vara med sÄ det inte blir helt OT ;)
IMG_20210521_221618_resized_20210521_101649990.jpg

Bilagor

• IMG_20190515_202742.jpg
    IMG_20190515_202742.jpg
    425.8 KB · Visningar: 3
  • IMG_20190515_202943.jpg
    IMG_20190515_202943.jpg
    417 KB · Visningar: 3
Jag köpte min för "25-Ă„rspresenten" frĂ„n jobbet, efter att ha haft ihjĂ€l en skock andra Casios och till sist tvĂ„ Edifiecer, men tyckte den var för fin för att ha som beater sĂ„ det blev en 5610 oxĂ„, och sen gick det som det gick 😁
I feel you bro. NÀstan exakt sÄ blev det för mig ocksÄ.

Min första G som jag kommer ihÄg var en GA-100mc (svart/gul) som jag köpte till mig sjÀlv i present. Sen kom en dw5600e sen en gd350 sen en gst-b200 som sedan blev en Rangeman. Nu Àr GDn o rangan kvar

Tillbaka
Topp