Jag vet att den Àr stock photo. Jag klarar inte av sneda verk. Flera av min var sÄ som jag fick rÀtta till sjÀlv.Stockpic, tror att min sitter rakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet att den Àr stock photo. Jag klarar inte av sneda verk. Flera av min var sÄ som jag fick rÀtta till sjÀlv.Stockpic, tror att min sitter rakt.
Ja, det bruka inte vara sÄ svÄrt att göra det sjÀlv, som tur Àr.Jag vet att den Àr stock photo. Jag klarar inte av sneda verk. Flera av min var sÄ som jag fick rÀtta till sjÀlv.
Det Àr precis det jag har problem med. Det Àr ju inte svÄrt att fÄ de sitta rakt frÄn början. Casio fÄr jobba pÄ QC.Ja, det bruka inte vara sÄ svÄrt att göra det sjÀlv, som tur Àr.
Ja jÀvlar, det tror man inte nÀr man ser bilder utvÀndigtI huvudÀnden (bakÄt) Àr det gott om plats.
Ser supermysigt utRiktigt mysig och smidig, om Àn compact living deluxe
Original satt det en liten diskho med rinnande vatten uppe pÄ högersidan, men i vÄr sÄ Àr det ombyggt av tidigare Àgaren sÄ vi kör med tappdunk utanför bilen istÀllet.
Har separat batteri för bodelen och Àven möjlighet att ansluta 220 vid behov. Köket (lampoljedrivet) funkar ocksÄ som bovÀrmare om det blir kallt ute.
LÄter DCn vara med sÄ det inte blir helt OT
Riktigt finRandom rob packar upp nya gst-b400, ser bra ut tycker jag!
Trist. Men Legos eftermarknad Àr sjukt bra, de skickar bitar utan att ifrÄgasÀtta nÄgot.kul! Min technicbil jag köpte saknade en bit direkt (fick bestÀlla), och i nÀsta pÄse har de packat ned tvÄ exakt likadana bitar som ska vara olika sÄ fÄr bestÀlla Ànnu en bit. Bra köp eller inte
Jepp, det Àr deTrist. Men Legos eftermarknad Àr sjukt bra, de skickar bitar utan att ifrÄgasÀtta nÄgot.
Trist. Men Legos eftermarknad Àr sjukt bra, de skickar bitar utan att ifrÄgasÀtta nÄgot.
Nu förstÄr jag inte vad du menarMed tanke pÄ vad de tar betalt för sina produkter vore det skam om de inte gjorde det. :-O
Hade jag varit du hade jag bytt modul pÄ kg och 5610. Hade blivit grymt.@Imre
Oh no, GD-350 gÄr en sekund fel.
Vad stor den ser ut bredvid en normal square. ( den ligger framför en klocka, kan vara det som gör det ocksÄ )
Förpackningen Àr hÀftig men klockorna Àr rÀtt ointressanta.Det hÀr mÄste vara Casios hÀftigaste display/förpackning.
Tydligen Kina exklusive.
Mer info hÀr:
G-Shock China Dragon DBR Series - G-Central G-Shock Fan Site
G-Shock China revealed the GA-110DBR-7APFL on a social media campaign featuring singer Liu Yuxin, the first female ambassador for G-Shock. Thiswww.g-central.com
Vill ha den gröna displayen.
Om nÄgon vet hur man kan bestÀlla till Sverige fÄr ni gÀrna hojta till.
Nu förstÄr jag inte vad du menar
Den dÀr finns pÄ Lekia i Lund för 1599 krPolisstation för 4k, som hittat.
On topic
FörstÄr vad du menar. Men jag vill behÄlla den som den Àr. Tycker att den Àr fin med dem fÀrgade siffrorna.Hade jag varit du hade jag bytt modul pÄ kg och 5610. Hade blivit grymt.
HÄller 100% med dig. Vill mest ha drakarna bara.Förpackningen Àr hÀftig men klockorna Àr rÀtt ointressanta.
Polisstation för 4k, som hittat.