Ăventyrs-Gn med pĂ„ hojrunda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
RÄnet Àr vÀl en del av upplevelsen med en polisstation?Vilket rÄn!
Den dÀr Àr med pÄ vill-ha-listan. Men det Àr lite annat som ligger förre.Man fÄr inte ha denna för ofta, den sitter sÄ bra att det finns risk att man inte vill anvÀnda dem andra.
HÄller med, dem Àr riktigt bekvÀmaMan fÄr inte ha denna för ofta, den sitter sÄ bra att det finns risk att man inte vill anvÀnda dem andra.
Hoppas det löser sig.Blev fotad idag, ofrivilligt och till ett fett arvode. Hur mycket det landar pÄ fÄr vi se till veckan. Kanske fÄr finansiera debacklet med en klockförsÀljning eller tvÄ...
Gammal bild för topic
Men du klarar kortet?Blev fotad idag, ofrivilligt och till ett fett arvode. Hur mycket det landar pÄ fÄr vi se till veckan. Kanske fÄr finansiera debacklet med en klockförsÀljning eller tvÄ...
Gammal bild för topic
SÄna selfies vill man inte hamna pÄ Been there, done that....Blev fotad idag, ofrivilligt och till ett fett arvode. Hur mycket det landar pÄ fÄr vi se till veckan. Kanske fÄr finansiera debacklet med en klockförsÀljning eller tvÄ...
Gammal bild för topic
HastighetsbegrÀnsning högre Àn 50 km/h:Blev fotad idag, ofrivilligt och till ett fett arvode. Hur mycket det landar pÄ fÄr vi se till veckan. Kanske fÄr finansiera debacklet med en klockförsÀljning eller tvÄ...
Gammal bild för topic
Skulle gissa pÄ ca 3600-4000, men jag vet inte hur exakt min hastighetsmÀtare visar. Sedan har jag hört talas om nÄgon form av avdrag som man gör, hoppas men vet inte om det stÀmmerHastighetsbegrÀnsning högre Àn 50 km/h:
1â10 km/h: 1 500 kr.
11â15 km/h: 2 000 kr.
16â20 km/h: 2 400 kr.
21â25 km/h: 2 800 kr.
26â30 km/h: 3 200 kr.
31â35 km/h: 3 600 kr.
36â40 km/h: 4 000 kr.
41â50 km/h: 4 000 kr.
51 km/h och över: till Äklagare
OsÀker, vet inte riktigt vad som gÀller. FÄr be till gudarna (som jag inte tror finns)...Men du klarar kortet?
31 över Àr körkortsindragning minst en mÄnad ocksÄ. FrÄga mig inte hur jag vet.Skulle gissa pÄ ca 3600-4000, men jag vet inte hur exakt min hastighetsmÀtare visar. Sedan har jag hört talas om nÄgon form av avdrag som man gör, hoppas men vet inte om det stÀmmer
JadÄ, jag har ingen annan Àn mig sjÀlv att skylla. Pengarna gÄr ju till nÄgot gott om man ska se det frÄn den ljusa sidan. Det var en kort del av e4 som det blir 70 frÄn 110, satt i min egen vÀrld och missade helt skyltarna.Hoppas det löser sig.
Jag vet, hÄller tummarna att jag klarar 31....31 över Àr körkortsindragning minst en mÄnad ocksÄ. FrÄga mig inte hur jag vet.
Jag vet, hÄller tummarna att jag svarar 31....
PÄ vÀg med hastighetsbegrÀnsningen 40-120 km/h och vid bogsering | ||
25-30 | Varning | Förutsatt att man inte fÄtt varning eller haft körkortet Äterkallat inom en tvÄÄrsperiod frÄn den nya förseelsen |
31-40 | 2 mÄnader | Varning vid "sÀrskilda skÀl". |
41-50 | 3 mÄnader | |
51-60 | 4 mÄnader | |
61-70 | 5 mÄnader | |
71-80 | 6 mÄnader |
SÄ jÀkla lÀtt hÀnt... Lite go musik eller nÄt annat i huvet och rÀtt vad det Àr sÄ blixtrar det sÄ fint till höger om sig...JadÄ, jag har ingen annan Àn mig sjÀlv att skylla. Pengarna gÄr ju till nÄgot gott om man ska se det frÄn den ljusa sidan. Det var en kort del av e4 som det blir 70 frÄn 110, satt i min egen vÀrld och missade helt skyltarna.
Den gula Àr grymt krispig alltsÄ Riktig sommarklocka.Jag har fÄtt 2mÄnader nedsatt till 1mÄnad med intyg frÄn arbetsgivare, sista gÄngen 3mÄn indraget och inget gehör för intyg.
Bild för ontopic