à helveteTack sÄ mycket!
Det stÀmmer bra, det Àr en M2 Black Shadow Edition.
Den andra Àr en X3M Competition och hojen Àr en Aprilia Tuono Factory.
Puh, packningen klar för idag. Blev ett gÀng med paket.
![]()
![]()
![Flushed face :flushed: đł](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f633.png)
![Folded hands :pray: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f64f.png)
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
à helveteTack sÄ mycket!
Det stÀmmer bra, det Àr en M2 Black Shadow Edition.
Den andra Àr en X3M Competition och hojen Àr en Aprilia Tuono Factory.
Puh, packningen klar för idag. Blev ett gÀng med paket.
![]()
![]()
Men hallĂ„!!!!!! Du kan ju inte bara teasa sĂ„dĂ€r juuuu. Vad blev det?Fick bli tröstinköp pĂ„ tvĂ„ Gâs nu pĂ„ kvĂ€llskvisten.
Lugn nu, du kan se modellnummer pÄ köp&sÀlj om nÄgra dagarMen hallÄ!!!!!! Du kan ju inte bara teasa sÄdÀr juuuu. Vad blev det?![]()
FrĂ„n Sakura?Fick bli tröstinköp pĂ„ tvĂ„ Gâs nu pĂ„ kvĂ€llskvisten.
.. Sa han och fortsatte kolla pÄ stringtanga i lepoardmönstratFroggien Àr officiellt tillbakadragen frÄn K&S
![]()
Haha kan avslöja att det Àr en likadan som jag redan harMen hallÄ!!!!!! Du kan ju inte bara teasa sÄdÀr juuuu. Vad blev det?![]()
Du kan din grejFrÄn Sakura?![]()
Hahaha inte ska vi va sÄdana nuLugn nu, du kan se modellnummer pÄ köp&sÀlj om nÄgra dagar![]()
haha.. Precis nÀr jag la den i vagnen sÄ var den borta. SÄ det var du alltsÄ.Du kan din grej.
Höll glasdörrarna dÄ??Slog i klockan bÄde i entrédörren och i en dörr till kyldisken nÀr jag handlade. BÄda i glas men det var en lÀtt match för shocken
![]()
Hahaha sjukt om dom bara fick in en och att jag lyckades nypa denhaha.. Precis nÀr jag la den i vagnen sÄ var den borta. SÄ det var du alltsÄ.![]()
Haha... Fan va snabb du var. Blir det en Catch and release?Hahaha sjukt om dom bara fick in en och att jag lyckades nypa den.
Högg som enHaha... Fan va snabb du var. Blir det en Catch and release?![]()
Bra jobbat iaf.Högg som ennÀr jag fick mejl att den fanns inne
. Man vet aldrig med mig
. Ska bli intressant att se hur mycket tull/moms hamnar pÄ.
TackarBra jobbat iaf.Ta summan x 1.3 sÄ har du pris inkl moms.
Haha... Det visste du vÀl nÀr du tryckte pÄ köp förre mig?!!Tackar. NÀstan 3k i moms/tull
. Konkurs hÀr snart
.
Den andra Ă€r vĂ€l en gw-5000 som vi âbestĂ€mdeâHaha kan avslöja att det Ă€r en likadan som jag redan har. Vill dock ha en i âreservâ
. Den andra dÀremot OJOJOJ
, blir dock hemlig tills den anlÀnt
.
![]()
Du kan din grej.
Hahaha inte ska vi va sÄdana nu.
Haha lite roligare Ă€n GW-5000 mĂ„ste jag erkĂ€nnaDen andra Ă€r vĂ€l en gw-5000 som vi âbestĂ€mdeâ![]()
Hahaha var #YOLO dÀr och dÄHaha... Det visste du vÀl nÀr du tryckte pÄ köp förre mig?!!![]()
Grattis!Den flyttade in hos mig förra veckan.
Tack!Grattis!
Ja den Àr jÀkligt fin. Pendlar mellan denna och kolfiber grodan.Gillar fÀrgerna pÄ denna kommande I.C.E.R.C
![]()
![]()
![]()
Eller sÄ kör du pÄ bÄdaJa den Àr jÀkligt fin. Pendlar mellan denna och kolfiber grodan.![]()
Riktigt fin. Första analoga grodan som jag har varit sugen pÄ, utöver regnbÄgsgrodan. Har du koll pÄ vad den listar?Eller sÄ kör du pÄ bÄda, jag fundera slÄ till pÄ I.C.E.R.C sÄ lÀnge priset inte Àr helt Ät helvete
men det mĂ€rks. Ăr bara sugen hĂ€r och nu
.