Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den kommer vara het i höst!Den hÀr vill man ha.
Sommartid/vintertid mÄste vara fysiskt smÀrtsamt för killen..Den hÀr killen pÄ Facebook skulle behöva mÄnga vÀskor
Du fÄr kasta upp nÄgra bilder pÄ hojen i MC-trÄden under Lifestyle senDagens 2:a G, blev AR till kvÀllspasset idag. Förut var det 5610 till MC-mekandet men det glömde jag fota.
Ska trösta dig med en kvÀllsbild sen efter gymmet pÄ en fyrkant .Men kan ni sluta posta squares nu, vÀntar ju fortfarande pÄ min. Verkar inte ens ha lÀmnat lagret och bestÀllde i söndags
Större risk att han bor i ett land med normal syn pÄ tid och slipper det dÀr elÀndet med omstÀllning, vi Àr som tur Àr i minoritet med dom hÀr galenskaperna.Sommartid/vintertid mÄste vara fysiskt smÀrtsamt för killen..
Tack vad vÀnligt, mÄ du bli tvingad att vandra i trappor under tre dagar efter nÀsta benpass.Ska trösta dig med en kvÀllsbild sen efter gymmet pÄ en fyrkant .
Jag försöker bygga pÄ karmakontot . Ligger tyvÀrr fortfarande pÄ ett jÀkla underskott . Hahahaha nÄgra dagar kvar till ben .Tack vad vÀnligt, mÄ du bli tvingad att vandra i trappor under tre dagar efter nÀsta benpass.
Han bor i Australien sÄ han slipper inte sommartid/vintertid. Haha..Större risk att han bor i ett land med normal syn pÄ tid och slipper det dÀr elÀndet med omstÀllning, vi Àr som tur Àr i minoritet med dom hÀr galenskaperna.
Men kan ni sluta posta squares nu, vÀntar ju fortfarande pÄ min. Verkar inte ens ha lÀmnat lagret och bestÀllde i söndags
Den hÀr Àr ocksÄ fyrkantig! Fel men ÀndÄ rÀtt mÀrkeEn fyrkant som utlovat @Imre .
Ăr det en riktig stĂ„lis eller mod?
KÀnde pÄ den för första gÄngen för nÄgon vecka sedan, vÀldigt trevlig pÄ lÀnken faktiskt och större Àn jag troddeDen hÀr Àr ocksÄ fyrkantig! Fel men ÀndÄ rÀtt mÀrke
Det Ă€r en GMW-B5000G-1ER i grund och botten men som har blivit moddad med âPorterâ bezel, band samt glas .Ăr det en riktig stĂ„lis eller mod?
Ja jag tycker att storleken kÀnns vÀldigt bra men jag letar efter ett lÀder att kapa till sÄ det passar. LÀnken Àr inte mycket att hÀng i julgran, min bÄde nyps och gnisslar... Boettbredden Àr 24mm och luggarna 18mm.KÀnde pÄ den för första gÄngen för nÄgon vecka sedan, vÀldigt trevlig pÄ lÀnken faktiskt och större Àn jag trodde
Beror pÄ vart i Australien han bor, största delen av .au kör normalt Äret om.Han bor i Australien sÄ han slipper inte sommartid/vintertid. Haha..
SÄ pass. Trodde den skulle vara lite bÀttre iafJa jag tycker att storleken kÀnns vÀldigt bra men jag letar efter ett lÀder att kapa till sÄ det passar. LÀnken Àr inte mycket att hÀng i julgran, min bÄde nyps och gnisslar... Boettbredden Àr 24mm och luggarna 18mm.
Den kostar ju 300-ish kronor pÄ amazon sÄ jag förvÀntade mig inte mer Àn sÄ, men med ett bandbyte blir det nog kalasbra! RÀknar med att ett nytt band kostar mer Àn hela klockanSÄ pass. Trodde den skulle vara lite bÀttre iaf
Haha ja det lÀr det ju nog göra om du ska ha ett kvalitets band. Köp ett resin annars men visst det kostar sÀkert lika mycketDen kostar ju 300-ish kronor pÄ amazon sÄ jag förvÀntade mig inte mer Àn sÄ, men med ett bandbyte blir det nog kalasbra! RÀknar med att ett nytt band kostar mer Àn hela klockan
Jag som inte skulle köpa fler klockor pÄ ett tag.
Men nÀr det dyker upp bra erbjudande kan jag ju inte lÄta bli, tack @Danne.l .
Det vÀrsta Àr att det Àr 2 st klockor till som Àr pÄ vÀg.
Till mitt eget försvar sÄ var alla klockor billiga.
Som de bruka sÀga hÀr: man lever bara en gÄng och köp!
Just nu Àr det ett brunt lÀderband som hÀgrar, men det kan lika gÀrna bli ett resinband i slutÀndan.Haha ja det lÀr det ju nog göra om du ska ha ett kvalitets band. Köp ett resin annars men visst det kostar sÀkert lika mycket
Den hĂ€r var riktigt lĂ€cker. Jag som trodde jag var nöjd med en enda 5600âŠAll system go