• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den hÀr vill man ha.

GA-2100HC-4A_JF-1152x1536.jpg

Jag som inte skulle köpa fler klockor pÄ ett tag. :banghead:
Men nÀr det dyker upp bra erbjudande kan jag ju inte lÄta bli, tack @Danne.l .
Det vÀrsta Àr att det Àr 2 st klockor till som Àr pÄ vÀg.
Till mitt eget försvar sĂ„ var alla klockor billiga.😅
Som de bruka sÀga hÀr: man lever bara en gÄng och köp!

IMG_6273.JPG

KÀnde pÄ den för första gÄngen för nÄgon vecka sedan, vÀldigt trevlig pÄ lÀnken faktiskt och större Àn jag trodde
Ja jag tycker att storleken kÀnns vÀldigt bra men jag letar efter ett lÀder att kapa till sÄ det passar. LÀnken Àr inte mycket att hÀng i julgran, min bÄde nyps och gnisslar... Boettbredden Àr 24mm och luggarna 18mm.

Ja jag tycker att storleken kÀnns vÀldigt bra men jag letar efter ett lÀder att kapa till sÄ det passar. LÀnken Àr inte mycket att hÀng i julgran, min bÄde nyps och gnisslar... Boettbredden Àr 24mm och luggarna 18mm.
SÄ pass. Trodde den skulle vara lite bÀttre iaf

Den kostar ju 300-ish kronor pĂ„ amazon sĂ„ jag förvĂ€ntade mig inte mer Ă€n sĂ„, men med ett bandbyte blir det nog kalasbra! RĂ€knar med att ett nytt band kostar mer Ă€n hela klockan đŸ€Ż
Haha ja det lÀr det ju nog göra om du ska ha ett kvalitets band. Köp ett resin annars men visst det kostar sÀkert lika mycket

Jag som inte skulle köpa fler klockor pÄ ett tag. :banghead:
Men nÀr det dyker upp bra erbjudande kan jag ju inte lÄta bli, tack @Danne.l .
Det vÀrsta Àr att det Àr 2 st klockor till som Àr pÄ vÀg.
Till mitt eget försvar sĂ„ var alla klockor billiga.😅
Som de bruka sÀga hÀr: man lever bara en gÄng och köp!

IMG_6273.JPG

Jokermodda denna, blir grymt cool i det 😎

Tillbaka
Topp