• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

TvÄ ton tisdag.

IMG_20210525_091020.jpg

Bara för att hĂ„lla nere klockantalet i framtiden eller ja pĂ„ en rimlig nivĂ„ för mitt vĂ€lmĂ„ende 😂😎 har jag bestĂ€ll mig ett KS Pelicase med endast fem platser 🙄😎. Med andra ord behöver jag rensa bort 1-2 G’s. FrĂ„gan Ă€r dock vilken/vilka đŸ„ł. #komigendetblirkul

Bara för att hĂ„lla nere klockantalet i framtiden eller ja pĂ„ en rimlig nivĂ„ för mitt vĂ€lmĂ„ende 😂😎 har jag bestĂ€ll mig ett KS Pelicase med endast fem platser 🙄😎. Med andra ord behöver jag rensa bort 1-2 G’s. FrĂ„gan Ă€r dock vilken/vilka đŸ„ł. #komigendetblirkul
Vilka funderar du pÄ?

Det gĂ„r inte att ha bara 5 st. Jag försökte hĂ„lla mig till max 10 och det gick sĂ„dĂ€r. 😂😂

Tillbaka
Topp