Haha, ja kommer att sluta med bĂ„da. Men det blir XC först, har en pĂ„ G nu ocksĂ„.Eller sĂ„ kör du pĂ„ bĂ„da , jag fundera slĂ„ till pĂ„ I.C.E.R.C sĂ„ lĂ€nge priset inte Ă€r helt Ă„t helvete men det mĂ€rks. Ăr bara sugen hĂ€r och nu .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, ja kommer att sluta med bĂ„da. Men det blir XC först, har en pĂ„ G nu ocksĂ„.Eller sĂ„ kör du pĂ„ bĂ„da , jag fundera slĂ„ till pĂ„ I.C.E.R.C sĂ„ lĂ€nge priset inte Ă€r helt Ă„t helvete men det mĂ€rks. Ăr bara sugen hĂ€r och nu .
HĂ„ller verkligen med . Detta Ă€r andra analoga grodan jag blivit förĂ€lskad i . TyvĂ€rr inte men finns prissatt pĂ„ C24 för ca 1000âŹ.Riktigt fin. Första analoga grodan som jag har varit sugen pĂ„, utöver regnbĂ„gsgrodan. Har du koll pĂ„ vad den listar?
SÄja . JasÄ vart hitta du den ?Haha, ja kommer att sluta med bÄda. Men det blir XC först, har en pÄ G nu ocksÄ.
RÀkna med 10k plus moms.Riktigt fin. Första analoga grodan som jag har varit sugen pÄ, utöver regnbÄgsgrodan. Har du koll pÄ vad den listar?
Lite jobbigt med vita band. De Ă€r snygga men svĂ„rt att hĂ„lla rent.HĂ„ller verkligen med . Detta Ă€r andra analoga grodan jag blivit förĂ€lskad i . TyvĂ€rr inte men finns prissatt pĂ„ C24 för ca 1000âŹ.
Kan tÀnka mig det men sjukt frÀscht. Den skulle dock anvÀndas i lugna miljöer bara hos mig .Lite jobbigt med vita band. De Àr snygga men svÄrt att hÄlla rent.
Det Àr ju jÀttestor skillnadFör gemene man och oinsatta ser ju era titanare likadan ut som min.
*hakar pÄ *
För fem gshocks eller fem totalt?!Bara för att hĂ„lla nere klockantalet i framtiden eller ja pĂ„ en rimlig nivĂ„ för mitt vĂ€lmĂ„ende har jag bestĂ€ll mig ett KS Pelicase med endast fem platser . Med andra ord behöver jag rensa bort 1-2 Gâs. FrĂ„gan Ă€r dock vilken/vilka . #komigendetblirkul
Fem G-Shocks eller ja det blir fem totalt dĂ„ jag försökt mig pĂ„ âvanligaâ klockor men Ă€r inget för mig har jag kommit fram till .För fem gshocks eller fem totalt?!
Vilka funderar du pĂ„?Bara för att hĂ„lla nere klockantalet i framtiden eller ja pĂ„ en rimlig nivĂ„ för mitt vĂ€lmĂ„ende har jag bestĂ€ll mig ett KS Pelicase med endast fem platser . Med andra ord behöver jag rensa bort 1-2 Gâs. FrĂ„gan Ă€r dock vilken/vilka . #komigendetblirkul
âPorterâ modden kan eventuellt ligga löst . Har inte riktigt bestĂ€mt mig om det blir ytterligare en till utöver den .Vilka funderar du pĂ„?
Det gĂ„r inte att ha bara 5 st. Jag försökte hĂ„lla mig till max 10 och det gick sĂ„dĂ€r.Bara för att hĂ„lla nere klockantalet i framtiden eller ja pĂ„ en rimlig nivĂ„ för mitt vĂ€lmĂ„ende har jag bestĂ€ll mig ett KS Pelicase med endast fem platser . Med andra ord behöver jag rensa bort 1-2 Gâs. FrĂ„gan Ă€r dock vilken/vilka . #komigendetblirkul
Ăr man en envis jĂ€vla Bosnier Ă€r ingenting omöjligt . Blir sĂ€kert svĂ„rt men bestĂ€mt mig att nĂ€r lĂ„dan Ă€r full och jag Ă€r sugen pĂ„ en ny fĂ„r en flippas först .Det gĂ„r inte att ha bara 5 st. Jag försökte hĂ„lla mig till max 10 och det gick sĂ„dĂ€r.
Hrm, Jo tjena!Ăr man en envis jĂ€vla Bosnier Ă€r ingenting omöjligt . Blir sĂ€kert svĂ„rt men bestĂ€mt mig att nĂ€r lĂ„dan Ă€r full och jag Ă€r sugen pĂ„ en ny fĂ„r en flippas först .
Hahah med 1-2 Pelicases till hade det blivit vÀldigt mycket inre stress hemma om inte annat . Blir perfekt med en femma .Hrm, Jo tjena!
Tror snarare pÄ 1 el 2 pelican cases till, sÄ du kan ha 10-15 klockor!
Annars sÄ kommer det bli stressigt hemma hos dig