En SQUAAAAAAAAAARE!
![Face with tears of joy :joy: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ett sĂ„nt hĂ€r ?Finns det nĂ„t billigt och smidigt sĂ€tt att köpa ett nytt band till tex gw-m5610? Ăr det tex watchtech som gĂ€ller?
Lila och babyblÄ bandmodd pÄ den vÀnstra.Ny Kina release, The "Shanghai Night" collection:
![]()
Displayen pÄ DW-5900RS-1 mÄste vara en av dem sÀmsta pÄ en mordern G-shock.
För att siffrorna ska synas bra mÄste man vara direkt under en lampa.
Antar att det Àr utseende före funktion pÄ denna klocka.
Jag tror tyvÀrr att trigraphs linjerna, dem röda och vita/silver Àr tyvÀrr printat pÄ sjÀlva polariseringsfiltret.
SÄ om jag skulle byta filtret sÄ skulle dem kanske försvinna.
Sen pÄ nÄgot sÀtt tycker jag att den vita/silverfÀrgade cirklarna och linjerna ser cheap ut. ( titta pÄ cirkel till höger, man ser tom pÄ bilden )
Man kan nÀstan tro att nÄgon har mÄlat dem sjÀlva i efterhand. Har sett bilder pÄ den gula ocksÄ, det Àr samma sak dÀr.
Trots allt tycker jag att klockan Àr lite kul ÀndÄ. Den Àr sÄdÀr fulsnygg.
![]()
Kul förpackningNy Kina release, The "Shanghai Night" collection:
![]()
Din lÀr nog komma fram lite före Àn min
Den hÀr mÄste du ha.Displayen pÄ DW-5900RS-1 mÄste vara en av dem sÀmsta pÄ en mordern G-shock.
För att siffrorna ska synas bra mÄste man vara direkt under en lampa.
Antar att det Àr utseende före funktion pÄ denna klocka.
Jag tror tyvÀrr att trigraphs linjerna, dem röda och vita/silver Àr tyvÀrr printat pÄ sjÀlva polariseringsfiltret.
SÄ om jag skulle byta filtret sÄ skulle dem kanske försvinna.
Sen pÄ nÄgot sÀtt tycker jag att den vita/silverfÀrgade cirklarna och linjerna ser cheap ut. ( titta pÄ cirkel till höger, man ser tom pÄ bilden )
Man kan nÀstan tro att nÄgon har mÄlat dem sjÀlva i efterhand. Har sett bilder pÄ den gula ocksÄ, det Àr samma sak dÀr.
Trots allt tycker jag att klockan Àr lite kul ÀndÄ. Den Àr sÄdÀr fulsnygg.
![]()
Jag Àr nog för feg för den.Den hÀr mÄste du ha.
![]()
Haha.. Bara sÀtta pÄ ett par vita band dÄ.Jag Àr nog för feg för den.![]()
Ge mig stÄlkitet
Nu vill jag ju ha min med
Kör pÄ en svart stÄlis istÀllet för att modda. Har inte stenkoll pÄ priset pÄ stÄlkitet. Men just den helsvarta Àr inte jÀttedyr som beg, sÄ prisskillnaden blir inte sÄ blodig.Ge mig stÄlkitet![]()