Lila eller blÄtt? Vinkla handleden sÄ kan du alternera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
IgÄr var det "Veckans KlockhÀndelser" som @Berns styr upp. Jag petade in lite G-shock i absoluta slutet igÄr, Berns hade ju dessutom sin Casioak pÄ sig@roosterman sÄg att ni hade dragit igÄng Clubhouse igÄr men jag sÄg inget om det i trÄden. Var det gshock relaterat? TyvÀrr var det för sent för mig
HÀng med nÀsta vecka ocksÄ! DÄ ska vi prata militÀrklockor, och alla dagens militÀrer bÀr vÀl G-shock?IgÄr var det "Veckans KlockhÀndelser" som @Berns styr upp. Jag petade in lite G-shock i absoluta slutet igÄr, Berns hade ju dessutom sin Casioak pÄ sig
Men nu finns Clubhouse-appen att ladda ner till Android oxÄ. Det underlÀttar ju lite för dom som inte kör Àpple och vill vara med Invites har jag om nÄgon behöver.
Finns det intresse sÄ kör vi absolut en egen G-shock-GTG. Det var ju lite planen iaf.
Otroligt fin, jag kör oxÄ gulfmaster idag
Tack! Gulfmastern Àr riktigt bra!Otroligt fin, jag kör oxÄ gulfmaster idag
BÀsta quad censor G. Visst finns det en pÄ kombilÀnk ocksÄ?
Som en kameleont
Det finns 2 vad jag vet.BÀsta quad censor G. Visst finns det en pÄ kombilÀnk ocksÄ?
Grymt!Det finns 2 vad jag vet.
Ăr ett en kombo av GMW-B5000GD-1 och GMW-B5000G-1 ?
Tror det Ă€r Porter bezel och lĂ€nk (DLC)Ăr ett en kombo av GMW-B5000GD-1 och GMW-B5000G-1 ?
Den Àr enda klockan jag kan sÀga Àr #KEEPER till 100% . Utan tvekan den bÀsta negativa displayen jag varit med om Àn sÄ lÀnge pÄ en G-Shock . Jepp mitt band Àr exakt likadant som ditt pÄ bilderna . Mjukt och sitter skönt pÄ handleden.Fynd frÄn tratten kom fram idag.
FörstÄr att @livinl0ud inte har flippat denna. Bra skarp negative display som man kan Àndra kontrast pÄ, visar 3 vÀrldstider pÄ en gÄng, visar vecko nr, bra batteritid mm.
Hoppas Casio kommer att ÄteranvÀnda denna modul nÄgon gÄng i framtiden. Förutom de med multiband 6 och solar, tycker jag att den hÀr
serien av klockor har en av dem bÀsta modulerna.
Bandet pÄ denna var mycket skönare och annorlunda Àn min turkosa i samma serie. @livinl0ud Àr det original band?
Har spanat lite pÄ denna Àr det samma modell?Den Àr enda klockan jag kan sÀga Àr #KEEPER till 100% . Utan tvekan den bÀsta negativa displayen jag varit med om Àn sÄ lÀnge pÄ en G-Shock . Jepp mitt band Àr exakt likadant som ditt pÄ bilderna . Mjukt och sitter skönt pÄ handleden.
Det stÀmmer sÄ bra .Har spanat lite pÄ denna Àr det samma modell?
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Men den var inte kvar ellerDet stÀmmer sÄ bra .
Inte kvar ?Men den var inte kvar eller
Ja det Àr det.Har spanat lite pÄ denna Àr det samma modell?
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Om du Àr sugen pÄ och flippa sÄ Àr jag intresserad.Ja det Àr det.
Den Àr nog lite svÄr att fÄ tag i nu.
Har bara sett den svarta och den med positiv display pÄ internet affÀrer.
Dem som kÀnner mig vet, det Àr minimal chans att jag nÄgonsin kommer att sÀlja, sorry.Om du Àr sugen pÄ och flippa sÄ Àr jag intresserad.
Fattar, den e riktigt snygg, ligger en i annan fÀrg pÄ tratten men tror att det blir blÄ eller rosa klocka hÀr nÀst.Dem som kÀnner mig vet, det Àr minimal chans att jag nÄgonsin kommer att sÀlja, sorry.
Tror att Àven pÄ ebay Àr den turkosa svÄr att fÄ tag pÄ. Hade tur att den var inte fungerande nÀr jag köpte den och den var dÀrför i nyskick.
Tack för pÄminnelsen om klockan. Den har legat dÀr lÀnge men med ett högre pris. Ser att den har sÀnkt nu och slog till.Fattar, den e riktigt snygg, ligger en i annan fÀrg pÄ tratten men tror att det blir blÄ eller rosa klocka hÀr nÀst.
Kanske var lika bra att du inte ville flippa,
japan grodan satte ner klockkontot till 0:-
Ăr ett en kombo av GMW-B5000GD-1 och GMW-B5000G-1 ?
Japp, en 5000G med Porter bezel & lÀnk.Tror det Àr Porter bezel och lÀnk (DLC)