Visst Ă€r det vĂ€l rĂ€tt tĂ€nkt att köpa en G till nĂ€r man lyckats slĂ„ in tvĂ„ spik i handflatan, följt av att fĂ„ stelkrampsspruta och 10 dagars penicillinkur??![Thinking face :thinking: đ€](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
![Beaming face with smiling eyes :grin: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
![Thinking face :thinking: đ€](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
![Beaming face with smiling eyes :grin: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du Ă€r vĂ€rd tvĂ„ Gâs min vĂ€nVisst Ă€r det vĂ€l rĂ€tt tĂ€nkt att köpa en G till nĂ€r man lyckats slĂ„ in tvĂ„ spik i handflatan, följt av att fĂ„ stelkrampsspruta och 10 dagars penicillinkur??![]()
Vad skulle man annars göra, menar du?Visst Àr det vÀl rÀtt tÀnkt att köpa en G till nÀr man lyckats slÄ in tvÄ spik i handflatan, följt av att fÄ stelkrampsspruta och 10 dagars penicillinkur??![]()
En rĂ€cker idagDu Ă€r vĂ€rd tvĂ„ Gâs min vĂ€n. Krya pĂ„ dig!
Till o med sÄ att Frugis tyckte det var ok idagVad skulle man annars göra, menar du?
Ajajaj, krya och ge bubblan i spik hÀdanefterEn rÀcker idagKan nÀmnas att det var japanska spik jag lyckades trÀffa
Till o med sÄ att Frugis tyckte det var ok idag![]()
En idag och en imorgon isÄfallEn rÀcker idagKan nÀmnas att det var japanska spik jag lyckades trÀffa
Till o med sÄ att Frugis tyckte det var ok idag![]()
Du o jag som kriga om de alltsÄTror att jag avvaktar det b&b jag bestÀllt frÄn watchtech istÀllet, om det nÄgonsin dyker upp dvs
HÄller tummarna för de dÀr bezelerna pÄ tratten, vit vill jag ha och skeleton Àr ju kul som en bonus![]()
Tyckte du den första satt dÄligt sÄ du var tvungen att slÄ in en till?Visst Àr det vÀl rÀtt tÀnkt att köpa en G till nÀr man lyckats slÄ in tvÄ spik i handflatan, följt av att fÄ stelkrampsspruta och 10 dagars penicillinkur??![]()
Lovar att försökaAjajaj, krya och ge bubblan i spik hÀdanefter
Hur lyckades du med det?Visst Àr det vÀl rÀtt tÀnkt att köpa en G till nÀr man lyckats slÄ in tvÄ spik i handflatan, följt av att fÄ stelkrampsspruta och 10 dagars penicillinkur??![]()
Missade ju den tredje som satt bredvidTyckte du den första satt dÄligt sÄ du var tvungen att slÄ in en till?![]()
Hoppas det gick bra, krya pÄ dig.Visst Àr det vÀl rÀtt tÀnkt att köpa en G till nÀr man lyckats slÄ in tvÄ spik i handflatan, följt av att fÄ stelkrampsspruta och 10 dagars penicillinkur??![]()
TÀnker inte kriga med nÄgon hÀr inne, vill du sÄ gÀrna ha dem sÄ buda pÄ duDu o jag som kriga om de alltsÄDu kan fÄ skeleton om jag vinner
![]()
Det gick rÀtt ok ÀndÄ. Förutom tvÄ hÄl i handen sÄ trÀffade jag en nerv eller nÄt för tvÄ fingrar domnade och ville inte som jag ville sen, men det börjar ordna till sig nu igenHoppas det gick bra, krya pÄ dig.
Hahaha driver med dig, sÄg de strax innan jag sÄg inlÀgget sÄ var tvungenTÀnker inte kriga med nÄgon hÀr inne, vill du sÄ gÀrna ha dem sÄ buda pÄ du![]()
Har du fÄtt nÄt besked om nÀr du fÄr hem din nya GWB??Hahaha driver med dig, sÄg de strax innan jag sÄg inlÀgget sÄ var tvungen
Har annat i sikte för min square![]()
Kolla tiktox annars om du inte vinner de, ligger runt 100kr för en vit bezel dÀr![]()
Den var i HÀgersten enl sista uppdateringen vid 14 sÄ jag hoppas pÄ imorgon om DHL kan fÄ ner sig till SkÄne pÄ typ 24-27 timmarHar du fÄtt nÄt besked om nÀr du fÄr hem din nya GWB??![]()
Riktigt sköna med kombilÀnken som Àr toksmidigt att justera dessutomDen var i HÀgersten enl sista uppdateringen vid 14 sÄ jag hoppas pÄ imorgon om DHL kan fÄ ner sig till SkÄne pÄ typ 24-27 timmar
Ja jag sÄg att det var riktigt smidigt, slippa hÄlla pÄ med push pins eller skruvar.Riktigt sköna med kombilÀnken som Àr toksmidigt att justera dessutom![]()
Springbars everywhereJa jag sÄg att det var riktigt smidigt, slippa hÄlla pÄ med push pins eller skruvar.
FÄr mig dock att fundera pÄ hur hÄllbart det ÀrSpringbars everywhere![]()
Har samma lÀnk pÄ min 5610-beater, funkar kanonFÄr mig dock att fundera pÄ hur hÄllbart det Àr
Fem +++++??Fan det hĂ€nde nĂ„got precis. Jag har helt plötsligt tre Gâs till pĂ„ ingĂ„ng
. Förhoppningsvis kan sambon fÄ en av dom
.
Börjar du bli som mig?Fan det hĂ€nde nĂ„got precis. Jag har helt plötsligt tre Gâs till pĂ„ ingĂ„ng
.
Hahahaha skulle kanske köpt KS Pelicaset med 10 platserFem +++++??![]()
Haha I WISH men omöjligt för migBörjar du bli som mig?![]()
TvÄ 5-platspelicase istÀllet??Hahahaha skulle kanske köpt KS Pelicaset med 10 platsermen nu Àr det för sent
.
Nu gav du mig en idé jag inte tÀnkt pÄTvÄ 5-platspelicase istÀllet??![]()
FĂ„r köpa en större vĂ€ska dĂ„.Fan det hĂ€nde nĂ„got precis. Jag har helt plötsligt tre Gâs till pĂ„ ingĂ„ng
.