• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Verkar vara lite olika bud. Kollar man i shock base sÄ skriver de LCD pÄ GW-B5600 och LCD-STN pÄ 5000
Jag roade mig med att titta pÄ skÀrmarna sida vid sida eftersom jag "rÄkar" ha dem hemma. MÄste sÀga att jag trots att jag studerat dem noga och i olika vinklar fortfarande inte kan pÄstÄ att den ena skulle vara bÀttre Àn den andra. I mina ögon presterar de pÄ exakt samma sÀtt i olika vinklar och belysning. Hmm. Vad ska man tro?
20210526_221507.jpg

Edit; dÄlig kvalla pÄ bilden men den illustrerar bara vilka exemplar jag jÀmfört.

Haha...lika bra att köp en som har plats för 20st direkt. 😉😄 Blir lite nyfiken pĂ„ vilka 3 du rĂ„kat köpa. đŸ˜„đŸ€”đŸ˜‚
Haha ne dĂ„ skulle jag behöva gĂ„ hos psykolog 😂😎. Köpte inte utan bytte till mig dom mot en annan klocka jag haft ute 😊. Inga mĂ€rkvĂ€rdiga egentligen. GW-9400 Rangeman för typ fjĂ€rde gĂ„ngen đŸ€”đŸ˜‚ sen en DW-5600TGA-9 och GA-100B-7ADR.

Jag roade mig med att titta pÄ skÀrmarna sida vid sida eftersom jag "rÄkar" ha dem hemma. MÄste sÀga att jag trots att jag studerat dem noga och i olika vinklar fortfarande inte kan pÄstÄ att den ena skulle vara bÀttre Àn den andra. I mina ögon presterar de pÄ exakt samma sÀtt i olika vinklar och belysning. Hmm. Vad ska man tro?
20210526_221507.jpg

Edit; dÄlig kvalla pÄ bilden men den illustrerar bara vilka exemplar jag jÀmfört.
Jag Àr av samma Äsikt, tycker dem Àr lika bra, men sen tycker jag bÄde M5610 och B5600 har bÀttre tydlighet Àn dem DW-5600 displayer jag testat. Och sen GW-5000 och GMW-B5000 tycker jag Àr Ànnu en nivÄ tydligare.

Tillbaka
Topp