Nu fÄr du posta en gruppbild!Börjar du bli som mig?![]()
![Grinning face with smiling eyes :smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f604.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu fÄr du posta en gruppbild!Börjar du bli som mig?![]()
Jag roade mig med att titta pÄ skÀrmarna sida vid sida eftersom jag "rÄkar" ha dem hemma. MÄste sÀga att jag trots att jag studerat dem noga och i olika vinklar fortfarande inte kan pÄstÄ att den ena skulle vara bÀttre Àn den andra. I mina ögon presterar de pÄ exakt samma sÀtt i olika vinklar och belysning. Hmm. Vad ska man tro?Verkar vara lite olika bud. Kollar man i shock base sÄ skriver de LCD pÄ GW-B5600 och LCD-STN pÄ 5000
Den dagen jag köper en MR-G igen dÄ blir det en till vÀska och max 10 klockor i samlingenFÄr köpa en större vÀska dÄ.![]()
Jag tror att jag gjorde det redan nÀr jag stÀllde om sommartid.Nu fÄr du posta en gruppbild!![]()
DÄ hade du ju nÄgra att stÀlla omJag tror att jag gjorde det redan nÀr jag stÀllde om sommartid.![]()
Haha...lika bra att köp en som har plats för 20st direkt.Den dagen jag köper en MR-G igen dÄ blir det en till vÀska och max 10 klockor i samlingen![]()
MÄste har missat det. Jag stÀller om tiden nÀr jag tar pÄ mig klockan istÀllet.Jag tror att jag gjorde det redan nÀr jag stÀllde om sommartid.![]()
En riktig lĂ€ckerbit!!Fick hem en riktig godisklocka idag!Ălskar hur den inre delen skiftar frĂ„n kolsvart till lysande metallicgrön. FĂ„r bli Ă„rets sommarbeate
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha ne dÄ skulle jag behöva gÄ hos psykologHaha...lika bra att köp en som har plats för 20st direkt.Blir lite nyfiken pÄ vilka 3 du rÄkat köpa.
![]()
Bra frÄga, min lokala krÀngare har en ny i fönstret för 80 euro det var dÀrför jag reagerade.Vart köper man till rÀtt kurs dÄ?
Har aldrig fallit för de dÀr innan men just den dÀr fÀrgen var ju tvÀrnajs!![]()
En till 8900? SpÀnnande.Lite 8900-lume innan sÀngdags![]()
![]()
Den som snart fÄr en kompis![]()
Jepp. En GREn till 8900? SpÀnnande.![]()
Jag Àr av samma Äsikt, tycker dem Àr lika bra, men sen tycker jag bÄde M5610 och B5600 har bÀttre tydlighet Àn dem DW-5600 displayer jag testat. Och sen GW-5000 och GMW-B5000 tycker jag Àr Ànnu en nivÄ tydligare.Jag roade mig med att titta pÄ skÀrmarna sida vid sida eftersom jag "rÄkar" ha dem hemma. MÄste sÀga att jag trots att jag studerat dem noga och i olika vinklar fortfarande inte kan pÄstÄ att den ena skulle vara bÀttre Àn den andra. I mina ögon presterar de pÄ exakt samma sÀtt i olika vinklar och belysning. Hmm. Vad ska man tro?
![]()
Edit; dÄlig kvalla pÄ bilden men den illustrerar bara vilka exemplar jag jÀmfört.
wow, den va riktigt snygg. Ser ut som nĂ„tt frĂ„n ett korallrevFick hem en riktig godisklocka idag!Ălskar hur den inre delen skiftar frĂ„n kolsvart till lysande metallicgrön. FĂ„r bli Ă„rets sommarbeate
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad var det jag sa innan om 3 ST pelicase?Nu gav du mig en idé jag inte tÀnkt pÄ. Fullt möjligt i framtiden med ett Peli till dock börjar jag med en femma
.
HĂ€rligt!
Sist var Sakura sjukt snabba (2 arbetsdagar) sÄ hoppas ocksÄ pÄ mÄndag eller senast tisdagHÀrligt!Min landar senast mÄndag sÀger DHL.
![]()