• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

GW-B5600MG pÄ bild. Den har ett diskret camo-mönster om man ska vara petig. @livinl0ud hade den till försÀljning pÄ K&S nyligen.
Ja jag sĂ„g det att det var lite camo mönster oxĂ„. Blev mest förvĂ„nad dĂ„ jag inte sĂ„g den nĂ€r jag handlade min gwb5600bc hĂ€r om dagen â˜ș
Nu ska det bara inhandlas ett stÄlmod kit sÄ det kan bli lite tyngd i den haha inte van vid klockor som man inte mÀrker att man bÀr

Ja jag sĂ„g det att det var lite camo mönster oxĂ„. Blev mest förvĂ„nad dĂ„ jag inte sĂ„g den nĂ€r jag handlade min gwb5600bc hĂ€r om dagen â˜ș
Nu ska det bara inhandlas ett stÄlmod kit sÄ det kan bli lite tyngd i den haha inte van vid klockor som man inte mÀrker att man bÀr
Den finns pÄ G-shocks EU-sida, men Àr ganska ny. Otroligt fin med sitt camomönster

KÀnner ni till nÄgon sida dÀr man kan införskaffa ett stÄlkit som Àr inom EU?

BF57A664-01CA-4686-9540-5E6C8F72FB3C.jpeg

Tillbaka
Topp