Undrar vilken bokstavskombination som ligger bakom tillfredstÀllelsen av nyklippt grÀsmatta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du fÄr vÀl öka pÄ gymmandet lite dÄ..Ofan sÄpass alltsÄ. Vi fÄr se nÀr den anlÀnder
annars Àr den ute pÄ K&S under veckan haha.
LÄter lovande och hÄller tummarna för detOm du tycker D1000 satt bra sÄ kommer A1000 sitta bÀttre. Med kombilÀnk kommer den sitta Ànnu bÀttre tror jag.
HÄller tummarna för detNog inga problem för dig.![]()
Haha om ÀndÄ den tiden fannsDu fÄr vÀl öka pÄ gymmandet lite dÄ..![]()
![]()
Om 40 sek/min exploderar den? James Bond feature?Vad Àr detta för nÄgot?
![]()
Ingen aning om vad det Àr. Fick fram det pÄ min guldis ocksÄ.Om 40 sek/min exploderar den? James Bond feature?
Verkar vara en hemlig meny som visar nĂ€r klockan Ă€r synkade sist. Det gĂ„r att Ă€ndra frĂ„n J40 till J60, G77, U60, L60, B01 och D02. NĂ„gon som vet vad det Ă€r? Ăr det radio instĂ€llningar.Vad Ă€r detta för nĂ„got?
![]()
Det lĂ€r ha nĂ„got med radiosynken att göra, olika frekvenser.Verkar vara en hemlig meny som visar nĂ€r klockan Ă€r synkade sist. Det gĂ„r att Ă€ndra frĂ„n J40 till J60, G77, U60, L60, B01 och D02. NĂ„gon som vet vad det Ă€r? Ăr det radio instĂ€llningar.
Tror det ocksÄ. J mÄste stÄ för Japan isf.Det lÀr ha nÄgot med radiosynken att göra, olika frekvenser.
Flipp för min del med andra ordLite bilder pÄ monstret. Den Àr riktig fet, en riktig tjockis, större Àn jag trodde. Den bÀrs som en GWG Mudmaster. Jag har 19cm handled och den sitter precis ok. Jag skulle inte rekommendera till de har mindre handled Àn 18cm handled.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tror den passar dig. Du har vÀl 18cm+ handled? Den sitter som en Mudmaster tycker jag.Flipp för min del med andra ord![]()
Trodde du har 18+... dÄ fÄr du kÀmpa lite hÄrdare pÄ gymmet haha..Haha om det vore sÄ vÀl. Endast 17.5cm runtom
. Aja fÄr se nÀr den kommer. Ska inte döma ut den Àn
.
Tror du fÄtt det lite om bakfoten med att handlederna vÀxer av att gymmaTrodde du har 18+... dÄ fÄr du kÀmpa lite hÄrdare pÄ gymmet haha..KombilÀnken Àr jÀkligt skön iaf
![]()
Nice.@bob_sthlm jag har hittat en web butik som sÀljer den turkosa. Otrolig att den finns fortfarande.
![]()
Casio G-Shock G-SPIKE 200M Mens World time Watch G-7710C-2, G7710C
Casio G-Shock G-SPIKE 200M Mens World time Watch G-7710C-2, G7710Cwww.auswatches.com
Inga problem pÄ 17.50!Haha om det vore sÄ vÀl. Endast 17.5cm runtom
. Aja fÄr se nÀr den kommer. Ska inte döma ut den Àn
.
Haha skÀmtar bara.Tror du fÄtt det lite om bakfoten med att handlederna vÀxer av att gymma. Det kan jag tÀnka mig att den Àr
.
Jag kör mudmaster pĂ„ 15,6 cm. Det Ă€r vad man sjĂ€lv gillar som gĂ€ller.Thatâs my man.
Om man inte upplever den klumpig sÄ Àr det inget problem.Jag kör mudmaster pÄ 15,6 cm. Det Àr vad man sjÀlv gillar som gÀller.![]()
Bra annars hade jag blivit oroligHaha skÀmtar bara.Beror pÄ hur din handled Àr formad. Har du en bred handled som Àr det inget problem tror jag. PÄ nÄgot sÀtt sÄ kÀnns den lite tjockare Àn
. Kan vara sÄ att skyddet pÄ
![]()
Àr transparenta som att den ser mindre tjockt ut Àn kolfiber
.
Den Àr sjukt stor pÄ min handled, men gillar den. Nu har jag dock bara 2st kvar och en pÄ ingÄng...Om man inte upplever den klumpig sÄ Àr det inget problem.![]()
Den svarta kommer till mig för 3 gÄngen..Bra annars hade jag blivit orolig. Absolut det har du helt rÀtt i
. Tycker min handled Ă€r mer Ă„t det breda hĂ„llet Ă€n rund. Har det âfunkatâ med dessa klockor nedan sĂ„ borde det fasiken funka med
an
.
![]()
![]()
![]()