• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Undrar vilken bokstavskombination som ligger bakom tillfredstÀllelsen av nyklippt grÀsmatta? :)
20210528_103006.jpg
20210528_102923.jpg

Om du tycker D1000 satt bra sÄ kommer A1000 sitta bÀttre. Med kombilÀnk kommer den sitta Ànnu bÀttre tror jag.
LĂ„ter lovande och hĂ„ller tummarna för det 😎. Ska bli riktigt trevligt med kombilĂ€nk pĂ„ en 🐾😍.

Nog inga problem för dig. 👍
HĂ„ller tummarna för det 👏😎.

Du fĂ„r vĂ€l öka pĂ„ gymmandet lite dĂ„.. đŸ€·â€â™‚ïž 😁
Haha om Ă€ndĂ„ den tiden fanns 😉😉.

Tror du fĂ„tt det lite om bakfoten med att handlederna vĂ€xer av att gymma đŸ˜‚đŸ€Ł. Det kan jag tĂ€nka mig att den Ă€r 😍😍.
Haha skĂ€mtar bara. 😉😂 Beror pĂ„ hur din handled Ă€r formad. Har du en bred handled som Ă€r det inget problem tror jag. PĂ„ nĂ„got sĂ€tt sĂ„ kĂ€nns den lite tjockare Ă€n 🌈🐾. Kan vara sĂ„ att skyddet pĂ„ 🌈 🐾 Ă€r transparenta som gör att den ser mindre tjockt ut Ă€n kolfiber 🐾.

Haha skĂ€mtar bara. 😉😂 Beror pĂ„ hur din handled Ă€r formad. Har du en bred handled som Ă€r det inget problem tror jag. PĂ„ nĂ„got sĂ€tt sĂ„ kĂ€nns den lite tjockare Ă€n 🌈🐾. Kan vara sĂ„ att skyddet pĂ„ 🌈 🐾 Ă€r transparenta som att den ser mindre tjockt ut Ă€n kolfiber 🐾.
Bra annars hade jag blivit orolig đŸ€”đŸ˜. Absolut det har du helt rĂ€tt i 🙌. Tycker min handled Ă€r mer Ă„t det breda hĂ„llet Ă€n rund. Har det ”funkat” med dessa klockor nedan sĂ„ borde det fasiken funka med 🐾an 😎.
5FA77F31-49BA-44D6-9343-18E0FAD2ADEF.jpeg
F0FF7A47-B110-40E0-B962-7A4FC44285CA.jpeg
E2FA454F-BD1E-42BF-AF19-1FCD593CEE53.jpeg

Bra annars hade jag blivit orolig đŸ€”đŸ˜. Absolut det har du helt rĂ€tt i 🙌. Tycker min handled Ă€r mer Ă„t det breda hĂ„llet Ă€n rund. Har det ”funkat” med dessa klockor nedan sĂ„ borde det fasiken funka med 🐾an 😎.
5FA77F31-49BA-44D6-9343-18E0FAD2ADEF.jpeg
F0FF7A47-B110-40E0-B962-7A4FC44285CA.jpeg
E2FA454F-BD1E-42BF-AF19-1FCD593CEE53.jpeg
Den svarta kommer till mig för 3 gÄngen..
Ångrar mig varje gĂ„ng jag har sĂ„lt.
Nu fÄr det rÀcka!!

Tillbaka
Topp