Den Ă€r jĂ€kla nice med âstealthâ lookenDen svarta kommer till mig för 3 gĂ„ngen..
à ngrar mig varje gÄng jag har sÄlt.
Nu fÄr det rÀcka!!
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Ă€r jĂ€kla nice med âstealthâ lookenDen svarta kommer till mig för 3 gĂ„ngen..
à ngrar mig varje gÄng jag har sÄlt.
Nu fÄr det rÀcka!!
Den grodan e sÄÄÄÄ snyggBra annars hade jag blivit orolig. Absolut det har du helt rÀtt i
. Tycker min handled Ă€r mer Ă„t det breda hĂ„llet Ă€n rund. Har det âfunkatâ med dessa klockor nedan sĂ„ borde det fasiken funka med
an
.
![]()
![]()
![]()
Har du kvar Kina versionen? Den Àr riktigt fin!Den Àr sjukt stor pÄ min handled, men gillar den. Nu har jag dock bara 2st kvar och en pÄ ingÄng...![]()
NÀ, den och wildlife skickades till annan forummedlem i onsdags..Har du kvar Kina versionen? Den Àr riktigt fin!![]()
Vad Àr detta för nÄgot?
![]()
Ser att jag anvĂ€nder tyska stationen DCF77 i Clock Wave, G77 mĂ„ste stĂ„r för Germany 77. Ska stĂ€lla in klockan pĂ„ G77 och slĂ„ av BT och se den synkar. Hur som helst sĂ„ Ă€r det roligt att hitta den hemliga menyn nĂ€r jag skulle trycka fram test menyn.Verkar vara en hemlig meny som visar nĂ€r klockan Ă€r synkade sist. Det gĂ„r att Ă€ndra frĂ„n J40 till J60, G77, U60, L60, B01 och D02. NĂ„gon som vet vad det Ă€r? Ăr det radio instĂ€llningar.
CarbonBra annars hade jag blivit orolig. Absolut det har du helt rÀtt i
. Tycker min handled Ă€r mer Ă„t det breda hĂ„llet Ă€n rund. Har det âfunkatâ med dessa klockor nedan sĂ„ borde det fasiken funka med
an
.
![]()
![]()
![]()
Skulle inte du kunna jÀmföra betraktningsvinklar mellan denna och din portermod? SÄ kan vi fÄ klarhet i STN-LCD debatten?Njuter av det underbara vÀdretmedan kidsen i skolan har gymnastik ute
.
![]()
FrÄn diagnos-mode, visar helt enkelt vilka master som klockan supportar att ta emot signaler frÄn.Vad Àr detta för nÄgot?
![]()
Det Àr samma modul, sÄ det gÄr utmÀrkt. Dock följer glaset med boetten, och de Àr INTE samma.Funderar pÄ att sÀtt ett GMW-B5000 verk i en GW-B5600. GÄr det? Har nÄgon gjort det innan?
Jag vet att glaset och skalet under bezel Àr inte samma. Har försökt sÀtta pÄ en gmw bezel pÄ en gw och det gick inte. Nu tÀnker jag byta modul mellan de men vet inte om det ser likadan ut med fÀste inne i klockan mellan gmws skruvboet och gw boet. TÀnkte om nÄgon vet det innan jag öppna klockorna och testa sjÀlv. Skiter i det om det inte funkar.Det Àr samma modul, sÄ det gÄr utmÀrkt. Dock följer glaset med boetten, och de Àr INTE samma.
Den Àr instÀllt i J40 som standard, Àven för min 5610. kanske dÀrför auto sync inte funkar riktigt för mÄnga. Jag har nu stÀllet det G77 sÄ fÄr vi se hur det funkar.FrÄn diagnos-mode, visar helt enkelt vilka master som klockan supportar att ta emot signaler frÄn.![]()
Modulen Àr samma, sÄ det Àr inga problemJag vet att glaset och skalet under bezel Àr inte samma. Har försökt sÀtta pÄ en gmw bezel pÄ en gw och det gick inte. Nu tÀnker jag byta modul mellan de men vet inte om det ser likadan ut med fÀste inne i klockan mellan gmws skruvboet och gw boet. TÀnkte om nÄgon vet det innan jag öppna klockorna och testa sjÀlv. Skiter i det om det inte funkar.
Absolut kan fixa sĂ„ fort jag Ă€r klar med veckans höjdpunkt âveckohandlingâSkulle inte du kunna jĂ€mföra betraktningsvinklar mellan denna och din portermod? SĂ„ kan vi fĂ„ klarhet i STN-LCD debatten?
KĂ€nns inte det hĂ€r viktigare?Absolut kan fixa sĂ„ fort jag Ă€r klar med veckans höjdpunkt âveckohandlingâ.
Tjock var den, men jÀkligt snygg!Lite bilder pÄ monstret. Den Àr riktig fet, en riktig tjockis, större Àn jag trodde. Den bÀrs som en GWG Mudmaster. Jag har 19cm handled och den sitter precis ok. Jag skulle inte rekommendera till de har mindre handled Àn 18cm handled.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sent svar, sÄg att du bestÀllt frÄn Israel.@roosterman RM experten, vart köper jag nytt svart originalband till RM?
Hittade via nÄgon sÀljare pÄ eBay frÄn Israel som bestÀllde ifrÄn.
Fast jag tror inte du kan stÀlla nÄgot i den menyn, bara visa/testa diverse data.Den Àr instÀllt i J40 som standard, Àven för min 5610. kanske dÀrför auto sync inte funkar riktigt för mÄnga. Jag har nu stÀllet det G77 sÄ fÄr vi se hur det funkar.![]()
GÄr det inomhus eller mÄste jag vara utomhusKÀnns inte det hÀr viktigare?
Aja det Àr redan bestÀllt sÄ bara gilla lÀget med tull/momsSent svar, sÄg att du bestÀllt frÄn Israel.
Risken dÀr Àr tull och lite annat, samt att det tog en jÀkla tid sist jag bestÀllde dÀrifrÄn.
Hade funnits ett i Polen annars hos en jag handlat av innan med gott resultat.. Vet inte hur priserna lÄg till nu.
Casio G SHOCK GW9400 RANGEMAN Black Band | eBay
Kanske som du sÀger att man inte kan Àndra. Men det Àr inte samma test meny. Den du refererar till Àr nÀr man trycker pÄ adjust+mode+light. Den hÀr fÄr man fram genom att trycka pÄ mode+light+receiving. Jaja kul att hitta nÄt nytt iafFast jag tror inte du kan stÀlla nÄgot i den menyn, bara visa/testa diverse data.
Finns ett gÀng menyer i det dÀr "diagnostic-mode" lÀget.
Test av solcellerna, tilt funktion osv. Men du har sÀkert redan provat!![]()
Köp en vÀska till!Redan full, bÄdar inte gott inför kommande vecka nÀr
an anlÀnder. NÄgon/nÄgra behöver flippas
.
![]()
Köp en ny vÀska för 20 klockor direkt!Redan full, bÄdar inte gott inför kommande vecka nÀr
an anlÀnder. NÄgon/nÄgra behöver flippas
.
![]()
Ni ska ju stötta migKöp en ny vÀska för 20 klockor direkt!![]()
Flippa Àr ett symtom pÄ psykisk ohÀlsa!!Ni ska ju stötta migoch inte fÄ mig att missbruka mer som i slutÀndan leder till psykisk ohÀlsa
.
Hahaha touchĂ©, kanske borde kolla upp vad som Ă€r âfelâ med migFlippa Ă€r ett symtom pĂ„ psykisk ohĂ€lsa!!![]()
Verkar som om dom flesta missuppfattat det hÀr med flippningsfrekvensen inklusive dig.Ni ska ju stötta migoch inte fÄ mig att missbruka mer som i slutÀndan leder till psykisk ohÀlsa
.