Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det nĂ„n som hört nĂ„t mer om nĂ€r Frogman Royal Navy kommer till försĂ€ljning i Sverige? SĂ„g slutet av maj senast tror jag...Tack
Det Àr nÄtt som lockar med den dÀra groteska saken du har pÄ armen StenhÄrd ala Mad max typ...ball som fanByter tillbaka till kingen . Den Àr sÄ bra!
Aha!....tycker jag kikat lite nu och dÄ utan att se den finns i lager. TackCasio G-Shock GWF-A1000RN-8AER
Casio G-Shock GWF-A1000RN-8AER Bluetooth 4.0-anslutning Via Bluetooth kan du trÄdlöst ansluta klockan till din smartphone. Denna energibesparande teknik ger dig tillgÄng till en rad anvÀndbara funktioner. Kompatibel med iPhone / Android-telefoner För attwww.klockor.se
Haha.. Ja den Àr riktigt ball. Den Àr riktigt skönt att bÀra ocksÄ trots sin storlek.Det Àr nÄtt som lockar med den dÀra groteska saken du har pÄ armen StenhÄrd ala Mad max typ...ball som fan
LÄter som du inte har rÀtt tidszon instÀllt?Ah ok, hittade inte nÄn som hette exakt sÄ i Play Store sÄ det kanske Àr i App Store . Hittade nÄn som var motsv men skumt nog nÀr den synkat klart mot G77 (Tyskland) sÄ stÀllde den ÀndÄ bak klockan 2h frÄn 9:00 -> 07:00. Ska se om jag hittar nÄn mer.
ja de va min tanke ocksÄ...men appen visar rÀtt tid och klockan Àr instÀllt pÄ STO(Sthlm) och DST pÄ Auto.LÄter som du inte har rÀtt tidszon instÀllt?
Skumt, enda jag kan tÀnka mig dÄ Àr nÄgon instÀllning i sjÀlva appen.ja de va min tanke ocksÄ...men appen visar rÀtt tid och klockan Àr instÀllt pÄ STO(Sthlm) och DST pÄ Auto.
Men ja troligen Àr det nÄgot med det men förstÄr inte isf vilken instÀllning som behöver justeras.
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP! Dom Ă€r riktigt trevliga dom dĂ€ringa pjĂ€sernaDet Ă€r nĂ„tt som lockar med den dĂ€ra groteska saken du har pĂ„ armen StenhĂ„rd ala Mad max typ...ball som fan
Om ingen annan gör det sÄ fÄr man göra det sjÀlv som du sa.VÀlkomnar mig sjÀlv in i denna trÄden.
Gul Àr Kul
Den finns i min samling.Vilka hÀr i trÄden kör med den röda stÄlisen?
GMW-B5000RD.
Velat fram och tillbaka mellan att bestÀlla röda eller rose gold . Blev dock rose som bestÀlldes pga positiva displayen.Vilka hÀr i trÄden kör med den röda stÄlisen?
GMW-B5000RD.
SĂ„Ă„Ă„ cool
Den Ă€r ju stor som satan Ă„ bĂ€r nĂ„got större Ă€n Rangeman (som jag gillar mycket) vad jag har förstĂ„tt men mĂ„ste nog testa en Ă€ndĂ„@Lundgrenđ„
Som sagt innan, dom Àr goa trots sin storlek
Till o med pelikanen i bakgrunden hÄller med
Dom Àr fina bÄda 2!Velat fram och tillbaka mellan att bestÀlla röda eller rose gold . Blev dock rose som bestÀlldes pga positiva displayen.
BĂ€gge dom Ă€r ju riktigt trevliga.. Ăr lite i valet o kvalet hĂ€r oxĂ„Velat fram och tillbaka mellan att bestĂ€lla röda eller rose gold . Blev dock rose som bestĂ€lldes pga positiva displayen.
Go for it!Den Àr ju stor som satan Ä bÀr nÄgot större Àn Rangeman (som jag gillar mycket) vad jag har förstÄtt men mÄste nog testa en ÀndÄ
No shit, vad finns dÀr inte?!Den finns i min samling.