• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Digi-hump-day
A008BC09-B332-4D3B-8221-3EC179B15223.jpeg

Är det nĂ„n som hört nĂ„t mer om nĂ€r Frogman Royal Navy kommer till försĂ€ljning i Sverige? SĂ„g slutet av maj senast tror jag...Tack😎

Är det nĂ„n som hört nĂ„t mer om nĂ€r Frogman Royal Navy kommer till försĂ€ljning i Sverige? SĂ„g slutet av maj senast tror jag...Tack😎

Ah ok, hittade inte nĂ„n som hette exakt sĂ„ i Play Store sĂ„ det kanske Ă€r i App Store 😉. Hittade nĂ„n som var motsv men skumt nog nĂ€r den synkat klart mot G77 (Tyskland) sĂ„ stĂ€llde den Ă€ndĂ„ bak klockan 2h frĂ„n 9:00 -> 07:00. Ska se om jag hittar nĂ„n mer.
LĂ„ter som du inte har rĂ€tt tidszon instĂ€llt? đŸ€”

LĂ„ter som du inte har rĂ€tt tidszon instĂ€llt? đŸ€”
ja de va min tanke ocksÄ...men appen visar rÀtt tid och klockan Àr instÀllt pÄ STO(Sthlm) och DST pÄ Auto.
Men ja troligen Àr det nÄgot med det men förstÄr inte isf vilken instÀllning som behöver justeras.

ja de va min tanke ocksÄ...men appen visar rÀtt tid och klockan Àr instÀllt pÄ STO(Sthlm) och DST pÄ Auto.
Men ja troligen Àr det nÄgot med det men förstÄr inte isf vilken instÀllning som behöver justeras.
Skumt, enda jag kan tÀnka mig dÄ Àr nÄgon instÀllning i sjÀlva appen.

Det Ă€r nĂ„tt som lockar med den dĂ€ra groteska saken du har pĂ„ armen ;)đŸ€” StenhĂ„rd ala Mad max typ...ball som fan😎
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP! Dom Ă€r riktigt trevliga dom dĂ€ringa pjĂ€serna 😁
VÀlkomnar mig sjÀlv in i denna trÄden.
Gul Ă€r Kul đŸ€©
04577B31-D542-4D78-9CB9-F0CCC7C2295F.jpeg
Om ingen annan gör det sÄ fÄr man göra det sjÀlv som du sa.
Men iaf, VÄLKOMMEN in i trĂ„den , riktigt bra början med gulingen â˜€ïžđŸ˜€

Tillbaka
Topp