Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Visst ser den bra ut men jag föredrar dock I.C.E.R.C .Glöm inte den blÄa. Den ser riktigt bra ut den ocksÄ.
Stort tack sjÀlv och underbart att du blev nöjd med bÄda .
D1000 grodorna Àr fortfarande bÀst tycker jag. A1000 grodorna har nÀstan inga funktioner i jÀmförelse. Men de ser bra ut. Som en blondin alltsÄ.Kul att grodorna fÄtt ett sÄdant uppsving i trÄden! Jag vÀntar fortfarande pÄ den digitala grodans comeback
Man ska ha alla 3Visst ser den bra ut men jag föredrar dock I.C.E.R.C .
Superfin, grattis!DÄ var an Àntligen framme . Sitter betydligt bÀttre Àn vad jag hade rÀknat med och kombilÀnken Àr sjukt skön .
Hahaha har man degen sÄ why not .Man ska ha alla 3
Tack sÄ mycketSuperfin, grattis!
Eller sÄ kan du köpa och flippa sÄ har du haft alla 3. Haha..Hahaha har man degen sÄ why not .
Haha eller hur . Om det blir en groda igen sÄ blir det med gummi och kanske en digital sÄdan .Eller sÄ kan du köpa och flippa sÄ har du haft alla 3. Haha..
Du menar efter ICERC?Haha eller hur . Om det blir en groda igen sÄ blir det med gummi och kanske en digital sÄdan .
Mest troligt ja men vi fÄr se .Du menar efter ICERC?
Grattis till fin lÄda!
Nu blir jag sugen oxÄ. Finns de dÀr i olika modeller och fÀrger?
Titantisdag 1000 m ö h. Jag tyckte det var trevligare med fokus pÄ Kofi som tickade av sin första 1000 m topp med bravur
SOTC
Ganska G-tung men ÀndÄ balanserad
Phew, tur att jag hade MM pÄ mig ikvÀll.
AM-lÀnk frÄn Forstner Bands. Speedyn Àr frÄn 96Trevlig bredd pÄ samlingen.
Ball speedy. Ăr det den nyare versionen? LĂ€nkarna ser sĂ„ ut.
Torv, jord o lera.
En ridgeback?Titantisdag 1000 m ö h. Jag tyckte det var trevligare med fokus pÄ Kofi som tickade av sin första 1000 m topp med bravur
"à h nej, hundskit pÄ handen.. MÄste lÀgga upp en bild pÄ KS!"