Nja, sÄlt bort en del till @DaionNo shit, vad finns dÀr inte?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nja, sÄlt bort en del till @DaionNo shit, vad finns dÀr inte?!
En riktig tjockis men jag tycker om den ÀndÄ .
Hahaha typ sÄ men sitter ÀndÄ riktigt gottigt runt handleden . Ska fixa en jÀmförelsebild mot Rangeman och Mudman gÀllande tjockleken.Wow jag trodde att min MRG var tjock men denna... Àr ju som tvÄ klockor staplade pÄ varandra
Kolfiber groda vs MRGWow jag trodde att min MRG var tjock men denna... Àr ju som tvÄ klockor staplade pÄ varandra
Kolfiber groda vs MRG
Bild frÄn internet
En (flÀsk)padda till.Kolfiber groda vs MRG
Bild frÄn internet
SÄ jÀdra stor skillnad var det inte. Din MRG-G2000R-1ADR Àr 16,9mm tjock och an 19,7mm .1 1/2 MRG
Paddan Àr bara tjock frÄn den sidan. FrÄn andra sidan Àr den typ lika tjock som MRG.1 1/2 MRG
Den genomskinliga skyddet gör att den ser inte lika tjock ut som kolfiber groda fast den Àr det.En (flÀsk)padda till.
Famous last words, innan den hamnade pÄ K&SEn riktig tjockis men jag tycker om den ÀndÄ .
Hahahah va sÀger du .Famous last words, innan den hamnade pÄ K&S
Vi ger dig en veckaHahahah va sÀger du .
Haha den blir kvar minst en veckaVi ger dig en vecka
Tills nÄgot nytt anlÀnder.Haha den blir kvar minst en vecka
SĂ€g inte sĂ„ . Har en vision dĂ€r kolfiberan stannar kvar trots dom andra tvĂ„ Gâs jag har ögonen pĂ„ .Tills nĂ„got nytt anlĂ€nder.
Kul mod! Funderade pÄ en liknande.Digi-hump-day
Helt klart den jag Àr nöjdast med, ibland Àr det det enklaste det som blir bÀst Lemonface och helsvartKul mod! Funderade pÄ en liknande.
Ăndrat till positiv display?Digi-hump-day
Och gummi.Ăndrat till positiv display?
VÀlkommenVÀlkomnar mig sjÀlv in i denna trÄden.
Gul Àr Kul
Ja men precis. Ăr det ett svĂ„rt ingrepp? Har kollat nĂ„gra klipp och sĂ„ men kĂ€nns Ă€ndĂ„ ganska âriskyâ?Och gummi.
VĂ€ldigt okomplicerat om man Ă€r försiktigt. Bara att öppna baklocket och plocka ur modulen och i med den nya egentligenJa men precis. Ăr det ett svĂ„rt ingrepp? Har kollat nĂ„gra klipp och sĂ„ men kĂ€nns Ă€ndĂ„ ganska âriskyâ?
VÀlkommen vÀlkommen!VÀlkomnar mig sjÀlv in i denna trÄden.
Gul Àr Kul
ja, jag Àr svag för gw5000 bandenOch gummi.
Intressant hur lite fÀrg kan lura ögat.Den genomskinliga skyddet gör att den ser inte lika tjock ut som kolfiber groda fast den Àr det.
Ah du bytte modulen, trodde du bytt ut den polariserade filmenVÀldigt okomplicerat om man Àr försiktigt. Bara att öppna baklocket och plocka ur modulen och i med den nya egentligen