dragonhf
Silver
Har prövat att putsa bort repor pÄ en G-shock, visst blir det bÀttre. Men det syns, det Àr svÄrt att slipa den jÀmt.SÄnt Àr alltid trist.
GÄr det inte att putsa bort repan dÄ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har prövat att putsa bort repor pÄ en G-shock, visst blir det bÀttre. Men det syns, det Àr svÄrt att slipa den jÀmt.SÄnt Àr alltid trist.
GÄr det inte att putsa bort repan dÄ?
Dremel och tandkrÀm brukar hjÀlpaHar prövat att putsa bort repor pÄ en G-shock, visst blir det bÀttre. Men det syns, det Àr svÄrt att slipa den jÀmt.
Jag slipade med diamantpasta sist, det Àr svÄrt att fÄ glaset jÀmt med Dremel. Sist gjorde jag det för hand.Dremel och tandkrÀm brukar hjÀlpa
Tycker att Sellpys bedömningar gÀllande skicket i princip alltid Àr vÀldigt tveksamma. Jag hade reklamerat.Urk, fick leverans frÄn Sellpy.
Klockan var jÀtte smutsig. Plockade isÀr bezel och rengjorde allt noga, smörjde o-ringen.
NÀr jag var klar ser jag att det Àr repor pÄ glaset. Tog mig sÀkert 45 minuter, det var jÀtte krÄnglig att lÀgga ihop bÄda bezeldelarna sÄ att dem
sitter rÀtt. ( visste inte att inre bezel Àr av metal och inte av plast )
Gjorde en reklamation och kommer nog att skicka tillbaka den. Sellpy borde tacka mig för att jag rengjorde den sÄ bra.
Beskrivningen: Varan Àr i bra skick och har inga tydliga defekter.
Fan, Àr dem blinda dÀr?
Synd, den gröna displayen Àr sÄ fin. Hade det inte varit för glaset hade jag behÄllit den.
Nu nÀr jag har haft den i handen behöver jag nog att jaga efter en "ny".
Har gjort det, ska returnera den imorgon.Tycker att Sellpys bedömningar gÀllande skicket i princip alltid Àr vÀldigt tveksamma. Jag hade reklamerat.
Jag brukar rÀkna pÄ totalpris x 1.3 sÄ fÄr du pris inkl tull och moms.Har en frÄga, jag tror att @L&W kanske kan svara.
Om jag bestÀller en klocka frÄn UK. Hur mycket avgifter blir det, hur ska jag rÀkna?
Tex:
pris ÂŁ79.95+ frakt ÂŁ15.70= Total ÂŁ95.65
Tack sÄ mycket för hjÀlpen.Jag brukar rÀkna pÄ totalpris x 1.3 sÄ fÄr du pris inkl tull och moms.
JÀkligt stor valp Klockan vet vi ju att det Àr en GA-2100 men vad Àr det för modell pÄ den fyrbenta?ValptÀnder betyder G-Shock!
Skotsk hjorthund. 13 veckor. Vassa tÀnderJÀkligt stor valp Klockan vet vi ju att det Àr en GA-2100 men vad Àr det för modell pÄ den fyrbenta?
Skall ske kaptenKolla 4e sÀkringen frÄn höger och 2a kontaktorn frÄn vÀnster sÄ blir det nog bra
Den Àr riktigt bra!
ValptÀnder betyder G-Shock!
Skotsk hjorthund. 13 veckor. Vassa tÀnder
Jag tycker inte det gör nÄtt eftersom det Àr genomskinligt resin sÄ blir det ju olika fÀrg beroende pÄ vad det sitter pÄ.Inte sÄ illa ÀndÄ. FÄr nog leva med att bezeln har en lite annan nyans.
Jag tycker inte det gör nÄtt eftersom det Àr genomskinligt resin sÄ blir det ju olika fÀrg beroende pÄ vad det sitter pÄ.
Den ser bra ut, tuff sommarklocka.Inte sÄ illa ÀndÄ. FÄr nog leva med att bezeln har en lite annan nyans.
Var sjÀlv mest spontan som vanligt . Inte fÄtt nÄgon Äterkoppling Àn. Tror dock han inte fÄr högre bud i och med vad nypriset ligger pÄ .@livinl0ud
Hur gick det med klockan pÄ Swedroid? Funderade pÄ nÄn av dem men blidde inget, har ju redan ett gÀng som knappt fÄr handledstid!