Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr ju stor som satan Ä bÀr nÄgot större Àn Rangeman (som jag gillar mycket) vad jag har förstÄtt men mÄste nog testa en ÀndÄ
Var snygg iaf pÄ bild. Har sjÀlv börjat vÀnja mig vid den negativa displayen pÄ min.@Imre HÀr Àr resultatet i andra Ànden...
det Àr en skön sommarvibe pÄ denna
jag Àr dock inte sÄ förtjust i guldfÀrgen, den Àr liksom gul med ett blÄstick... smaksak, men jag skulle gÀrna ha en mer genuin guldfÀrg
Sitter o scannar K&S varje dag efter ett stÄlkit till min. Vet att det finns pÄ Ali men 1. Hatar att vÀnta en mÄnad minst pÄ lev. Tycker det Àr lite i saftigaste laget med 8-900 efter till o moms men fasen vad snyggt det ÀrLite kvÀllsskruvande
Nice.Fick hem lite nya klÀder frÄn Kina, kul att testa fÀrger
Dessa Àr mjuka och sköna, kanske lite för "Blanka" om du förstÄr vad jag menar. Gjutna i ett stycke.Nice.
Satt o funderade pÄ att bestÀlla hem nÄgra liknande, hur Àr domŽ? hÄrda,mjuka,sega? Àr banden lösa eller Àr dom gjutna ihop med bezel?
PÄbörjad portermodd. Köpt frÄn Tiktox men nu efter brexit var det inte billigt.. men snyggt blir det. Nu Àr det bara glasbyte kvarSitter o scannar K&S varje dag efter ett stÄlkit till min. Vet att det finns pÄ Ali men 1. Hatar att vÀnta en mÄnad minst pÄ lev. Tycker det Àr lite i saftigaste laget med 8-900 efter till o moms men fasen vad snyggt det Àr
Ja, brexit förstörde en del faktiskt. Synd.PÄbörjad portermodd. Köpt frÄn Tiktox men nu efter brexit var det inte billigt.. men snyggt blir det. Nu Àr det bara glasbyte kvar
Snygg kollektion.
Gw5000 13.5mm - gw5610 12.7mm - gwb5000 13.4mm.Ser ovan att en MR-G square Ă€r pĂ„ gĂ„ng â vad det nu blir. Vad tror expertisen hĂ€r om en GW-B5000? Under tiden funderar jag pĂ„ GW-5000 vs. GW-M5610-1 som reseklocka. Ăr det nĂ„gon som har bĂ„da och kan jĂ€mföra hur de bĂ€rs pĂ„ armen? Den senare bör vara ganska mycket tunnare.
Personligen föredrar jag GW-5000. GW-5000 kĂ€nns lite mer premium, M5610 kĂ€nns mer som en bruksklocka men bĂ„da har sin charm och fördelar, t ex gillar jag att de finns lite rött och blĂ„tt i 5610 till skillnad frĂ„n 5000 som e grĂ„/svart.Ser ovan att en MR-G square Ă€r pĂ„ gĂ„ng â vad det nu blir. Vad tror expertisen hĂ€r om en GW-B5000? Under tiden funderar jag pĂ„ GW-5000 vs. GW-M5610-1 som reseklocka. Ăr det nĂ„gon som har bĂ„da och kan jĂ€mföra hur de bĂ€rs pĂ„ armen? Den senare bör vara ganska mycket tunnare.
Lite cerium oxid och repan hade varit borta efter nÄgra timmar.Urk, fick leverans frÄn Sellpy.
Klockan var jÀtte smutsig. Plockade isÀr bezel och rengjorde allt noga, smörjde o-ringen.
NÀr jag var klar ser jag att det Àr repor pÄ glaset. Tog mig sÀkert 45 minuter, det var jÀtte krÄnglig att lÀgga ihop bÄda bezeldelarna sÄ att dem
sitter rÀtt. ( visste inte att inre bezel Àr av metal och inte av plast )
Gjorde en reklamation och kommer nog att skicka tillbaka den. Sellpy borde tacka mig för att jag rengjorde den sÄ bra.
Beskrivningen: Varan Àr i bra skick och har inga tydliga defekter.
Fan, Àr dem blinda dÀr?
Synd, den gröna displayen Àr sÄ fin. Hade det inte varit för glaset hade jag behÄllit den.
Nu nÀr jag har haft den i handen behöver jag nog att jaga efter en "ny".