• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

"Boven" Ă€r hittad!! 😀
Den var nog tjurig för att den inte fick va med dom andra😉 Legat pĂ„ laddning i fönstret alldeles ensam....
IMG_20210609_161029.jpg

IMG_20210609_161115.jpg
Du skulle misstĂ€nkt Stormtroopern direkt, dom Ă€r inte att lita pĂ„. 😁

Jag Ă€r ju (ocksĂ„?) en sjĂ€lvutnĂ€mnd seikoholist. Har inte haft tid att bĂ€ra mina g-shocks för min nya seikodykare tagit upp all handledstid... 😯
Har tre st sjĂ€lv skx007, mini turtle och ”dressKX (Srpe51k1). Gillar de skarpt, dock Ă€r SKXn min första riktiga klocka som drog igĂ„ng beroendet. G anvĂ€nds mestadels pĂ„ jobb men kommer nog Ă€ndras lite nu tack vare my man @roosterman
Bjuder pÄ en icke G-shockkvÀll oxÄ

Bilagor

• 4F36C374-CAD2-4EDD-9393-D91FDA6642E9.jpeg
    4F36C374-CAD2-4EDD-9393-D91FDA6642E9.jpeg
    377.6 KB · Visningar: 9
Har tre st sjĂ€lv skx007, mini turtle och ”dressKX (Srpe51k1). Gillar de skarpt, dock Ă€r SKXn min första riktiga klocka som drog igĂ„ng beroendet. G anvĂ€nds mestadels pĂ„ jobb men kommer nog Ă€ndras lite nu tack vare my man @roosterman
Bjuder pÄ en icke G-shockkvÀll oxÄ
Hoppas nu att grejerna funkar att anvÀnda trots lite ovanlig modell :)
Ligger iaf en liten surprise i lÄddan som du lÀr upptÀcka;)

Hoppas nu att grejerna funkar att anvÀnda trots lite ovanlig modell :)
Ligger iaf en liten surprise i lÄddan som du lÀr upptÀcka;)
Ser fram emot paketöppning nĂ€r det dyker upp â˜ș
passar gör det sÀkert, pÄ ett eller annat sett. Har lite idéer som jag tÀnker testa sÄ jag Àr ganska sÀker pÄ att det stannar oavsett :)

Jag kör uteslutande cross-trainer pass pÄ gym men om viktnedgÄngen fortsÀtter lite till sÄ tror jag att jag kanske ska börja blanda in styrkepass ocksÄ.
Men dÄ tycker jag nog man kan hÄlla rÀtt hög volym. Det Àr ju skonsamt för kroppen.

• Like
Reactions: S.L
Eller Ànnu bÀttre @S.L
Ett kortare pass. Typ bÀnk och böj och dÀrefter direkt pÄ crosstrainern!

BÀttre att sÀra pÄ dom. Cardio en dag, styrketrÀning en dag. Om vill ha ut sÄ mycket som möjligt av varje dvs...

Bra idé bÄda. I början Àr det nog ok att köra bÄda under samma pass. Tror det pÄverkar negativt mest om man överdriver kardio.

Men jag hade definitivt lagt in styrkepass, annars riskerar ju viktnedgÄngen bestÄ av mer Àn fettmassa.

• Like
Reactions: S.L
BÀttre att sÀra pÄ dom. Cardio en dag, styrketrÀning en dag. Om vill ha ut sÄ mycket som möjligt av varje dvs...

Bra idé bÄda. I början Àr det nog ok att köra bÄda under samma pass. Tror det pÄverkar negativt mest om man överdriver kardio.

Men jag hade definitivt lagt in styrkepass, annars riskerar ju viktnedgÄngen bestÄ av mer Àn fettmassa.
Precis. Nu snackar vi över huvudet pÄ @S.L men jag tror det Àr bra att komma igÄng med bÀgge tvÄ. I början spelar det nog inte sÄ stor roll. Det Àr liksom inga maxningar i styrkelyft utan en liten introduktion för att vÀnja kroppen samtidigt som han nÄr sitt huvudmÄl med viktminskningen!

Som akvarist sĂ„ tycker jag att den dĂ€r releasen Ă€r kul 🐟. Jag skulle nog valt squaren (mer diskret). Roligt nĂ€r man kollar nĂ€rmare och upptĂ€cker smĂ„ Koi-karpar hĂ€r och dĂ€r, pĂ„ keeper och tavlor.
DW5600JK1.jpg

https://www.g-central.com/g-shock-nishikigoi-koi-series/

AngÄende Koi sÄ kan jag varmt rekommendera den hÀr mysiga dokumentÀren. Mycket sevÀrd Àven om man inte Àr sÀrskilt intresserad av Àmnet. Gubben har klockren berÀttarröst, gött tempo och allt Àr vÀldigt vÀlproducerat:

Tillbaka
Topp