Urtyp
Guld
Du skulle misstÀnkt Stormtroopern direkt, dom Àr inte att lita pÄ."Boven" Àr hittad!!
Den var nog tjurig för att den inte fick va med dom andra Legat pÄ laddning i fönstret alldeles ensam....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du skulle misstÀnkt Stormtroopern direkt, dom Àr inte att lita pÄ."Boven" Àr hittad!!
Den var nog tjurig för att den inte fick va med dom andra Legat pÄ laddning i fönstret alldeles ensam....
blev riktigt snyggtTÀnkte inte testa denna, för gillar den verkligen i originalutförande, men den blev ju vÀldigt bra sÄ nog looken ett tag
Tre nÀtter pÄ rad har han jÀklats nu, men piper han inatt, dÄ jÀklar...Du skulle misstÀnkt Stormtroopern direkt, dom Àr inte att lita pÄ.
Har tre st sjĂ€lv skx007, mini turtle och âdressKX (Srpe51k1). Gillar de skarpt, dock Ă€r SKXn min första riktiga klocka som drog igĂ„ng beroendet. G anvĂ€nds mestadels pĂ„ jobb men kommer nog Ă€ndras lite nu tack vare my man @roostermanJag Ă€r ju (ocksĂ„?) en sjĂ€lvutnĂ€mnd seikoholist. Har inte haft tid att bĂ€ra mina g-shocks för min nya seikodykare tagit upp all handledstid...
Hoppas nu att grejerna funkar att anvĂ€nda trots lite ovanlig modellHar tre st sjĂ€lv skx007, mini turtle och âdressKX (Srpe51k1). Gillar de skarpt, dock Ă€r SKXn min första riktiga klocka som drog igĂ„ng beroendet. G anvĂ€nds mestadels pĂ„ jobb men kommer nog Ă€ndras lite nu tack vare my man @roosterman
Bjuder pÄ en icke G-shockkvÀll oxÄ
Jag kör uteslutande cross-trainer pass pÄ gym men om viktnedgÄngen fortsÀtter lite till sÄ tror jag att jag kanske ska börja blanda in styrkepass ocksÄ.SÄ lÀnge man ÄterhÀmtar sig Àr det vÀl inget problem med hög volym. Vad kör du? Gym? Löpning?
Ser fram emot paketöppning nÀr det dyker uppHoppas nu att grejerna funkar att anvÀnda trots lite ovanlig modell
Ligger iaf en liten surprise i lÄddan som du lÀr upptÀcka
Men dÄ tycker jag nog man kan hÄlla rÀtt hög volym. Det Àr ju skonsamt för kroppen.Jag kör uteslutande cross-trainer pass pÄ gym men om viktnedgÄngen fortsÀtter lite till sÄ tror jag att jag kanske ska börja blanda in styrkepass ocksÄ.
Jag kör uteslutande cross-trainer pass pÄ gym men om viktnedgÄngen fortsÀtter lite till sÄ tror jag att jag kanske ska börja blanda in styrkepass ocksÄ.
Eller Ànnu bÀttre @S.LVarför kör du inte en kombo; styrketrÀning och cross training t ex vartannat pass?
Eller Ànnu bÀttre @S.L
Ett kortare pass. Typ bÀnk och böj och dÀrefter direkt pÄ crosstrainern!
BÀttre att sÀra pÄ dom. Cardio en dag, styrketrÀning en dag. Om vill ha ut sÄ mycket som möjligt av varje dvs...
BÀttre att sÀra pÄ dom. Cardio en dag, styrketrÀning en dag. Om vill ha ut sÄ mycket som möjligt av varje dvs...
Precis. Nu snackar vi över huvudet pÄ @S.L men jag tror det Àr bra att komma igÄng med bÀgge tvÄ. I början spelar det nog inte sÄ stor roll. Det Àr liksom inga maxningar i styrkelyft utan en liten introduktion för att vÀnja kroppen samtidigt som han nÄr sitt huvudmÄl med viktminskningen!Bra idé bÄda. I början Àr det nog ok att köra bÄda under samma pass. Tror det pÄverkar negativt mest om man överdriver kardio.
Men jag hade definitivt lagt in styrkepass, annars riskerar ju viktnedgÄngen bestÄ av mer Àn fettmassa.
Nu nÀr han Àr gripen sÄ kan vi slappna av. SÄg det igÄr och skrattade till lite.Akta er alla grodmÀn dÀr ute
SĂ„g blodig ut!DW-6900JK-4JR
Som akvarist sÄ tycker jag att den dÀr releasen Àr kul . Jag skulle nog valt squaren (mer diskret). Roligt nÀr man kollar nÀrmare och upptÀcker smÄ Koi-karpar hÀr och dÀr, pÄ keeper och tavlor.DW-6900JK-4JR