• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det Àr dumt att dö nyfiken sÄ jag bytte till mig en G-shock hÀromdagen. Resten av klocklÄdan bestÄr av automatiska klockor sÄ den Àr inte vad jag Àr van vid. Positivt överraskad trots allt, kan ju funka som jobbklocka/beater Àven till en gubbe!
20210609_105058.jpg

Var det inte nÄgon som var pÄ jakt efter GW-5000?

Jobbigt med repor i glaset...

En del G-shocks fÄr skitlÀtt repor pÄ displayen. Jag brukar vÄrda mina klockor men ÀndÄ ser jag mikrorepor pÄ vissa G.
I synnerhet modeller med BT verkar vara utrustade med klenare displays. @Fujoor uppmÀrksammade mig pÄ detta och jodÄ, BT-glas Àr av lÀgre kvalitét.

En del G-shocks fÄr skitlÀtt repor pÄ displayen. Jag brukar vÄrda mina klockor men ÀndÄ ser jag mikrorepor pÄ vissa G.
I synnerhet modeller med BT verkar vara utrustade med klenare displays. @Fujoor uppmÀrksammade mig pÄ detta och jodÄ, BT-glas Àr av lÀgre kvalitét.
TrÄkigt om det Àr sÄ. Har dock inte mÀrkt nÄgra repor pÄ mina klockor. Ibland fÄr man mikrorepor nÀr man torkar av klockan ocksÄ. Man fÄr undvika gnugga pÄ glaset nÀr man torkar av.

Senast Àndrad:

tycker allt med solar repas lĂ€ttare. Aldrig repat en vanlig men flera solar đŸ€”

Soliga dagen till Ă€ra och dessutom ledig passar jag pĂ„ att njuta av en nĂ€stan lika cool klocka som G (please don’t kill me now)

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    473.1 KB · Visningar: 3
Jag vill dÄ inte betala 1700 spÀnn för en klocka i det skicket. Den skulle behöva vara mycket billigare för att jag personligen skulle övervÀga dem. Inget kul att köpa en som Àr fÀrdigt sliten...

Tillbaka
Topp