• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag tycker att denna modell Àr klassisk.
IMG_4231.JPG
IMG_4251.JPG
 
Vart lite förvÄnad över priset för denna, runt 330 dollar verkar dom flesta ligga pÄ, Àr det nÄgot extra speciellt med just denna modell? :wideyed:
Speciellt och speciellt
Klockans "boett" Àr utav metall och den har en screwback baksida. Baksidan Àr högpolerad. Remmen Àr av mjukare sort Àn pÄ en t.ex DW-5600E. Den Àr radiostyrd och har solceller. Jag tycker den kÀnns gedigen. Den Àr lite tyngre Àn t.ex DW-5600E. Den Àr framtagen för den japanska marknaden.
Om den Àr vÀrd 330 dollar Àr frÄgan. Jag köpte min begagnad.
 
image.jpeg

Är min G-shock ett mĂ„ndagsexemplar? Knappen pĂ„ högra sidan sitter betydligt lĂ€gre i plasten jĂ€mfört med övriga tre knappar. Om naglarna Ă€r nyklippta sĂ„ Ă€r det inte enkelt att anvĂ€nda den (knappen)
 

DwightSchrute

Omega
2-Faktor
image.jpeg

Är min G-shock ett mĂ„ndagsexemplar? Knappen pĂ„ högra sidan sitter betydligt lĂ€gre i plasten jĂ€mfört med övriga tre knappar. Om naglarna Ă€r nyklippta sĂ„ Ă€r det inte enkelt att anvĂ€nda den (knappen)

Om det Àr adjust-knappen du menar sÄ nej. Har för mig att det diskuterats innan och pÄ min dw-5600 Àr det likadant nÀmligen :)
 

Fujoor

Patek
2-Faktor

Fujoor

Patek
2-Faktor
PRW-3000 verkar ju vara mer eller mindre samma, fast lite mindre i storlek och ha atomsynk, inte sant?
 
Topp