Chumba
Guld
Grymma.TvÄ g shocks kom idag,,
G5600kg3 och dw6900kg3
Kunde inte varit nöjdare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymma.TvÄ g shocks kom idag,,
G5600kg3 och dw6900kg3
Kunde inte varit nöjdare
Awesomeness.TvÄ g shocks kom idag,,
G5600kg3 och dw6900kg3
Kunde inte varit nöjdare
Ha! T.om tvÄ kg3or? Not bad. Bara en kvar dÄ?TvÄ g shocks kom idag,,
G5600kg3 och dw6900kg3
Kunde inte varit nöjdare
HeheheJĂ€klar denna var ju lite tuff
mja 2 stycken ,GR-7900KG-3 och inte att förglömma "big king" ....Ha! T.om tvÄ kg3or? Not bad. Bara en kvar dÄ?
TvÄ g shocks kom idag,,
G5600kg3 och dw6900kg3
Kunde inte varit nöjdare
NÀr fÄr du klockan dÄ? BestÀllt den pÄ nÀtet?Ok. Jag kunde inte hÄlla mig. Det blev en sÄdan hÀr prw-3000-4 @Sorubim @mikael0817 (snodda bilder)
Tog nÄgra foton hur klockan ser ut pÄ min handled men kan inte ladda upp dem. Konstigt.Ok. Jag kunde inte hÄlla mig. Det blev en sÄdan hÀr prw-3000-4 @Sorubim @mikael0817 (snodda bilder)
Yes. Ska posta bilder sÄ fort jag fÄr denNÀr fÄr du klockan dÄ? BestÀllt den pÄ nÀtet?
Försök igen! Ibland kan det krÄngla med bilduppladdningen. Vore nice att se hur det sÄg ut pÄ en normal handled. En kille hade en 5600a och en prw-3000 och förvÄnansvÀrt nog var den inte allt för mycket större. Den skall alltsÄ vara bra mkt mer slimmad Àn tidigare modeller.Tog nÄgra foton hur klockan ser ut pÄ min handled men kan inte ladda upp dem. Konstigt.
Ska jag vara Àrlig sÄ har jag inte anvÀnt altometern sÀrskilt mycketYes. Ska posta bilder sÄ fort jag fÄr den
Försök igen! Ibland kan det krÄngla med bilduppladdningen. Vore nice att se hur det sÄg ut pÄ en normal handled. En kille hade en 5600a och en prw-3000 och förvÄnansvÀrt nog var den inte allt för mycket större. Den skall alltsÄ vara bra mkt mer slimmad Àn tidigare modeller.
Behöver man stÀlla in altometern förresten eller funkar det med en gÄng?
Nu funkar det att ladda upp....sÄ hÀr ser de ut pÄ min uberklena handledYes. Ska posta bilder sÄ fort jag fÄr den
Försök igen! Ibland kan det krÄngla med bilduppladdningen. Vore nice att se hur det sÄg ut pÄ en normal handled. En kille hade en 5600a och en prw-3000 och förvÄnansvÀrt nog var den inte allt för mycket större. Den skall alltsÄ vara bra mkt mer slimmad Àn tidigare modeller.
Behöver man stÀlla in altometern förresten eller funkar det med en gÄng?
Bra storlek. Ser "normalt" ut ser fram emot att fÄ hem den.Nu funkar det att ladda upp....sÄ hÀr ser de ut pÄ min uberklena handled
Grattis! Som sagt, svart och orange passar bra tillsammans.Japp nu sitter den pĂ„ handleden! Ăr sĂ„ grymt jĂ€kla glad att jag Ă€r Ă€gare till denna nu
En lÀnk ocksÄ till lite g-shock kvÀlls-lÀsning:
http://world.g-shock.com/asia-mea/en/gsw/culture/sfg_book/data/
Japp dÄ var det klart, kunde inte motstÄ, nu Àr den bestÀlld ifrÄn Japan!!
HÄll utkik efter en paketöppning inom en snar framtid
http://www.ebay.co.uk/itm/CASIO-G-S...476194?hash=item25a9052362:g:eycAAOSwepJXWleqVart bestÀllde du...?
Riktigt snygg. Funderade lĂ€nge över den dĂ€r jag med. Ăr den orangea skĂ€rmen tillfredstĂ€llande?Japp nu sitter den pĂ„ handleden! Ăr sĂ„ grymt jĂ€kla glad att jag Ă€r Ă€gare till denna nu
En lÀnk ocksÄ till lite g-shock kvÀlls-lÀsning:
http://world.g-shock.com/asia-mea/en/gsw/culture/sfg_book/data/
Kollat Mudmannen mot en riktig kompass, modell orientering. De visade i stort exakt lika. SÄ riktigt bra gjort Casio.Har inte kollat kompassen mot nÄgot annat Àn den i mobilen, och de Àr ju sÄdÀr. Ska stÀmma av den mot bÄtens för att se hur pass rÀtt den visar. à terkommer om det. Den lilla Àr mÄnfas.
Helt klart, skĂ€rmen kĂ€nns som en trevlig uppgradering jĂ€mfört med min 5600a.Riktigt snygg. Funderade lĂ€nge över den dĂ€r jag med. Ăr den orangea skĂ€rmen tillfredstĂ€llande?
Ăr det en DW-5600a du har? Jag har en GWM-5610 som jag har varit vĂ€ldigt nöjd med. Ăr skĂ€rmen sĂ€mre pĂ„ DW5600an?Helt klart, skĂ€rmen kĂ€nns som en trevlig uppgradering jĂ€mfört med min 5600a.
Ja exakt, har haft den nĂ„gra Ă„r och varit grymt nöjd med den. Kommer stanna i min samling! SĂ€mre kanske Ă€r att ta i men 5610ans skĂ€rm Ă€r ju lite tydligare och skarpare enligt mig. SlĂ€nger med en bild pĂ„ mina tvĂ„ sĂ„ du fĂ„r jĂ€mföra:Ăr det en DW-5600a du har? Jag har en GWM-5610 som jag har varit vĂ€ldigt nöjd med. Ăr skĂ€rmen sĂ€mre pĂ„ DW5600an?
Har en DW-5600a pÄ ingÄng (det Àr ju den enda dÀr man kan stÀlla timern mer exakt Àn pÄ minuten). Funderar Àven pÄ en GW-5000 som bÄde @mikael0817 och @Sorubim har men kan inte komma överrens med mig sjÀlv vad jag skall ha den till
Jag tycker det Àr sÄ coolt att man kan fÄ en sÄn stabil klocka för sÄn liten peng. Helst skulle jag vilja ha en Àldre dw-5600 med foxfire texten eller en DW-5600C "speed" med screwback. Men man kan inte hitta allt för ett bra pris.Ja exakt, har haft den nÄgra Är och varit grymt nöjd med den. Kommer stanna i min samling! SÀmre kanske Àr att ta i men 5610ans skÀrm Àr ju lite tydligare och skarpare enligt mig. SlÀnger med en bild pÄ mina tvÄ sÄ du fÄr jÀmföra: