Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt frÀnt ut, gillar "gallret"!Jag Àr för otÄlig sÄ jag bjuder pÄ bilderna pÄ GD400 nu, riktigt imponerad över hur bra den sitter pÄ min ynka 16,75cm.
Samma hÀr! Gillar min Dw5600 som fan och bÀrs pÄ jobbet varje dag, sÄ det Àr den klockan som fÄr mest handledstid! Men jag Ängrar att jag inte köpte den du har eller samma fast den med inverterad display. En klocka som stÀller tiden automatiskt och dÀrmed gÄr exakt hela tiden, funkar jÀmt dÄ den drivs av ljuset och dÀrmed slipper batteribyten, stöttÄlig samt vattentÀt.... behöver man en annan klocka egentligen??Bara gillar den mer och mer för varje dag! SÄ perfekt pÄ jobbet! 5610! Lagom stor!
Ăr vĂ€l inte sĂ„ farligt att byta batteri och den gĂ„r vĂ€l rĂ€tt exakt Ă€ndĂ„? Men Ă€r ju en cool extradetalj. Klarar ju undergĂ„ngen, SĂ„ lĂ€nge solen finns kvar! precis! Mest handledstid blir det lĂ€tt!Samma hĂ€r! Gillar min Dw5600 som fan och bĂ€rs pĂ„ jobbet varje dag, sĂ„ det Ă€r den klockan som fĂ„r mest handledstid! Men jag Ă„ngrar att jag inte köpte den du har eller samma fast den med inverterad display. En klocka som stĂ€ller tiden automatiskt och dĂ€rmed gĂ„r exakt hela tiden, funkar jĂ€mt dĂ„ den drivs av ljuset och dĂ€rmed slipper batteribyten, stöttĂ„lig samt vattentĂ€t.... behöver man en annan klocka egentligen??
Ăr en vecka gammal stolt Ă€gare av en G-shock!! Kan inte sĂ€ga annat Ă€n att jag Ă€r helt nöjd med allt vad den har att erbjuda! Har burit den sen den packades upp
(sÀmst bildkvalité jag vet, ett macro-objektiv Àr pÄ ingÄng)
Har sneglt pÄ g-shock ett bra tag och det finns mÄnga trevliga modeller. Gillar det lite mera klassiskta utseende och har smalnat ner mot antingen:
Mudman 9000
alt.
Superklassiskern dw6900.
Spontant, kommentarer?
LÀgg Àven till nÄgra kronor sÄ fÄr du tough solar och multiband! Sen har du en svingrym klocka som tÄl allt, drivs av ljus och visar rÀtt tid!Har sneglt pÄ g-shock ett bra tag och det finns mÄnga trevliga modeller. Gillar det lite mera klassiskta utseende och har smalnat ner mot antingen:
Mudman 9000
alt.
Superklassiskern dw6900.
Spontant, kommentarer?
Jag har en i grönt och orange, gillar den kombinationen.Kan nÄgon komma med förslag om vilken G-shock man ska ha? TÀnkte ha den under jakt sÄ kanske camo i orange/grön/brun/svart?
Den hÀr ska du nog inte ha dÄ.Kan nÄgon komma med förslag om vilken G-shock man ska ha? TÀnkte ha den under jakt sÄ kanske camo i orange/grön/brun/svart?
Brutalt fet!Min första Casio G-shock MTG
Hehe diggar den PHETT =)Brutalt fet!
En liknande frÄga kom upp i Officiella CasiotrÄden för ett tag sen. Den hÀr borde vÀl funka?..Kan nÄgon komma med förslag om vilken G-shock man ska ha? TÀnkte ha den under jakt sÄ kanske camo i orange/grön/brun/svart?
Ref och pris?Ăr en vecka gammal stolt Ă€gare av en G-shock!! Kan inte sĂ€ga annat Ă€n att jag Ă€r helt nöjd med allt vad den har att erbjuda! Har burit den sen den packades upp
(sÀmst bildkvalité jag vet, ett macro-objektiv Àr pÄ ingÄng)
Det var dig jag menade, trodde han passade pÄ att skÀmta lite. Tack för svar@andrewski om du nu menade mig och inte @tojjetok sÄ Àr ref ga-100-1A1 och pris 970kr
Den hÀr fick vara med en svÀng idag...
(AWG-M100B)
Tack. Jo, Ă€r man sci-fi-nörd sĂ„ dreglar man Ă€ven över mönstrad solcellspanel.Attans vad fet! Ăr det bara jag eller blir den mörk-pĂ„-mörk-displayen svĂ„r att titta i?
Gillar verkligen visarna!
Tack. Jo, Àr man sci-fi-nörd sÄ dreglar man Àven över mönstrad solcellspanel.
Har sett att det finns kompositlÀnk att bestÀlla till den hÀr modellen. MisstÀnker att det skulle bli riktigt bra.
Ja, det Àr ju lite mer svÄrlÀst Àn "vanlig" positiv display, men lite fÄr man vÀl offra för tuffare looks . Det blir ocksÄ överdrivet svÄrlÀst pÄ foto av nÄn anledning, beror kanske pÄ polarisering/vinkel. Inte alls sÄ farligt irl.