RÀtt klocka för tuff utbildning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den röda var inte dÄlig.GM-2100-1A
GM-2100N-2A
GM-2100B-3A
GM-2100B-4A
LÄg dom tvÄ slÀngda i elskrotet????Halloj alla G-Shockare!
Var pÄ Ätervinningen hÀromdagen och skulle slÀnga lite elektronikskrot.
I drivorna av elskrot sÄ ser jag tvÄ klockband av gummi som sticker upp.
Man fÄr egentligen inte ta det som andra slÀngt men nyfikenheten blev för stor.
Plockar upp klockorna som visar sig vara 2 G-Shock, dammiga som om dom legat pÄ en vind i hundra Är, men fullt fungerande och helt fria frÄn repor etc.
Har aldrig gillat G-shock förrÀn nu egentligen, och dÄ har det förstÄs slagit över ordentligt, nu Àr jag helt frÀlst
Gillar speciellt den stora, SGW-1000, tycker den Àr helt perfekt i alla avseenden, kanske den ultimata shocken för mig.
Den lilla har inverterad display som jag tycker Àr lite svÄr att se i vissa ljus, men den har ocksÄ en viss coolhet.
Nu har jag dessutom snöat in fullstÀndigt pÄ Mudmaster, tycker den Àr helt brutal. GWG-1000, en sÄn som @spammerstakeahike har.
Den Àr lite halvdyr, kan inte slÀppa tanken pÄ att man kanske inte kommer att anvÀnda den sÄ mycket pga den brutala storleken, ÀndÄ har jag ganska grova handleder, Vad tror ni? Tips?
Tror det var @Mikko Luiro kommentar om WIS vs VANLIG G-Shockköpare som var tuvan som stjÀlpte lassetDet löste sig.
Vilka fynd!Halloj alla G-Shockare!
Plockar upp klockorna som visar sig vara 2 G-Shock, dammiga som om dom legat pÄ en vind i hundra Är, men fullt fungerande och helt fria frÄn repor etc.
Har aldrig gillat G-shock förrÀn nu egentligen, och dÄ har det förstÄs slagit över ordentligt, nu Àr jag helt frÀlst
Gillar speciellt den stora, SGW-1000, tycker den Àr helt perfekt i alla avseenden, kanske den ultimata shocken för mig.
Den lilla har inverterad display som jag tycker Àr lite svÄr att se i vissa ljus, men den har ocksÄ en viss coolhet.
Nu har jag dessutom snöat in fullstÀndigt pÄ Mudmaster, tycker den Àr helt brutal. GWG-1000, en sÄn som @spammerstakeahike har.
Den Àr lite halvdyr, kan inte slÀppa tanken pÄ att man kanske inte kommer att anvÀnda den sÄ mycket pga den brutala storleken, ÀndÄ har jag ganska grova handleder, Vad tror ni? Tips?
9? 10? 11?Blev spontant sugen pÄ en Mudmaster GWG-1000-1A3ER .
NÄgon som har en i mint skick och fullset som ska flippas . Skicka PM isÄfall.
Hahaha blir fan trött pÄ mig sjÀlv9? 10? 11?
Men det Àr ju bla dÀrför vi tycker om dig. MeisterflipperHahaha blir fan trött pÄ mig sjÀlv
Haha tack . FÄr kanske sÀlja Pelicaset och köpa ett med 10 platser .Men det Àr ju bla dÀrför vi tycker om dig. Meisterflipper
Har Àntligen fÄtt loss ett litet litet hyllplan vid fruns vÀskhyllor. Kan nog skymta bandet till min x-porter nÄgonstans dÀr bak. Sedan har jag ytterligare nÄgra som drÀller runt pÄ soliga platser i huset
Halloj alla G-Shockare!
Helt enig! Och detta Àr bara en brÄkdelVÀskorna tar för stor plats!
DÀr kom det!!!Haha tack . FÄr kanske sÀlja Pelicaset och köpa ett med 10 platser .
Haha âeventuelltâ men inte helt Ă€n . FĂ„r se om jag fĂ„r tag pĂ„ en Mudmaster utifrĂ„n mina kriterier .DĂ€r kom det!!!
GWG-1000 Àr som mÄnga sÀger inte sÄ stor pÄ handleden trots mÄtten. Perfekt med ana-digi kombo sÄ att man slipper ratta pÄ kronan nÀr det skall kokas Àgg. MRG Àr ocksÄ riktigt feta men sÄklart dyrare och de fyller en annan nisch. Personligen gillar jag Mudman om det ska vara digitalt.Halloj alla G-Shockare!
SĂ„ lĂ€nge kristallen Ă€r fin sĂ„ kan du ju alltid bara byta klĂ€der pĂ„ klockan.Haha âeventuelltâ men inte helt Ă€n . FĂ„r se om jag fĂ„r tag pĂ„ en Mudmaster utifrĂ„n mina kriterier .
Det Àr absolut ett alternativ men dÄ ska det spegla pÄ priset för att det ska vara intressant för min del .SÄ lÀnge kristallen Àr fin sÄ kan du ju alltid bara byta klÀder pÄ klockan.
Utan tvekan!Tror det var @Mikko Luiro kommentar om WIS vs VANLIG G-Shockköpare som var tuvan som stjÀlpte lasset
var kan man lÀsa mer om detta?Nu kommer det som vi har vÀntat pÄ! CasiOak i metal, officiellt frÄn Casio
Haha vÀska för 20 snart?@L&W Vad skrattar du Ät .
Haha sÄ illa kommer jag inte lÄta det gÄHaha vÀska för 20 snart?