SÀger du nu ja.Haha sÄ illa kommer jag inte lÄta det gÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÀger du nu ja.Haha sÄ illa kommer jag inte lÄta det gÄ
Haha vi fÄr se, mÄste först fÄ tag pÄ alla klockorna först . 5915kr för en Sprillans Mudmaster lockar .SÀger du nu ja.
var kan man lÀsa mer om detta?
Hittar man rÀtt i rabattrÀsket sÄ har det gÄtt att fÄ dom billigare.Haha vi fÄr se, mÄste först fÄ tag pÄ alla klockorna först . 5915kr för en Sprillans Mudmaster lockar .
Tror absolut inte det Àr en omöjlighet att fÄ den Ànnu billigare. Ska lÀgga ner lite tid ikvÀll och kolla runt pÄ diverse sidor och se om det gÄr fÄ ner priset ytterligare .Hittar man rÀtt i rabattrÀsket sÄ har det gÄtt att fÄ dom billigare.
Har inte letat priser pÄ ett tag dock sÄ jag kanske Àr helt ute o cyklar.
Du fÄr ge lite ledtrÄdar till den andra som du har bestÀllt.Haha vi fÄr se, mÄste först fÄ tag pÄ alla klockorna först . 5915kr för en Sprillans Mudmaster lockar .
Ingen av dom tvÄ jag vill/ska ha gÄr att bestÀlla Ànnu tyvÀrr . Inte dÀrifrÄn jag vill bestÀlla iallafall .Du fÄr ge lite ledtrÄdar till den andra som du har bestÀllt.
FrÄn dÀr du brukar bestÀlla eller?Ingen av dom tvÄ jag vill/ska ha gÄr att bestÀlla Ànnu tyvÀrr . Inte dÀrifrÄn jag vill bestÀlla iallafall .
Den dÀr pölen Àr ju inte direkt kÀnd för att va varmaste vattnet hÀr i landet hellerSer varmt ut men det blÄser svinkallt
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPHaha vi fĂ„r se, mĂ„ste först fĂ„ tag pĂ„ alla klockorna först . 5915kr för en Sprillans Mudmaster lockar .
Inte va sĂ„dan nu .KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Hehe jepp det stÀmmer .FrÄn dÀr du brukar bestÀlla eller?
Förresten, MM för under 5900.
Casio G-Shock Mudmaster Wave Ceptor GWG-1000-1A3ER â Klockor och Smycken
klockorochsmycken.se
JojjemenInte va sÄdan nu .
Snyggt, Àr Àven tavlan metall?Nu kommer det som vi har vÀntat pÄ! CasiOak i metal, officiellt frÄn Casio
Ska försöka hÄlla fingrarna i styr frÄn köpknappenJojjemen
GÀller mig sjÀlv oxÄ... Till det kommer en röd stÄlis ivÀgenSka försöka hÄlla fingrarna i styr frÄn köpknappen
Hahaha sÄ jÀkla rÀtt av dig .GÀller mig sjÀlv oxÄ... Till det kommer en röd stÄlis ivÀgen
Den dÀr pölen Àr Europas största dricksvattentÀkt och det hade sÀkert smakat illa om den var varmareDen dÀr pölen Àr ju inte direkt kÀnd för att va varmaste vattnet hÀr i landet heller
Titanare eller valfri stÄlis. Har kört Frogman med upprullad skjortÀrmar. Your choiceInsÄg att skjorta och gshock inte alltid Àr bÀsta vÀnner. Blev en gammal tissot istÀllet. Ni som testat mer av sortimentet, vilken gshock bÀrs bÀst till skjorta? Bling bling, trÄksub, vad annars kan ni tipsa om?
InsÄg att skjorta och gshock inte alltid Àr bÀsta vÀnner. Blev en gammal tissot istÀllet. Ni som testat mer av sortimentet, vilken gshock bÀrs bÀst till skjorta? Bling bling, trÄksub, vad annars kan ni tipsa om?
Mycket stiligt. Jag testade min svarta stĂ„lis pĂ„ morgonen, men jag tyckte inte det lirade fullt ut. Funderar faktiskt pĂ„ att byta resin frĂ„n semistĂ„lisen till lĂ€nken frĂ„n stĂ„lisen, tror det resultatet skulle bli bĂ€ttre pĂ„ bĂ€gge.Blir en gammal bild. Men jag tycker att titanen funkar fint. Lite mer âdressadâ Ă€n liknande resinmodeller, @lulemarcus