Benicio del Toro bÀr en fet King (som Àr ungefÀr lika stor som en Mudmaster) med kostym. Funkar jÀttebra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Galet snygg den dÀr Àr!
Jag tror med största sannolikhet att jag INTE kommer bada imorrn i alla fallDen dÀr pölen Àr Europas största dricksvattentÀkt och det hade sÀkert smakat illa om den var varmare
Hopp i bara!Jag tror med största sannolikhet att jag INTE kommer bada imorrn i alla fall
Casioak ska vara den tunnaste g-shock nÄgonsin, och mini-casioak Àr ju som en calatrava.InsÄg att skjorta och gshock inte alltid Àr bÀsta vÀnner. Blev en gammal tissot istÀllet. Ni som testat mer av sortimentet, vilken gshock bÀrs bÀst till skjorta? Bling bling, trÄksub, vad annars kan ni tipsa om?
AppropÄ minioakCasioak ska vara den tunnaste g-shock nÄgonsin, och mini-casioak Àr ju som en calatrava.
Jag minns jag hörde en arg mamma pÄ badplatsen en gÄng för lÀnge sedan. PÄ bred skÄnska.AppropÄ minioak
Jag sitter bredvid
Borde funka perfekt. Bara ett enda R i den meningen juJag minns jag hörde en arg mamma pÄ badplatsen en gÄng för lÀnge sedan. PÄ bred skÄnska.
-Nu skau ni va tysta ungar, annars fÄr ni inte auga Saub him!
Funkar det pÄ kalmardialekt ocksÄ?
MumsNu kommer det som vi har vÀntat pÄ! CasiOak i metal, officiellt frÄn Casio
Har lite svÄrt att se skillnad pÄ de olika versionerna, Àr det en 1A3ER med camo-band?Till salu...
Exakt! Du verkar har lÀtt för att se skillnad tycker jagHar lite svÄrt att se skillnad pÄ de olika versionerna, Àr det en 1A3ER med camo-band?
TÀnkte först att det kanske var en desert camo, men sÄg sedan att den gick i rödare toner. Lyckad moddExakt! Du verkar har lÀtt för att se skillnad tycker jag
Ja eller kunde dom inte smÀllt pÄ en positiv pÄ den första och fÀrgmatchat dom andra.Mums
Men skare va sÄ svÄrt att göra en med positiv display?
Exakt!Ja eller kunde dom inte smÀllt pÄ en positiv pÄ den första och fÀrgmatchat dom andra.
TÀnk pÄ att jag har svÀngt frÄn att inte tycka om serien alls till att Àlska den, jag Àr fortfarande i acceptansfasen.