Dit har jag aldrig vĂ„gat Ă„ka trots att det Ă€r rĂ€tt nĂ€ra, skulle antagligen fylla bilenâŠOP-grĂ€sĂ€nkling och nĂ€rhet till Cloettas frabriksbutik = GOD men inte kanske nyttig kombo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dit har jag aldrig vĂ„gat Ă„ka trots att det Ă€r rĂ€tt nĂ€ra, skulle antagligen fylla bilenâŠOP-grĂ€sĂ€nkling och nĂ€rhet till Cloettas frabriksbutik = GOD men inte kanske nyttig kombo
Hur kÀnns det efterÄt, Àr det lÀge för ett gympass efter vaccinering?Första vaxx dosen avklarad. Skönt. KÀnns som det uppstÄtt en stor lÄrkaka pÄ axeln.
BrÀnnmaneten fick följa med till kontoret idag. Fastnade pÄ en old school hÄlslag. SÄna som hÄller i evigheter. Vintage möter vintage.
Vissa har rört sig ner mot 9500 kr pÄ KS. Inget superpris men heller inte dÄligt.Denna Àr man ju lite sugen pÄ. Vad sÀger ni om prisbilden? Det var inte jÀttemÄnga mÄnader sedan som man kunde plocka dem nya till ungefÀr samma pris. Men det Àr kanske detta man fÄr betala numer?
Avslutad - Limiterad camo G-Shock B5000-TCM-1ER
SÀljer min B5000-TCM-1ER dÄ den fÄr för lite handledstid. Som bekant limiterad utgÄva och grymmare sommarklocka fÄr du leta efter! Fullset och skicket sÄ nÀra nyskick man kan komma vad jag kan se. Har mest legat i lÄdan hos mig! Pris 11000 kr skickat försÀkrat till medlem med rimlig GG-trÄd...klocksnack.se
Körde samma dag. Med dagarna efter det sÄ var jag rÀtt sÀnkt.Hur kÀnns det efterÄt, Àr det lÀge för ett gympass efter vaccinering?
Bara i axeln eller i kroppen rent allmÀnt?Körde samma dag. Med dagarna efter det sÄ var jag rÀtt sÀnkt.
Hur kÀnns det efterÄt, Àr det lÀge för ett gympass efter vaccinering?
Körde samma dag. Med dagarna efter det sÄ var jag rÀtt sÀnkt.
Du bör nog inte trÀna direkt efterÄt, sÄ sa dom iaf nÀr jag fick min första.Hur kÀnns det efterÄt, Àr det lÀge för ett gympass efter vaccinering?
Jag vÀntade en dag efter vaccin. Men jag kÀnde inget konstigt förutom lite ömhet i axeln.Hur kÀnns det efterÄt, Àr det lÀge för ett gympass efter vaccinering?
Bara taaaaanTack för alla svar, dÄ slipper jag oroa mig över sprutan.
RejÀlt ont i axeln pÄ kvÀllen, men inte outhÀrdligt pÄ nÄgot vis. Fick framför allt influensasymptom de tvÄ efterföljande dagarna. Ingen feber dock.Bara i axeln eller i kroppen rent allmÀnt?
JÀkligt frÀsch sommardinkaTack för alla svar, dÄ slipper jag oroa mig över sprutan.
Gw5000 idag
Ăr det friskt att ha med flera klockor pĂ„ semestern Hade det inte varit bĂ€ttre att ha med en klocka och ta semester Ă€ven frĂ„n klockor?
Kan sÀga att det Àr precis samma hÀr. Tog första sprutan i Tisdags och först nu börjar det kÀnnas ok i axeln. SÄ tror faktiskt att det kommer att gÄ att köra idag efter jobbet.Nope, inga pass alls. Kan inte röra axeln utan att det gör ont. En djup och molande vÀrk. Kan nog inte ens greppa skivstÄngen bakom nacken för knÀböj.
Tar ett par dagar off frÄn trÀningen och kör lite promenader ist.. Skönt ÀndÄ att ta en Off period dÄ och dÄ. Kroppen uppskattar nog dessa smÄ avbrott frÄn gymmande.
TackÄlov ingen feber!
Fick Pfizer - tror deras och modernas vaccin kan ge rÀtt kraftiga smÀrtor kring injektionsstÀllet.
Bra tyngd pÄ den lilla med screwback.
Checkar in, forfarande G-Shock fanboy@Aros har tydligen bytt sida och hÀnger i Daniel Wellington-trÄden.
Klockan ser ut att passa sÄ bra pÄ min handled om man bedömer frÄn fotot.
Men i verkligheten Àr den superliten, det ser ut som om jag har snott en leksaksklocka frÄn en liten unge pÄ gÄrden.
Den Àr nog mindre Àn den du har. Men jag gillar att den vÀger nÀstan ingenting..
Kanske lika stor som min DW 9200? Den upplevs nÀstan som en barn klocka lol
Tror du blev utbrÀnd under #owgmarchCheckar in, forfarande G-Shock fanboy
Sorry @Staafen vet du ville ha sÀllskap i DW-trÄden
Det blir bara sÄ mycket annat som fÄngar mitt intresse nÀr solen och vÀrmen kommer att det inte blir sÄ mycket tid kvar till forumet.
Ăr nog en vinter-klocksnackare
Hoppas ni alla har det grymt!
Ses i september
Club-G Àr ju barnklocka.
Kanske lika stor som min DW 9200? Den upplevs nÀstan som en barn klocka lol
Jag vet, men det ser inte ut sÄ pÄ fotot. DÀrför ville jag pÄpekar det.Club-G Àr ju barnklocka
Ăr de lika stora som baby-g eller Ă€nnu mindre?Jag vet, men det ser inte ut sĂ„ pĂ„ fotot. DĂ€rför ville jag pĂ„pekar det.
Jag Ă€ger inga Baby G, men jag tror att den Ă€r mindre.Ăr de lika stora som baby-g eller Ă€nnu mindre?