Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr inte för intet som den kallas för KingenGx vs Gwg
Lite synd att mittbitarna Ă€r blanka. Det hade sett bĂ€ttre ut med matt.Ăr jag en riktig G-Shocker nu och inte bara en vanlig kille som köpt en G-Shock?
Gx vs Gwg
Det kommer bli sÄ bra , sÄ bra , ska du seGulp. Den ser t om lite större ut Àn Mudmaster.
Bara att ta lite med treans sandpapperLite synd att mittbitarna Àr blanka. Det hade sett bÀttre ut med matt.
Tanken har slagit mig haha!Bara att ta lite med treans sandpapper
Har du fÄtt dit bandet Àn dÄ sÄ vi fÄr se lite bilds?Tanken har slagit mig haha!
MÄste natta mina fotbojor först.Har du fÄtt dit bandet Àn dÄ sÄ vi fÄr se lite bilds?
Kingen Àter Mudmaster till frukost.Gulp. Den ser t om lite större ut Àn Mudmaster.
kan du inte bara binda fast dom vid nÄt bordsben??MÄste natta mina fotbojor först.
Kingen Àter Mudmaster till frukost.
Hehe... De Àr egentligen lika stora. Men pga utformningen av bandet sÄ bÀr kingen nÄgot större Àn Mudmaster.Rena rama monstret.
Bandets utformning bidrar nog ocksÄ till storleken. PÄ Gwg sluttar ju bandet kraftigt nedÄt vid infÀstningen.
Jo! Den ser ju kanon ut! Den behöver bara en kompis eller tvÄ, sÄ ska du nog se att den passar bÀttreDet hÀr var nog inte min grej trots allt.
Va? Jag som trodde jag var ensam, Àntligen en till som inte förstÄr storheten i lÀnk.Det hÀr var nog inte min grej trots allt.
Man ska ha den nyare lÀnken pÄ, mycket snyggare.Det hÀr var nog inte min grej trots allt.
Visste inte ens att det fanns en nyare. NÄgon som har bild?Man ska ha den nyare lÀnken pÄ, mycket snyggare.
Kostar typ som klockan dock
Visste inte ens att det fanns en nyare. NĂ„gon som har bild?
Du ska helt klart ha den nyare lÀnkenAlltsÄ, den Àr ju inte dÄlig men jag skulle nog vilja ha nÄgot mer diskret utan de blanka delarna. Vad sÀger ni?
Den sÄg bÀttre ut men vet inte om jag skulle lÀgga de pengarna dock. Gillar ju originalbandet.
Matchande design osv, man slipper mittlÀnkar i stÄl Ä lite sÄ.