• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FortsĂ€tter med kingen 👑
PXL_20210623_074052365-01.jpeg

Dagens tips!
SkÀrmbild 2021-06-23 095828.png

Har för mig @roosterman köpte sin frĂ„n Tyskland för under 4600. 😉

Jag funderade om en positivt moddad king inte hade gjort sig bra. Vet dock ingen annan hÀr som har lyckats med en displaymod :)
Det Àr inte svÄrt egentligen, men pillig. Man behöver inte ens ta isÀr modullen, jag pillade bort filtret med en tunn kniv bara.
Och sen ta bort limresterna med en topps och lite PRF Label off som finns att köpa lite överallt.
Filtret köpte jag hÀr: https://www.ebay.com/itm/233935649067?hash=item3677a6b92b:g:~CAAAOSwoYJeeeca

HĂ€r finns en video:

Var noga med att vrida nya filtret Ät rÀtt hÄll innan du klipper till och klistrar pÄ den.

Senast Àndrad:
Det Àr inte svÄrt egentligen, men pillig. Man behöver inte ens ta isÀr modullen, jag pillade bort filtret med en tunn kniv bara.
Och sen ta bort limresterna med en topps och lite PRF Label off som finns att köpa lite överallt.
Filtret köpte jag hÀr: https://www.ebay.com/itm/233935649067?hash=item3677a6b92b:g:~CAAAOSwoYJeeeca

HĂ€r finns en video:

Var noga med att vrida nya filtret Ät rÀtt hÄll innan du klipper till och klistrar pÄ den.

Nepp den operationen vill jag inte göra pÄ min klocka. :)

Leverans frÄn Tratten.
LÀnge sen att beskrivningen stÀmmer, den Àr verkligen i nyskick.
Annars bruka det stĂ„ som ny, sen sĂ„ fĂ„r man hem den och klockan Ă€r smutsig och har repor pĂ„ glaset.😁
Gillar dem röda siffrorna Àven om dem inte Àr sÄ tydliga. ( syns dock inte pÄ fotot )

IMG_6421.JPG

Leverans frÄn Tratten.
Annars bruka det stĂ„ som ny, sen sĂ„ fĂ„r man hem den och klockan Ă€r smutsig och har repor pĂ„ glaset.😁
Gillar dem röda siffrorna Àven om dem inte Àr sÄ tydliga. ( syns dock inte pÄ fotot )

IMG_6421.JPG
GRATTIS 😀 SĂ„ jĂ€kla lĂ€cker med dom röda siffrorna! Vill se lite lume sen oxĂ„.
Sen fÄr vi sluta upp att bjuda pÄ samma Gs;)

Leverans frÄn Tratten.

IMG_6421.JPG

De gamla mudmÀnnen Àr himla bra. Gillar rundheten i designen.
Är displayen svĂ„rlĂ€st?

Tillbaka
Topp