Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har för mig @roosterman köpte sin frÄn Tyskland för under 4600.Dagens tips!
Casio G-Shock GMW-B5000RD-4ER
Casio G-Shock GMW-B5000RD-4ER Bluetooth 4.0-förbindelseVia Bluetooth kan du sladdlöst koppla ihop klockan med din smartphone. Den energisparande teknologin gör det möjligt att fÄ tillgÄng til en rad nyttiga funktioner.Kompatibel med iPhone / Android telefwww.klockor.com
StÀmmer bra. Var pÄ vippen att köpa pÄ klockor.com innan jag hittade tyskenHar för mig @roosterman köpte sin frÄn Tyskland för under 4600.
Helt rÀtt!StÀmmer bra. Var pÄ vippen att köpa pÄ klockor.com innan jag hittade tysken
400bagis gjorde att jag gÀrna vÀntar nÄn dag extra för att fÄ hem klockan
SnÄlÀnning som man Àr
Hade det varit en Seiko sÄ hade detta talat för 100% Àkthet.
Hade det varit en Seiko sÄ hade detta talat för 100% Àkthet.
VÀldigt fint ex! Den mÄste du behÄllaInleder semestern med detta nyförvÀrv
Jo riktigt nöjd !VÀldigt fint ex! Den mÄste du behÄlla
Inleder semestern med detta nyförvÀrv
Det Àr inte svÄrt egentligen, men pillig. Man behöver inte ens ta isÀr modullen, jag pillade bort filtret med en tunn kniv bara.Jag funderade om en positivt moddad king inte hade gjort sig bra. Vet dock ingen annan hÀr som har lyckats med en displaymod
Det Àr inte svÄrt egentligen, men pillig. Man behöver inte ens ta isÀr modullen, jag pillade bort filtret med en tunn kniv bara.
Och sen ta bort limresterna med en topps och lite PRF Label off som finns att köpa lite överallt.
Filtret köpte jag hÀr: https://www.ebay.com/itm/233935649067?hash=item3677a6b92b:g:~CAAAOSwoYJeeeca
HĂ€r finns en video:
Var noga med att vrida nya filtret Ät rÀtt hÄll innan du klipper till och klistrar pÄ den.
Du samlar pluspoÀng frÄn @roosterman ser jag!
Bra val av bÄde klocka och bil
GRATTIS SÄ jÀkla lÀcker med dom röda siffrorna! Vill se lite lume sen oxÄ.Leverans frÄn Tratten.
LÀnge sen att beskrivningen stÀmmer, den Àr verkligen i nyskick.
Annars bruka det stÄ som ny, sen sÄ fÄr man hem den och klockan Àr smutsig och har repor pÄ glaset.
Gillar dem röda siffrorna Àven om dem inte Àr sÄ tydliga. ( syns dock inte pÄ fotot )
Leverans frÄn Tratten.
LÀnge sen att beskrivningen stÀmmer, den Àr verkligen i nyskick.
Annars bruka det stÄ som ny, sen sÄ fÄr man hem den och klockan Àr smutsig och har repor pÄ glaset.
Gillar dem röda siffrorna Àven om dem inte Àr sÄ tydliga. ( syns dock inte pÄ fotot )