Man fÄr vara snabb nÀr en beggad dyker upp, brukar ligga runt 500 pix dÄ och det Àr den helt klart vÀrdDen sÄg bÀttre ut men vet inte om jag skulle lÀgga de pengarna dock. Gillar ju originalbandet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man fÄr vara snabb nÀr en beggad dyker upp, brukar ligga runt 500 pix dÄ och det Àr den helt klart vÀrdDen sÄg bÀttre ut men vet inte om jag skulle lÀgga de pengarna dock. Gillar ju originalbandet.
Jag kommer fortsÀtta med det vanliga bandet, tycket det funkar fint.Man fÄr vara snabb nÀr en beggad dyker upp, brukar ligga runt 500 pix dÄ och det Àr den helt klart vÀrd
Provat lÀnk en gÄng, aldrig mer. Resinband FTW!Va? Jag som trodde jag var ensam, Àntligen en till som inte förstÄr storheten i lÀnk.
Jag kommer fortsÀtta med det vanliga bandet, tycket det funkar fint.
Vad?! Och jag som trodde alla Àlskade kombilÀnken? Den Àr ju bekvÀmare Àn gummit. NÄvÀl, jag har g-shocks pÄ bÄde lÀnk och gummi. Gillar bÄda. DÀremot Àr inte "casioaken" min pÄse nötter. En square Àr mer min melodi men kan gilla vissa andra ocksÄ, som Rangeman t.ex.Provat lÀnk en gÄng, aldrig mer. Resinband FTW!
Traditionalist som jag Àr tycker jag inte G-Shock passar speciellt bra pÄ lÀnk. Resinbezel som gifter sig perfekt med resinband tycker jag Àr sjÀlva kÀrnan i en G.Vad?! Och jag som trodde alla Àlskade kombilÀnken? Den Àr ju bekvÀmare Àn gummit. NÄvÀl, jag har g-shocks pÄ bÄde lÀnk och gummi. Gillar bÄda. DÀremot Àr inte "casioaken" min pÄse nötter. En square Àr mer min melodi men kan gilla vissa andra ocksÄ, som Rangeman t.ex.
Jag funderade om en positivt moddad king inte hade gjort sig bra. Vet dock ingen annan hÀr som har lyckats med en displaymod@Fujoor ska du modda om nÄgon klocka och undrar över nÄgot?
I vissa vinklar gör det faktiskt ganska ont
Usch! Det gÄr utför med fyrkanteriet kÀnns det som.PÄstÄtt lÀckta bilder pÄ en prototyp av MRG-B5000
PÄstÄtt lÀckta bilder pÄ en prototyp av MRG-B5000
"Great G-Shock World reported that the MRG-B5000 will be made of TranTixxii titanium and will have a multi-color style. MR-G watches usually feature a diamond-like carbon (DLC) coating, and we expect that to be the case with the MRG-B5000. "PÄstÄtt lÀckta bilder pÄ en prototyp av MRG-B5000
Det Àr bara en prototyp.Usch! Det gÄr utför med fyrkanteriet kÀnns det som.
Det gÄr sakta nerÄt . Har bara 7st och dÄ Àr det dubbelt av en sÄ 6st .
Tjockare!MÄste vara fake news. Hur Àr den annorlunda mot en vanlig stÄlis?
Det kÀnns som det senare. Fast jag kanske haft för höga förvÀntningar.FrÄgan Àr om det Àr en lÀckt prototyp eller en hemmasnickrad Aliexpress-mod
Trevligt trevligtEfter att ha lurkat runt pÄ denna del av forumet sÄ vÀcktes ju sÄklart intresset för G-shocks och det blev ett inköp(tack Beastie) sÄ dÄ kan vÀl jag ocksÄ bjuda pÄ en bild. Ha en bra dag
KÀnns spontant inte helt rÀtt. Ser ju bara ut som en kombination av existerande delar...PÄstÄtt lÀckta bilder pÄ en prototyp av MRG-B5000
Tror jag inte pĂ„. Loggan Ă€r ju helt sne. Ăr det bara dĂ„ en porter pĂ„ vanlig lĂ€nk liksom?PĂ„stĂ„tt lĂ€ckta bilder pĂ„ en prototyp av MRG-B5000