• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Passar pÄ att köra ett benpass med öm axel
A3C2C8BA-DF10-499F-82A1-953D01DA9C5A.jpeg
Jag fick feber av spruta ett sÄ det hade jag aldrig pallat med :)

Riktigt sugen pÄ det dÀr slÀppet, men jag hoppas verkligen att den inte ser ut sÄdÀr!

Fast det spelar nog ingen roll. Jag mÄste ha en i lÄdan oavsett hur den ser ut! Rationellt.
Jo, jag Àr ocksÄ nyfiken pÄ hur den nya mrg-square blir. Avvaktar dock med beslut om inköp. Om den visar sig vara en anka sÄ bli're inget av!

Mmmmmmhmmmmm... Fast min King blev i mitt tycke till ett vĂ€ldans bra pris och dessutom skickat frĂ„n Frankriket av en som inte skulle skicka till Svedala frĂ„n början 😁
Haha men va fan han slĂ€ppte Gold king till dig?! Den dĂ€r Jean Paul skulle ju kolla shipping kostnad för mig. Vilken snubbe alltsĂ„. 😡😂 Men det Ă€r ju kul att du fick den!! Riktig bra pris ju. 👍👍🙂

Körde med Rangeman pĂ„ KolmĂ„rden idag. Den ville av oklar anledning stĂ€nga av GPS:en en timme innan vi Ă„kte hem sĂ„ det blev sĂ„dĂ€r rĂ€tt đŸ€”

Screenshot_20210623-230327.jpg

Tillbaka
Topp