Jag fick feber av spruta ett sÄ det hade jag aldrig pallat medPassar pÄ att köra ett benpass med öm axel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag fick feber av spruta ett sÄ det hade jag aldrig pallat medPassar pÄ att köra ett benpass med öm axel
Lume shot pÄ bestÀllning.GRATTIS SÄ jÀkla lÀcker med dom röda siffrorna! Vill se lite lume sen oxÄ.
Sen fÄr vi sluta upp att bjuda pÄ samma Gs
För mig Àr den helt ok. Men om man jÀmför den med positiv display sÄ Àr den klar sÀmre.De gamla mudmÀnnen Àr himla bra. Gillar rundheten i designen.
Ăr displayen svĂ„rlĂ€st?
Riktigt sugen pÄ det dÀr slÀppet, men jag hoppas verkligen att den inte ser ut sÄdÀr!
Det Àr ju bid sÄ det Àr inte slutpriset.Positiv King pÄ bukten , frÄn UK iofs , men prismÀssigt rÀtt ok
Casio G-Shock GXW-56-1BJF King Digital Watch Tough Solar Multiband 6 | eBay
Jo, jag Àr ocksÄ nyfiken pÄ hur den nya mrg-square blir. Avvaktar dock med beslut om inköp. Om den visar sig vara en anka sÄ bli're inget av!Riktigt sugen pÄ det dÀr slÀppet, men jag hoppas verkligen att den inte ser ut sÄdÀr!
Fast det spelar nog ingen roll. Jag mÄste ha en i lÄdan oavsett hur den ser ut! Rationellt.
Editerade mitt inlÀgg lite sÄ blir det rÀttDet Àr ju bid sÄ det Àr inte slutpriset.
"RÄkat" bestÀlla en GXW-56-1BJF hÀr om dagen. Kunde bara inte lÄta bli.
Positiv King pÄ bukten , frÄn UK iofs , men prismÀssigt rÀtt ok (Àn sÄ lÀnge)
Casio G-Shock GXW-56-1BJF King Digital Watch Tough Solar Multiband 6 | eBay
Tror inte det. Men det Àr ju vÀldans lÀtt att skicka och frÄga. Det vÀrsta svaret man kan fÄ Àr ju ett nej eller ett hiskeligt dyrt portoHaha har Sverige fÄtt sÄ dÄligt rykte?
"May not post to Sweden Read item description or contact seller for postage options"
Det Àr ju bid sÄ det Àr inte slutpriset.
"RÄkat" bestÀlla en GXW-56-1BJF hÀr om dagen. Kunde bara inte lÄta bli.
Bukten is a dangerous place
Haha dangerous för plÄnboken ja.Bukten is a dangerous place
Mmmmmmhmmmmm... Fast min King blev i mitt tycke till ett vÀldans bra pris och dessutom skickat frÄn Frankriket av en som inte skulle skicka till Svedala frÄn börjanHaha dangerous för plÄnboken ja.
Haha men va fan han slÀppte Gold king till dig?! Den dÀr Jean Paul skulle ju kolla shipping kostnad för mig. Vilken snubbe alltsÄ. Men det Àr ju kul att du fick den!! Riktig bra pris ju.Mmmmmmhmmmmm... Fast min King blev i mitt tycke till ett vÀldans bra pris och dessutom skickat frÄn Frankriket av en som inte skulle skicka till Svedala frÄn början
Jajjemen It was IHaha men va fan han slÀppte Gold king till dig?! Den dÀr Jean Paul skulle ju kolla shipping kostnad för mig. Vilken snubbe alltsÄ. Men det Àr ju kul att du fick den!! Riktig bra pris ju.
Haha, han hade oss bÄda pÄ krocken samtidigt. Grattis till en bra deal! Jag fÄr trösta mig med positiv King.Jajjemen It was I
Dessutom lite nerprutad....
Oh Oh... Jag ska fÄ spruta ett imorgon och sen gÄ pÄ Skara Sommarland efterÄtJag fick feber av spruta ett sÄ det hade jag aldrig pallat med
Hade du lagt nÄgot bud pÄ kingen eller bara frÄgat om frakt?? Blev typ 150bagis iafHaha, han hade oss bÄda pÄ krocken samtidigt. Grattis till en bra deal! Jag fÄr trösta mig med positiv King.
GÄ Àr ju ingen fara LÄt ungarna sköta sitt sÄ löser det sigOh Oh... Jag ska fÄ spruta ett imorgon och sen gÄ pÄ Skara Sommarland efterÄt
SantGÄ Àr ju ingen fara LÄt ungarna sköta sitt sÄ löser det sig
Jag har lagt bud och frÄgade om frakt till Sverige. Han lovade att han skulle kolla det och Äterkomma idag men det gjorde han inte. Sen sÄg jag att den blev sÄld. Jaja, No big deal. Kul att den hamnade hÀr.Hade du lagt nÄgot bud pÄ kingen eller bara frÄgat om frakt?? Blev typ 150bagis iaf
Bilder kommer nÀr den anlÀnderJag har lagt bud och frÄgade om frakt till Sverige. Han lovade att han skulle kolla det och Äterkomma idag men det gjorde han inte. Sen sÄg jag att den blev sÄld. Jaja, No big deal. Kul att den hamnade hÀr.
Beefcake!Strax dags för avspark ïž. Trevlig kvĂ€ll gott folk .
Gracias #Get Biff or Die Tryin'Beefcake!