Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du fÄr ge honom en square istÀllet för Lego klockan. Han har ju nÀstan samma handleder som dig ju.SÄdan far..
Min fru gissar pÄ rönn!Biologi var ju inte min paradgren i skolan... Men gÄr dom dÀr bladen att röka??
@Derix
Ha ha, syftar du pÄ min felstavning. "Rage"-man Àr ju faktiskt ett otroligt fyndigt namnVarifrÄn fick du det dÀr kanske?
"Reggae"-man skulle passa @livinl0ud och hans "odling"Ha ha, syftar du pÄ min felstavning. "Rage"-man Àr ju faktiskt ett otroligt fyndigt namn
Jaha, felstavningen sĂ„g jag inte ens... Menade bara att den ĂR den perfekta klockan och inte bara kanske. SvĂ„rt att försöka vara rolig ibland...Ha ha, syftar du pĂ„ min felstavning. "Rage"-man Ă€r ju faktiskt ett otroligt fyndigt namn
Min odling av #ormbuskar eller vad nu dessa vÀxter kallas ."Reggae"-man skulle passa @livinl0ud och hans "odling"
Eller huuuuur?Min odling av #ormbuskar eller vad nu dessa vÀxter kallas .
Kallas dom seriöst inte för ormbuskar eller har jag förvÀxlat vÀxterna .Eller huuuuur?
Ormbunke isÄfallKallas dom seriöst inte för ormbuskar eller har jag förvÀxlat vÀxterna .
Haha jag var nÀra iallafallOrmbunke isÄfall
Fast jag tror inte det Àr ormbunkar faktiskt, för dina blad ser mer ut som ett trÀd eller buske sÄ mer Ät lönn av nÄgon sort, som @Fujoor 's fruga var inne pÄHaha jag var nÀra iallafall
Det mÀrks kanske att naturkunskap inte var mitt vassaste Àmne .Fast jag tror inte det Àr ormbunkar faktiskt, för dina blad ser mer ut som ett trÀd eller buske sÄ mer Ät lönn av nÄgon sort, som @Fujoor 's fruga var inne pÄ
Bild pÄ ormbunke
OT men ÀndÄ
Ăh va fasen.. Blommor och blad som blommor och bladDer mĂ€rks kanske att naturkunskap inte var mitt vassaste Ă€mne .
@roosterman det kÀnns som att @daniel svensson har outtalade vÀxt skillz. Han hÀnger ju mycket i naturen.Der mÀrks kanske att naturkunskap inte var mitt vassaste Àmne .
Jajamen, man Àr ju inget betongbarn.@roosterman det kÀnns som att @daniel svensson har outtalade vÀxt skillz. Han hÀnger ju mycket i naturen.
Fantastisk kvÀll
Vad gör ni andra sÄhÀr dagen innan midsommar ?
Ăr ute.Fantastisk kvĂ€ll
Var rÀdd om MudmasternFantastisk kvÀll
Men det Àr vÀl ÀndÄ 200m nerÄt i vattnet, inte 200m lÄngt pÄ ytan??Var rÀdd om Mudmastern
TÀnk pÄ att den bara klarar 200m
Det Àr nog bÄde och!Men det Àr vÀl ÀndÄ 200m nerÄt i vattnet, inte 200m lÄngt pÄ ytan??