• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fick bli ett klockbyte sÄhÀr dagen innan midsommarafton
249F7A3B-C912-427B-9D74-61506C6E199D.jpeg

VÄr tupp har varit lite ilsken pÄ Àldsta grabben som Àr fyra Är. Idag nÀr vi var ute i trÀdgÄrden sÄ gick tuppen till anfall flera gÄnger, Àven mot mig nÀr jag skyddade grabben.

Nu ett par timmar senare sĂ„ Ă€r den styckad och klar, imorgon blir det tupp till lunch! 😁
FA755C3A-2FCE-48EE-8209-1F71E2E6AC6A.jpeg

Jaha, felstavningen sĂ„g jag inte ens... Menade bara att den ÄR den perfekta klockan och inte bara kanske. SvĂ„rt att försöka vara rolig ibland...
Det Àr alltid lite klurigt med text.

Rangeman har jag aldrig riktigt bondat med, testade idag igen. Det Àr nÄgot som skaver. Tycker den Àr grymt snygg pÄ bild nÀr andra har den, men fÄr inte samma kÀnsla nÀr jag bÀr den. Skumt....

Det Àr alltid lite klurigt med text.

Rangeman har jag aldrig riktigt bondat med, testade idag igen. Det Àr nÄgot som skaver. Tycker den Àr grymt snygg pÄ bild nÀr andra har den, men fÄr inte samma kÀnsla nÀr jag bÀr den. Skumt....
SĂ„ kan det vara. SjĂ€lv gillar jag den vĂ€ldigt mycket och efter att ha sĂ„lt den första jag hade sĂ„ kom den dĂ€r bekanta kĂ€nslan av att sakna kon nĂ€r bĂ„set var tomt. Nu har jag den igen och behĂ„ller denna gĂ„ngen. Det enda som " skaver" litet Ă€r att min första hade perfekt belysning medan den nuvarande har ojĂ€mn... 😯 Man kanske skulle försöka hitta ett "perfekt' exemplar.

Dags för paketöppning. Älskar att öppna i bilen.

PXL_20210624_124115017.jpg

BjĂ€sse. Stor. Gigantisk. ÖvervĂ€ldigande. Anabola. Dessa ord ploppar upp spontant nĂ€r jag plockade upp den.

Men förvÄnansvÀrt bekvÀm och pÄ avstÄnd ser den helt okay ut!
Skönt band.

Den negativa displayen spelar i nÀstan samma liga som DW 5600 BB som ju anses vara nÀstan branschstandard.

PXL_20210624_124230596.jpg
PXL_20210624_130735431.jpg
PXL_20210624_130347057.jpg
PXL_20210624_130023608.jpg

LOL

PXL_20210624_130135777.jpg
Min första G-shock ja skaffa var en King. Sjukt bra klocka faktiskt. SÄlde min senare men saknar den lite. Dock vet jag (pryl nörd som jag Àr) att ja kommer sakna fler funktioner vara för att sÄ dÀrför ingen idé pÄ köpa igen. Men extremt sexig klocka ÀndÄ :)

VÄr tupp har varit lite ilsken pÄ Àldsta grabben som Àr fyra Är. Idag nÀr vi var ute i trÀdgÄrden sÄ gick tuppen till anfall flera gÄnger, Àven mot mig nÀr jag skyddade grabben.

Nu ett par timmar senare sĂ„ Ă€r den styckad och klar, imorgon blir det tupp till lunch! 😁
FA755C3A-2FCE-48EE-8209-1F71E2E6AC6A.jpeg

Försökte han försvara sin flock kanske? Eller Àr humöret generellt opÄlitligt hos fjÀderfÀn?
SÄg en dokumentÀr för nÄgra Är sen dÀr en snubbe tog hand om kalkoner sedan de klÀckts. De sÄg honom som sin förÀlder sÄklart. Smarta djur, verkligen. Men i vuxen Älder attackerade den ena honom utan anledning.

Försökte han försvara sin flock kanske? Eller Àr humöret generellt opÄlitligt hos fjÀderfÀn?
SÄg en dokumentÀr för nÄgra Är sen dÀr en snubbe tog hand om kalkoner sedan de klÀckts. De sÄg honom som sin förÀlder sÄklart. Smarta djur, verkligen. Men i vuxen Älder attackerade den ena honom utan anledning.
Saken Àr den att grabben har retat upp tuppen genom att flaxa omkring och skrÀmma den, tills den en dag sa ifrÄn. Men dÄ var det försent och tuppar Àr vÀldigt lÄngsinta vad jag har mÀrkt.

GLAD MIDSOMMAR alla Shockers!
Min square har fĂ„tt en ny kompis, en Fishing Gear som berĂ€knar fiskarnas aktivitet med hjĂ€lp av tiden, datumet, mĂ„nfasen och longituden man befinner sig i. Makrillen utanför Varberg vĂ€ntar pĂ„ mig pĂ„ söndag ... 😁👍
IMG_20210625_102819238~2.jpg

Tillbaka
Topp