Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sitter pÄ farstukvisten och njuter av rosdofterna och den friska luften som regnet tog med sigFantastisk kvÀll
Vad gör ni andra sÄhÀr dagen innan midsommar ?
Klarade du av Sommarland idag utan vaccinsviter?Oh Oh... Jag ska fÄ spruta ett imorgon och sen gÄ pÄ Skara Sommarland efterÄt
Riktigt svinlÀcker!Smidigt med dual time med ett knapptryck och som visas i en mindre display. Mudman ocksÄ har den funktionen. Knappskydden Àr inspirerad av mudman too.
Nemas problemas!Klarade du av Sommarland idag utan vaccinsviter?
JÀvlar sÄ bra bild! Tur att jag redan Àger en annars hade jag börjat jakten pÄ en GBX-100
Det Ă€r alltid lite klurigt med text.Jaha, felstavningen sĂ„g jag inte ens... Menade bara att den ĂR den perfekta klockan och inte bara kanske. SvĂ„rt att försöka vara rolig ibland...
SÄ kan det vara. SjÀlv gillar jag den vÀldigt mycket och efter att ha sÄlt den första jag hade sÄ kom den dÀr bekanta kÀnslan av att sakna kon nÀr bÄset var tomt. Nu har jag den igen och behÄller denna gÄngen. Det enda som " skaver" litet Àr att min första hade perfekt belysning medan den nuvarande har ojÀmn... Man kanske skulle försöka hitta ett "perfekt' exemplar.Det Àr alltid lite klurigt med text.
Rangeman har jag aldrig riktigt bondat med, testade idag igen. Det Àr nÄgot som skaver. Tycker den Àr grymt snygg pÄ bild nÀr andra har den, men fÄr inte samma kÀnsla nÀr jag bÀr den. Skumt....
Min första G-shock ja skaffa var en King. Sjukt bra klocka faktiskt. SĂ„lde min senare men saknar den lite. Dock vet jag (pryl nörd som jag Ă€r) att ja kommer sakna fler funktioner vara för att sĂ„ dĂ€rför ingen idĂ© pĂ„ köpa igen. Men extremt sexig klocka Ă€ndĂ„Dags för paketöppning. Ălskar att öppna i bilen.
BjĂ€sse. Stor. Gigantisk. ĂvervĂ€ldigande. Anabola. Dessa ord ploppar upp spontant nĂ€r jag plockade upp den.
Men förvÄnansvÀrt bekvÀm och pÄ avstÄnd ser den helt okay ut!
Skönt band.
Den negativa displayen spelar i nÀstan samma liga som DW 5600 BB som ju anses vara nÀstan branschstandard.
LOL
Undrar va priset blir för denna i svenska butiker. Sugen pÄ en svart, om ja nu inte ska skaffa en GBD-200 istÀllet
NĂ„got du kommer skaffa? Ăr lite smĂ„tt sugen sjĂ€lv pĂ„ att bestĂ€lla en sĂ„dan :/
Den skulle matcha bĂ€ttre med min midsommarklĂ€dselNĂ„got du kommer skaffa? Ăr lite smĂ„tt sugen sjĂ€lv pĂ„ att bestĂ€lla en sĂ„dan :/
Ja faktiskt ^^Den skulle matcha bÀttre med min midsommarklÀdsel
Hoppas du slipper DET vÀdret nÀr det blir eftermiddag/kvÀll!!Trevlig midsommar!
Blev det en helsvart eller hittade du nÄgon annan version?Hade inget val. Köpte ocksÄ en king.
VÄr tupp har varit lite ilsken pÄ Àldsta grabben som Àr fyra Är. Idag nÀr vi var ute i trÀdgÄrden sÄ gick tuppen till anfall flera gÄnger, Àven mot mig nÀr jag skyddade grabben.
Nu ett par timmar senare sÄ Àr den styckad och klar, imorgon blir det tupp till lunch!
Nej en helsvart frÄn amazon.Blev det en helsvart eller hittade du nÄgon annan version?
Saken Àr den att grabben har retat upp tuppen genom att flaxa omkring och skrÀmma den, tills den en dag sa ifrÄn. Men dÄ var det försent och tuppar Àr vÀldigt lÄngsinta vad jag har mÀrkt.Försökte han försvara sin flock kanske? Eller Àr humöret generellt opÄlitligt hos fjÀderfÀn?
SÄg en dokumentÀr för nÄgra Är sen dÀr en snubbe tog hand om kalkoner sedan de klÀckts. De sÄg honom som sin förÀlder sÄklart. Smarta djur, verkligen. Men i vuxen Älder attackerade den ena honom utan anledning.
Saken Àr den att grabben har retat upp tuppen genom att flaxa omkring och skrÀmma den, tills den en dag sa ifrÄn. Men dÄ var det försent och tuppar Àr vÀldigt lÄngsinta vad jag har mÀrkt.