I like!
Inte farligt hög heller.
Inte farligt hög heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr Àr sÄ jÀkla vass! Vill ha en!Roseguld bland rosorna som Àr mer vilda Àn tama
Visst Ă€r den bekvĂ€mt att bĂ€ra.Dags för paketöppning. Ălskar att öppna i bilen.
BjĂ€sse. Stor. Gigantisk. ĂvervĂ€ldigande. Anabola. Dessa ord ploppar upp spontant nĂ€r jag plockade upp den.
Men förvÄnansvÀrt bekvÀm och pÄ avstÄnd ser den helt okay ut!
Skönt band.
Den negativa displayen spelar i nÀstan samma liga som DW 5600 BB som ju anses vara nÀstan branschstandard.
LOL
Visst Àr den bekvÀmt att bÀra.
Haha naj! Har exakt samma trio.Ja den sitter lika bekvÀmt som en Mudmaster Gwg 1000 fastÀn den saknar vingar pÄ undersidan. Casio har gjort det igen, gjort det till synes omöjliga möjligt.
Trio av blackout.
Den passade dig ju riktigt braDags för paketöppning. Ălskar att öppna i bilen.
BjĂ€sse. Stor. Gigantisk. ĂvervĂ€ldigande. Anabola. Dessa ord ploppar upp spontant nĂ€r jag plockade upp den.
Men förvÄnansvÀrt bekvÀm och pÄ avstÄnd ser den helt okay ut!
Skönt band.
Den negativa displayen spelar i nÀstan samma liga som DW 5600 BB som ju anses vara nÀstan branschstandard.
LOL
Den passade dig ju riktigt bra
Tack snÀlla för tipset . Verkligen good to know ifall jag vÄgar mig pÄ framöver nÀr bandet anlÀnt .Du kanske behöver smörja in hylsorna nÀr du sÀtter tillbaka de med nya bandet sÄ att de inte fastnar som det gjorde pÄ min BRT.
Ăr benĂ€gen att sĂ€ga : KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPDen dĂ€r Ă€r sĂ„ jĂ€kla vass! Vill ha en!
Fel fÀrg pÄ robotarna baraRangeman fick haka pÄ till jobbet idag!
@roosterman StordalenFick en uppenbarelse.... Kom ihÄg varför jag hatade att sommarjobba som jordgubbsplockare för 100 Är sen typ ca
Biologi var ju inte min paradgren i skolan... Men gÄr dom dÀr bladen att röka??Rangeman idag igen, jag Àr chockad .
En för varje tillfÀlle ja
Biologi var ju inte min paradgren i skolan... Men gÄr dom dÀr bladen att röka??
@Derix
Hahaha shit jag kanske inte skulle tagit en bild pÄ min odling .Biologi var ju inte min paradgren i skolan... Men gÄr dom dÀr bladen att röka??
@Derix
Ingen minns en fegis. Just do it!Tack snÀlla för tipset . Verkligen good to know ifall jag vÄgar mig pÄ framöver nÀr bandet anlÀnt .
Nu fick jag feeling och mÄste leta upp min rageman. Perfekta semesterklockan kanske?Rangeman idag igen, jag Àr chockad .
Den har verkligen vÀxt pÄ mig med tiden och efter x antal försök .Nu fick jag feeling och mÄste leta upp min rageman. Perfekta semesterklockan kanske?
Ska bara fÄ hem bandet dÄ blir det lÀttare att bestÀmma sig .Ingen minns en fegis. Just do it!
Ja det blev ett riktigt lyckat experimentHur grym som helst!
VarifrÄn fick du det dÀr kanske?Nu fick jag feeling och mÄste leta upp min rageman. Perfekta semesterklockan kanske?