Du fÄr parkera dig sjÀlv vid glassbaren, kanske gÄ hem tidigt. Du har i vÀrsta fall ca 8 timmar pÄ dig sÄ du fÄr hÄlla ett högt tempo tills dess!Oh Oh... Jag ska fÄ spruta ett imorgon och sen gÄ pÄ Skara Sommarland efterÄt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du fÄr parkera dig sjÀlv vid glassbaren, kanske gÄ hem tidigt. Du har i vÀrsta fall ca 8 timmar pÄ dig sÄ du fÄr hÄlla ett högt tempo tills dess!Oh Oh... Jag ska fÄ spruta ett imorgon och sen gÄ pÄ Skara Sommarland efterÄt
JasÄ? Tar det 8h att bli sjuk av sprutan ifall man blir dÄlig av den?Du fÄr parkera dig sjÀlv vid glassbaren, kanske gÄ hem tidigt. Du har i vÀrsta fall ca 8 timmar pÄ dig sÄ du fÄr hÄlla ett högt tempo tills dess!
G-shock Mudmaster GWG-1000-1A3 OCD-version
(Det Àr bara hÀr inne man kan erkÀnna att man eventuellt nyligen sÄlde en precis likadan (som jag köpt begagnad) och köpte en identisk ny. Bara för att jag mÄr bÀttre av en ny...)
Har tidigare haft GWG-1000-1A som ny men rÄkade ocksÄ sÀlja. Den hÀr Àr snyggare och ska stanna!
FrÀsiga kartonger och burkar dom har nu för tiden
Det Àr det allt detta konstiga handlar om - att vi ska mÄ bra"...jag mÄr bÀttre av en ny" lol.
Blir jobbigt i lÀngden att köpa ny klocka varje gÄng du anvÀnder den, eller nÀr blir en klocka begagnad?G-shock Mudmaster GWG-1000-1A3 OCD-version
(Det Àr bara hÀr inne man kan erkÀnna att man eventuellt nyligen sÄlde en precis likadan (som jag köpt begagnad) och köpte en identisk ny. Bara för att jag mÄr bÀttre av en ny...)
Har tidigare haft GWG-1000-1A som ny men rÄkade ocksÄ sÀlja. Den hÀr Àr snyggare och ska stanna!
FrÀsiga kartonger och burkar dom har nu för tiden
Jag ville köpa den sprillans alltsÄ komplett med allt som medföljer osv...Blir jobbigt i lÀngden att köpa ny klocka varje gÄng du anvÀnder den, eller nÀr blir en klocka begagnad?
Vem mÄr inte bÀttre av en ny klocka?"...jag mÄr bÀttre av en ny" lol.
HĂ„ller med. Otroligt âtooligâ och hög kvalitetskĂ€nsla. Min fick tyvĂ€rr vandra vidare dĂ„ den var lite för stor för mig.Detta skulle vara en OWG om man vore tvungen. Nu Ă€r man ju inte det men Ă€ndĂ„
DĂ„ Ă€r ju GW-9400 en vĂ€rdig ersĂ€ttareHĂ„ller med. Otroligt âtooligâ och hög kvalitetskĂ€nsla. Min fick tyvĂ€rr vandra vidare dĂ„ den var lite för stor för mig.
Finns Mudmaster GG-1000, GWG-100 och GG-B100 ocksÄ som Àr mindre Àn GWG1000.DÄ Àr ju GW-9400 en vÀrdig ersÀttare
Ja, men det kanske Àr lÀttare att leva med repor som man sjÀlv orsakat?Blir jobbigt i lÀngden att köpa ny klocka varje gÄng du anvÀnder den, eller nÀr blir en klocka begagnad?
Var givetvis inte gummibandet som Watchtech hade skickat utan mina ânyaâ PIN ROD till min gamla Titanare . JasĂ„ fan det lĂ€t inte nĂ„got vidare .@livinl0ud Har du bytt band pĂ„ CF grodan Ă€n? Det Ă€r lite trixigt att fĂ„ ut och sĂ€tta in metall hylsor som gĂ„r mellan bandet och bandfĂ€stet.
Finns Mudmaster GG-1000, GWG-100 och GG-B100 ocksÄ som Àr mindre Àn GWG1000.
Oh jĂ€vlar det Ă€r ju bra lĂ€nge sen du bestĂ€llt pins till din gamla titanare.Var givetvis inte gummibandet som Watchtech hade skickat utan mina ânyaâ PIN ROD till min gamla Titanare . JasĂ„ fan det lĂ€t inte nĂ„got vidare .
Du kanske behöver smörja in hylsorna nÀr du sÀtter tillbaka de med nya bandet sÄ att de inte fastnar som det gjorde pÄ min BRT.Ja det var nÄgon mÄnad till leveranstid . JÀvlar det sÄg meckigt ut . FÄr se om jag vÄgar mig pÄ det eller bara har bandet för skojs skull . Tack för att du delar med dig .