Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja, jag har en mörkgrön och svart som stirrar pÄ mig i ett skyltfönster nÀra mig.
Om det blinkar FISH och det Àr öppet just dÄ tar jag det som ett tecken att det Àr dax att köpa...
Enligt dr @Fujoor kan man öka omkretsen pÄ handleden.
Kanske inte mÀtt i cm men nÄgra mm iaf?
Har jag slÀngt ur mig det? LÄter inte som migSen Àr som sagt inte handledens omkrets avgörande. Helheten Àr viktigare menar jag.
Har jag slÀngt ur mig det? LÄter inte som mig
Jag tycker dock mina egna underarmar har vÀxt dom senaste Ären. Klockor som har för stora innan sitter nu bra. Kan ju vara helhetsintrycket sÄklart?
Fick en liten repa pÄ glaset frÄn ingenstans. Syns bara i den vinkeln dock.
Sluta med Kingen nu annars mÄste jag ocksÄ bestÀlla en
Köööp!!!Sluta med Kingen nu annars mÄste jag ocksÄ bestÀlla en
Kör ju mycket grepp Àven om jag fuskar med hook grip nÀr det kommer till tyngdlyftning. Men lite mÄste dom ju ÀndÄ vÀxa tÀnker jag. Alla ligament och skit mÄste ju utvecklas lika mkt som resten av kroppen utvecklasYes you did!
Men jag Àr benÀgen att hÄlla med. Jag har inte kört nÄn ren grepptrÀning men en del chins och mark och tycker mig ha fÄtt lite tjockare handleder som spillt över litegranna frÄn underarmarna.
Men som sagt helhetsintrycket Àr viktigare Àn handledens omkrets imo.
Jag skaffade âlifting strapsâ för ett tag sedan men dumpade dem ganska snabbt. Det kĂ€nns bĂ€ttre att öva upp greppstyrkan Ă€n att anvĂ€nda remmar för att gĂ„ runt problemet.Kör ju mycket grepp Ă€ven om jag fuskar med hook grip nĂ€r det kommer till tyngdlyftning. Men lite mĂ„ste dom ju Ă€ndĂ„ vĂ€xa tĂ€nker jag. Alla ligament och skit mĂ„ste ju utvecklas lika mkt som resten av kroppen utvecklas
Kör ju mycket grepp Àven om jag fuskar med hook grip nÀr det kommer till tyngdlyftning. Men lite mÄste dom ju ÀndÄ vÀxa tÀnker jag. Alla ligament och skit mÄste ju utvecklas lika mkt som resten av kroppen utvecklas
Vet inte vad det kan vara. Ingen av mina BT squares har repor.Asch trist. Kanske anvÀnder de samma rep-benÀgna glas som finns pÄ BT modeller.
PÄ tal om fetare handleder sÄ tipsade grabben precis om sin klÀttertrÀning dÀr ett moment Àr att mata runt fingrarna i en hink med ris. Jag provade i 2 minuter och fick en brÀnnande kÀnsla pÄ ovansidan av handleden. Det kan ju inte vara helt fel! Finn en G-Shock förresten
Glad midsommar och -fredag, gott folk!
GW-200 serien Àr helt klart de grodor som sitter bekvÀmast för mig. Undrar ifall vi har nÄgra fler hÀr pÄ forumet?
Jag minns en GW-200Z "Final Frogman" som lÄg pÄ K&S för nÄgra Är sedan. Och nÄn grönmetallic variant Ànnu lÀngre tillbaks.
Ja, det var jÀttekul att den hamnade hos mig till slut . Den fÄr mycket handledstid hÀr.För mig med kontra de nya, fast ÀndÄ inte helt hundra nÀr vÀrmen kom Men hÀrligt den Àr hos annan g-shockfan, mkt för pengen
Det Ă€r nog smart ja. Jag kör bara mina nĂ€r jag vill spara tummarna. Har Ă€ven lyftar remmar som flyger av om du slĂ€pper greppet. Lite som en sĂ€kerhetsĂ„tgĂ€rd.Jag skaffade âlifting strapsâ för ett tag sedan men dumpade dem ganska snabbt. Det kĂ€nns bĂ€ttre att öva upp greppstyrkan Ă€n att anvĂ€nda remmar för att gĂ„ runt problemet.
Jag höll ju pÄ och tjatade om King hit Ä King dit ett par Är. Lyckades du missa det?Sluta med Kingen nu annars mÄste jag ocksÄ bestÀlla en
Jag höll ju pÄ och tjatade om King hit Ä King dit ett par Är. Lyckades du missa det?
Nu för tiden fotar jag helst den som jag byggt om i stÄl men annars Àr GXW-56-1BJF den solklara favoriten