• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Haha ömsesidigt, ibland kĂ€nns det som man Ă€r helt alone gĂ€llande ”problemen” đŸ˜‚đŸ€Ł. Ja fyfan vi har precis bytt till en vanlig sĂ€ng och det Ă€r sjukt mycket spring. LĂ€ggningen som tidigare tagit max 30 min tar nu 2,5 - 3h 😮.

Vi har tur med vÄr unge. Han somnar alltid pÄ 20-30 min, ta i trÀ.
Inga powernaps under dan heller sÄ det kanske hjÀlper.
 
Mm, samma problem hĂ€r. HĂ€r i Norrland blir det ju dessutom aldrig mörkt pĂ„ sommaren sĂ„ det Ă€r svĂ„rt att övertyga barnen om att det Ă€r lĂ€ggdags... 😬
Behöver inte vara i Norrland. Har haft samma problem hĂ€r med. Minsta lilla strimma ljus i rummet och man hör ”jag kan inte sova, det Ă€r som dagsljus hĂ€r inne” och det Ă€r inte ungarna som klagar utan frugan
 😬
Ungarna Àr svÄrare att övertyga att det Àr lÀggdags nÀr dom hör andra ungar utanför huset som leker och stojar.
 
SlÀnger in en bild för topic.
59065DBF-C4E4-4100-899A-4F95DF0541EE.jpeg
 
Dessa finns fortfarande att köpa till normal pris. Det Ă€r bara att köpa DC band och bezel till din 1A3. Ska göra det sjĂ€lv. 🙂

Screenshot_20210702-122622.jpg
Jag vill ha en ny fĂ€rgkombo vartannat mĂ„nadsslĂ€pp! 😬😬😁

Av dom som finns nu lockar GWG-10001A1 mest men den sÀger folk hÀr har kass lume...

Edit: tĂ€nk en GWG-1000 med svart lĂ€nk! Hoppas pĂ„ nĂ€sta mĂ„nadsslĂ€pp 😋
 
Jag vill ha en ny fĂ€rgkombo vartannat mĂ„nadsslĂ€pp! 😬😬😁

Av dom som finns nu lockar GWG-10001A1 mest men den sÀger folk hÀr har kass lume...

Edit: tĂ€nk en GWG-1000 med svart lĂ€nk! Hoppas pĂ„ nĂ€sta mĂ„nadsslĂ€pp 😋
Haha, blir jobbigt för plĂ„nboken dĂ„. 😁

Stealth MM Ă€r grym. Var sugen pĂ„ den ocksĂ„. Tycker att lume Ă€r sĂ„dĂ€r pĂ„ vanlig MM ocksĂ„. Inget jag bryr mig om egentligen. 🙂
 
Haha, blir jobbigt för plĂ„nboken dĂ„. 😁

Stealth MM Ă€r grym. Var sugen pĂ„ den ocksĂ„. Tycker att lume Ă€r sĂ„dĂ€r pĂ„ vanlig MM ocksĂ„. Inget jag bryr mig om egentligen. 🙂
Lume sĂ„dĂ€r pĂ„ vanliga MM 😳? Hur mĂ„r du đŸ€”? Vad har du för krav pĂ„ lume egentligen đŸ˜‚đŸ€Ł? Lumen Ă€r hur jĂ€vla bra som helst pĂ„ vanliga MM 😎.
294A16AF-4BA6-404E-9740-73D1B717CA46.jpeg
90BB263B-D20C-4302-8CE9-641EBE13DECA.jpeg
 
Lume sĂ„dĂ€r pĂ„ vanliga MM 😳? Hur mĂ„r du đŸ€”? Vad har du för krav pĂ„ lume egentligen đŸ˜‚đŸ€Ł? Lumen Ă€r hur jĂ€vla bra som helst pĂ„ vanliga MM 😎.
294A16AF-4BA6-404E-9740-73D1B717CA46.jpeg
90BB263B-D20C-4302-8CE9-641EBE13DECA.jpeg
Hahaha...Jo om du laddar den med en LED lampa ja, men den fade:ar snabbt. Beror vad man jĂ€mför med. BĂ„de Seiko och Panerai har starkare lume som varar lĂ€nge. Det gör inte MM. 🙂
 
Hahaha...Jo om du laddar den med en LED lampa ja, men den fade:ar snabbt. Beror vad man jĂ€mför med. BĂ„de Seiko och Panerai har starkare lume som varar lĂ€nge. Det gör inte MM. 🙂
Tycker den hÄller helt okej efter vanligt solljus ocksÄ men att jÀmföra med Panerai Àr som att jÀmföra Àpplen och pÀron. Helt olika klockor och definitivt i olika prisklasser.
Har haft nÄgra Seiko ocksÄ och vissa har absolut haft bra lume medans andra sÀmre.
 
Tycker den hÄller helt okej efter vanligt solljus ocksÄ men att jÀmföra med Panerai Àr som att jÀmföra Àpplen och pÀron. Helt olika klockor och definitivt i olika prisklasser.
Har haft nÄgra Seiko ocksÄ och vissa har absolut haft bra lume medans andra sÀmre.
TÀnkte pÄ Seiko turtle och tuna. BÄda har riktigt bra lume som hÄller lÀnge. Det Àr just det jag gillar, att lumen Àr stark lÀnge. Tycker att lumen pÄ MM fade:ar rÀtt snabbt i jÀmförelse.
 
TÀnkte pÄ Seiko turtle och tuna. BÄda har riktigt bra lume som hÄller lÀnge. Det Àr just det jag gillar, att lumen Àr stark lÀnge. Tycker att lumen pÄ MM fade:ar rÀtt snabbt i jÀmförelse.
Det Ă€r givetvis fritt att tycka vad man vill 👏. Dock skönt som fan att alla inte tycker likadant. Vad trĂ„kig vĂ€rlden skulle vara dĂ„ 😉.
 
Lume sĂ„dĂ€r pĂ„ vanliga MM 😳? Hur mĂ„r du đŸ€”? Vad har du för krav pĂ„ lume egentligen đŸ˜‚đŸ€Ł? Lumen Ă€r hur jĂ€vla bra som helst pĂ„ vanliga MM 😎.
294A16AF-4BA6-404E-9740-73D1B717CA46.jpeg
90BB263B-D20C-4302-8CE9-641EBE13DECA.jpeg
Fast inte nĂ„n lĂ€ngre tid, har du jĂ€mfört med en tonfisk? DĂ€r snackar vi lume. Även turtle o arnie spöar iaf min gwg utan problem.

Edit: 2a pÄ bollen tydligen.
 
  • Like
Reactions: L&W
Tillbaka
Topp