• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fast inte nĂ„n lĂ€ngre tid, har du jĂ€mfört med en tonfisk? DĂ€r snackar vi lume. Även turtle o arnie spöar iaf min gwg utan problem.
Nopz men mot min gamla GS SBGX335 och givetvis lirar den i en annan liga Àn Mudmastern.
AF8ED05A-16AA-4F7B-B82A-C2F1D8B48AB2.jpeg
 
DĂ€r snackar vi lume och hĂ„ller lĂ€nge ocksĂ„.😉

BĂ„de Tuna och Turtle har lume i samma klass som GS om inte Tuna Ă€r Ă€nnu bĂ€ttre.🙂
Klart det Ă€r stor skillnad 😃. Tonfisk har jag aldrig Ă€gt tyvĂ€rr 🙄. Inte riktigt kommit överens med designen fast den ser absolut ball ut.
 
  • Like
Reactions: L&W
Jag funderar pĂ„ flippa allt det lilla jag har förutom Mudmastern och eventuellt CF🐾 đŸ€”.
Been there, done that. Jag brukar svĂ€nga frĂ„n "jag ska bara ha en dyr klocka" till "jag ska ha 20 st G-Shocks" fram och tillbaka. Ibland hinner jag verkstĂ€lla tanken, ibland inte. đŸ€”
Tror de flesta hĂ€r inne kĂ€nner igen dom tankarna. Jag blir ofta trött pĂ„ mig sjĂ€lv nĂ€r jag summerar alla mina smĂ„köp och inser att jag kunnat köpa den dĂ€r dyrare klockan jag avstod frĂ„n för jag har Ă€ndĂ„ lagt lika mycket pĂ„ andra klockor/band

 
Been there, done that. Jag brukar svĂ€nga frĂ„n "jag ska bara ha en dyr klocka" till "jag ska ha 20 st G-Shocks" fram och tillbaka. Ibland hinner jag verkstĂ€lla tanken, ibland inte. đŸ€”
Tror jag lÀste lÀngre bak att man skaffar en G-shock för varje tillfÀlle? Typ en beater, en för vardag, en för finare tillfÀlle, en för att den Àr cool osv.

Varför har jag fÄtt för mig att jag kommer skaffa fler senare? XD
 
Tror de flesta hĂ€r inne kĂ€nner igen dom tankarna. Jag blir ofta trött pĂ„ mig sjĂ€lv nĂ€r jag summerar alla mina smĂ„köp och inser att jag kunnat köpa den dĂ€r dyrare klockan jag avstod frĂ„n för jag har Ă€ndĂ„ lagt lika mycket pĂ„ andra klockor/band

Visst Ă€r det sĂ„ som du skriver. LĂ€gger sjĂ€lv en del pengar pĂ„ extra band, bezeln ja sĂ„ det drar lĂ€tt ivĂ€g 😊.
 
PÄ torget i Skövde. En trappa upp. Alltid service direkt. Men skicka varor verkar vara nÄnting annat...
Dom har sÀkert litet eget lager och mÄste vÀnta pÄ leverans frÄn Asien eller nÄt.
Sist vĂ€nta dom pĂ„ mina pin rods till Titanaren frĂ„n Tyskland enligt mejlkontakt med dom 😊. Beror sĂ€kert pĂ„ vad man bestĂ€ller och sĂ„.
 
Tror de flesta hĂ€r inne kĂ€nner igen dom tankarna. Jag blir ofta trött pĂ„ mig sjĂ€lv nĂ€r jag summerar alla mina smĂ„köp och inser att jag kunnat köpa den dĂ€r dyrare klockan jag avstod frĂ„n för jag har Ă€ndĂ„ lagt lika mycket pĂ„ andra klockor/band

Beror pĂ„. Finns inga andra klockor som lockar mig just nu. Alla mina mekaniska klockor vilar i klocklĂ„dan sen en tid tillbaka. Sen Ă€r det sĂ„ att har man vant sig vid storleken pĂ„ de stora gshocks sĂ„ kĂ€nns alla andra klockor Ă€r för smĂ„ och ömtĂ„liga. 🙂
 
Är ni sĂ€kra pĂ„ att inte bara Ă€r en boxadress och att alla leveranser sker frĂ„n utlandet?
 
Tillbaka
Topp