Mudmaster Àr ju ett mÄste. SÄ köööööppp!Först bombar ni trÄden med Kingen och nu Mudmaster. Sluta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mudmaster Àr ju ett mÄste. SÄ köööööppp!Först bombar ni trÄden med Kingen och nu Mudmaster. Sluta
Nopz men mot min gamla GS SBGX335 och givetvis lirar den i en annan liga Ă€n Mudmastern.Fast inte nĂ„n lĂ€ngre tid, har du jĂ€mfört med en tonfisk? DĂ€r snackar vi lume. Ăven turtle o arnie spöar iaf min gwg utan problem.
DÀr snackar vi lume och hÄller lÀnge ocksÄ.Nopz men mot min gamla GS SBGX335 och givetvis lirar den i en annan liga Àn Mudmastern.
Klart det Àr stor skillnad . Tonfisk har jag aldrig Àgt tyvÀrr . Inte riktigt kommit överens med designen fast den ser absolut ball ut.DÀr snackar vi lume och hÄller lÀnge ocksÄ.
BÄde Tuna och Turtle har lume i samma klass som GS om inte Tuna Àr Ànnu bÀttre.
Haft tre men sÄlt dem (av oklar anledning)Mudmaster Àr ju ett mÄste. SÄ köööööppp!
Haha förstod det, ni Àr ju duktiga pÄ flippa. Du har ju Frogman och Rangman dÄ mÄste du ha Mudmaster ocksÄ. Perfekt trio.Haft tre men sÄlt dem (av oklar anledning)
Flippande.. it's a blessing and a curseHaha förstod det, ni Àr ju duktiga pÄ flippa. Du har ju Frogman och Rangman dÄ mÄste du ha Mudmaster ocksÄ. Perfekt trio.
Jag funderar pÄ flippa allt det lilla jag har förutom Mudmastern och eventuellt CF .Flippande.. it's a blessing and a curse
SÄdÀrja! Matchar vattenkokaren braVar hÀlsade
Var precis och hÀmtade ut ett paket och tÀnkte dela med mig av det.
Been there, done that. Jag brukar svÀnga frÄn "jag ska bara ha en dyr klocka" till "jag ska ha 20 st G-Shocks" fram och tillbaka. Ibland hinner jag verkstÀlla tanken, ibland inte.Jag funderar pÄ flippa allt det lilla jag har förutom Mudmastern och eventuellt CF .
Hahaha jag dömer dig inte .Been there, done that. Jag brukar svÀnga frÄn "jag ska bara ha en dyr klocka" till "jag ska ha 20 st G-Shocks" fram och tillbaka. Ibland hinner jag verkstÀlla tanken, ibland inte.
Jag funderar pÄ flippa allt det lilla jag har förutom Mudmastern och eventuellt CF .
Tror de flesta hĂ€r inne kĂ€nner igen dom tankarna. Jag blir ofta trött pĂ„ mig sjĂ€lv nĂ€r jag summerar alla mina smĂ„köp och inser att jag kunnat köpa den dĂ€r dyrare klockan jag avstod frĂ„n för jag har Ă€ndĂ„ lagt lika mycket pĂ„ andra klockor/bandâŠBeen there, done that. Jag brukar svĂ€nga frĂ„n "jag ska bara ha en dyr klocka" till "jag ska ha 20 st G-Shocks" fram och tillbaka. Ibland hinner jag verkstĂ€lla tanken, ibland inte.
Blev det inget gummi eller har det inte levererats Àn?#FRIDAY
Visst Ă€r det tragiskt?Tror de flesta hĂ€r inne kĂ€nner igen dom tankarna. Jag blir ofta trött pĂ„ mig sjĂ€lv nĂ€r jag summerar alla mina smĂ„köp och inser att jag kunnat köpa den dĂ€r dyrare klockan jag avstod frĂ„n för jag har Ă€ndĂ„ lagt lika mycket pĂ„ andra klockor/bandâŠ
Tror jag lÀste lÀngre bak att man skaffar en G-shock för varje tillfÀlle? Typ en beater, en för vardag, en för finare tillfÀlle, en för att den Àr cool osv.Been there, done that. Jag brukar svÀnga frÄn "jag ska bara ha en dyr klocka" till "jag ska ha 20 st G-Shocks" fram och tillbaka. Ibland hinner jag verkstÀlla tanken, ibland inte.
Eller sund reflektion!Visst Àr det tragiskt?
Visst Ă€r det sĂ„ som du skriver. LĂ€gger sjĂ€lv en del pengar pĂ„ extra band, bezeln ja sĂ„ det drar lĂ€tt ivĂ€g .Tror de flesta hĂ€r inne kĂ€nner igen dom tankarna. Jag blir ofta trött pĂ„ mig sjĂ€lv nĂ€r jag summerar alla mina smĂ„köp och inser att jag kunnat köpa den dĂ€r dyrare klockan jag avstod frĂ„n för jag har Ă€ndĂ„ lagt lika mycket pĂ„ andra klockor/bandâŠ
Det Àr bestÀllt men leveranstiderna frÄn Watchtech Àr sinnes lÄnga . Hinner bÄde flippa CF och köpa 1-2 nya .Blev det inget gummi eller har det inte levererats Àn?
Watchtech verkar ligga pÄ annat planetDet Àr bestÀllt men leveranstiderna frÄn Watchtech Àr sinnes lÄnga . Hinner bÄde flippa CF och köpa 1-2 nya .
Jepp minst sagt. Tog nÄgon mÄnad att fÄ hem mina pin rods till min Titanare som jag givetvis hann flippa .Watchtech verkar ligga pÄ annat planet
PÄ torget i Skövde. En trappa upp. Alltid service direkt. Men skicka varor verkar vara nÄnting annat...Watchtech verkar ligga pÄ annat planet
Sist vÀnta dom pÄ mina pin rods till Titanaren frÄn Tyskland enligt mejlkontakt med dom . Beror sÀkert pÄ vad man bestÀller och sÄ.PÄ torget i Skövde. En trappa upp. Alltid service direkt. Men skicka varor verkar vara nÄnting annat...
Dom har sÀkert litet eget lager och mÄste vÀnta pÄ leverans frÄn Asien eller nÄt.
Va sÀger du? Ett stenkast bort bara. Inte bra för min minimala sjÀlvbehÀrskning.PÄ torget i Skövde. En trappa upp. Alltid service direkt. Men skicka varor verkar vara nÄnting annat...
Dom har sÀkert litet eget lager och mÄste vÀnta pÄ leverans frÄn Asien eller nÄt.
Beror pĂ„. Finns inga andra klockor som lockar mig just nu. Alla mina mekaniska klockor vilar i klocklĂ„dan sen en tid tillbaka. Sen Ă€r det sĂ„ att har man vant sig vid storleken pĂ„ de stora gshocks sĂ„ kĂ€nns alla andra klockor Ă€r för smĂ„ och ömtĂ„liga.Tror de flesta hĂ€r inne kĂ€nner igen dom tankarna. Jag blir ofta trött pĂ„ mig sjĂ€lv nĂ€r jag summerar alla mina smĂ„köp och inser att jag kunnat köpa den dĂ€r dyrare klockan jag avstod frĂ„n för jag har Ă€ndĂ„ lagt lika mycket pĂ„ andra klockor/bandâŠ
Jag bodde pÄ andra sidan huset ett par Är och senare nÄgra gator bort utan att veta om Watchtech.Va sÀger du? Ett stenkast bort bara. Inte bra för min minimala sjÀlvbehÀrskning.