• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lite DW-6900CS-1-lume bara för att den var sĂ„ fint grön😁
IMG_20210701_221603.jpg
 
Har precis gjort en bestÀllning pÄ en ny G-shock klocka för att fira min nya anstÀllning.
Foto kommer men det dröjer ett tag dĂ„ det inte var helt lĂ€tt att bestĂ€lla klockan, kör via en bestĂ€llningsservice sida och det tar nog lite extra tid att fĂ„ hem den. 😁
FrĂ„n Reeds? 😉
 
Nice. Blir kul att höra hur det funkar sen. 🙂
Jag har anvÀnt tjÀnsten en gÄng tidigare, det Àr rÀtt smidigt.
Minns att det blev dyrt, men dÄ vÀgde sakerna en hel del. Denna gÄng Àr det ju bara en liten klocka, borde inte bli sÄ farligt.
Moms och tull betalar man som vanligt nÀr paketet kommer till Sverige. Man mÄste ladda upp kvitto till MyUs och de skriver vÀrdet pÄ paketet.
 
Jag har anvÀnt tjÀnsten en gÄng tidigare, det Àr rÀtt smidigt.
Minns att det blev dyrt, men dÄ vÀgde sakerna en hel del. Denna gÄng Àr det ju bara en liten klocka, borde inte bli sÄ farligt.
Moms och tull betalar man som vanligt nÀr paketet kommer till Sverige. Man mÄste ladda upp kvitto till MyUs och de skriver vÀrdet pÄ paketet.
SĂ„g att det Ă€r free trial i 30 dagar och 20% rabatt vid första gĂ„ngen. Shipping Ă€r runt $20. Helt OK. 🙂
 
Ni som gillar Star Wars och high end klockor, har ni sett detta? (sorry för att det inte Àr G-shock)

 
Ni som gillar Star Wars och high end klockor, har ni sett detta? (sorry för att det inte Àr G-shock)


$5500 för en tourbillon? Som hittat ju.
 
Kan inte annat Ă€n hĂ„lla med 😂. Fick rycka in hĂ€r hemma efter jag var klar med Padeln dĂ„ sambon höll pĂ„ och gĂ„ #LOCO dĂ„ dottern inte ville sova och sover inte i skrivande stund nu heller nĂ€r jag sitter i hennes sĂ€ng đŸ˜‚đŸ€Ł
Skönt att höra att det finns fler 😂 lĂ€ggning sommartid Ă€r psykisk terror. Hade klarat ett par veckor i Abu Ghraib utan problem. Droppa vatten pĂ„ mig, spela Metallica, tĂ€nd lampan mitt i natten. Pfffh... LĂ€gga en treĂ„ring. Det Ă€r terror.
 
Skönt att höra att det finns fler 😂 lĂ€ggning sommartid Ă€r psykisk terror. Hade klarat ett par veckor i Abu Ghraib utan problem. Droppa vatten pĂ„ mig, spela Metallica, tĂ€nd lampan mitt i natten. Pfffh... LĂ€gga en treĂ„ring. Det Ă€r terror.
Haha ömsesidigt, ibland kĂ€nns det som man Ă€r helt alone gĂ€llande ”problemen” đŸ˜‚đŸ€Ł. Ja fyfan vi har precis bytt till en vanlig sĂ€ng och det Ă€r sjukt mycket spring. LĂ€ggningen som tidigare tagit max 30 min tar nu 2,5 - 3h 😮.
 
Skönt att höra att det finns fler 😂 lĂ€ggning sommartid Ă€r psykisk terror. Hade klarat ett par veckor i Abu Ghraib utan problem. Droppa vatten pĂ„ mig, spela Metallica, tĂ€nd lampan mitt i natten. Pfffh... LĂ€gga en treĂ„ring. Det Ă€r terror.
Mm, samma problem hĂ€r. HĂ€r i Norrland blir det ju dessutom aldrig mörkt pĂ„ sommaren sĂ„ det Ă€r svĂ„rt att övertyga barnen om att det Ă€r lĂ€ggdags... 😬
 
Tillbaka
Topp