Lite DW-6900CS-1-lume bara för att den var sÄ fint grön
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FrÄn Reeds?Har precis gjort en bestÀllning pÄ en ny G-shock klocka för att fira min nya anstÀllning.
Foto kommer men det dröjer ett tag dÄ det inte var helt lÀtt att bestÀlla klockan, kör via en bestÀllningsservice sida och det tar nog lite extra tid att fÄ hem den.
Yes Master, your force is strong.FrÄn Reeds?
Haha, visste det. Kör du via myus.com?Yes Master, your force is strong.
Yes, precis. Blir inte billigt, men mycket billigare Àn om jag skulle bestÀlla frÄn elite-timepiecehk.Haha, visste det. Kör du via myus.com?
Nice. Blir kul att höra hur det funkar sen.Yes, precis. Blir inte billigt, men mycket billigare Àn om jag skulle bestÀlla frÄn elite-timepiecehk.
Dock fÄr jag inte den fina förpackningen och tillbehören, vilket jag inte behöver.
Jag har anvÀnt tjÀnsten en gÄng tidigare, det Àr rÀtt smidigt.Nice. Blir kul att höra hur det funkar sen.
SÄg att det Àr free trial i 30 dagar och 20% rabatt vid första gÄngen. Shipping Àr runt $20. Helt OK.Jag har anvÀnt tjÀnsten en gÄng tidigare, det Àr rÀtt smidigt.
Minns att det blev dyrt, men dÄ vÀgde sakerna en hel del. Denna gÄng Àr det ju bara en liten klocka, borde inte bli sÄ farligt.
Moms och tull betalar man som vanligt nÀr paketet kommer till Sverige. Man mÄste ladda upp kvitto till MyUs och de skriver vÀrdet pÄ paketet.
Ni som gillar Star Wars och high end klockor, har ni sett detta? (sorry för att det inte Àr G-shock)
Memorigin Star Wars Series - Darth Vader Tourbillon
Star Wars Series - Darth Vader Tourbillon From a heroic Jedi Knight to be seduced by the dark side of the Force, Darth Vaderâs soul was sealed that his charisma made him special in the Star Wars story. Taken the mask of Darth Vader as main concept, the entire tourbillon watch was retained a...tourbillontimepieces.com
Skönt att höra att det finns fler lÀggning sommartid Àr psykisk terror. Hade klarat ett par veckor i Abu Ghraib utan problem. Droppa vatten pÄ mig, spela Metallica, tÀnd lampan mitt i natten. Pfffh... LÀgga en treÄring. Det Àr terror.Kan inte annat Àn hÄlla med . Fick rycka in hÀr hemma efter jag var klar med Padeln dÄ sambon höll pÄ och gÄ #LOCO dÄ dottern inte ville sova och sover inte i skrivande stund nu heller nÀr jag sitter i hennes sÀng
Haha ömsesidigt, ibland kĂ€nns det som man Ă€r helt alone gĂ€llande âproblemenâ . Ja fyfan vi har precis bytt till en vanlig sĂ€ng och det Ă€r sjukt mycket spring. LĂ€ggningen som tidigare tagit max 30 min tar nu 2,5 - 3h .Skönt att höra att det finns fler lĂ€ggning sommartid Ă€r psykisk terror. Hade klarat ett par veckor i Abu Ghraib utan problem. Droppa vatten pĂ„ mig, spela Metallica, tĂ€nd lampan mitt i natten. Pfffh... LĂ€gga en treĂ„ring. Det Ă€r terror.
Sele med kort koppel kanske kan funka??Haha ömsesidigt, ibland kĂ€nns det som man Ă€r helt alone gĂ€llande âproblemenâ . Ja fyfan vi har precis bytt till en vanlig sĂ€ng och det Ă€r sjukt mycket spring. LĂ€ggningen som tidigare tagit max 30 min tar nu 2,5 - 3h .
Mm, samma problem hÀr. HÀr i Norrland blir det ju dessutom aldrig mörkt pÄ sommaren sÄ det Àr svÄrt att övertyga barnen om att det Àr lÀggdags...Skönt att höra att det finns fler lÀggning sommartid Àr psykisk terror. Hade klarat ett par veckor i Abu Ghraib utan problem. Droppa vatten pÄ mig, spela Metallica, tÀnd lampan mitt i natten. Pfffh... LÀgga en treÄring. Det Àr terror.
Haha fÄr övervÀga det med fruganSele med kort koppel kanske kan funka??
Gummiklubba?Haha fÄr övervÀga det med frugan
I Bosnien har det kunnat vara ok .Gummiklubba?
Eller gaffatejpGummiklubba?
I Finland kallas det dÀr för jesus-tejp för om man sÀtter den pÄ huden sÄ ropar man pÄ Jesus nÀr man drar bort den...Eller gaffatejp
Ăr det bara jag som undrar varför en sĂ„ populĂ€r klocka som fortfarande Ă€r i produktion inte sĂ€ljs i fler nya utföranden?Börjar dagen med Mudmaster innan an fĂ„r lite kĂ€rlek .
Det hade absolut varit ballt med en uppgraderad version av GWG-1000 . Dock Ă€ndĂ„ kul att den fortfarande Ă€r i produktion trots x antal Ă„r sedan den slĂ€pptes.Ăr det bara jag som undrar varför en sĂ„ populĂ€r klocka som fortfarande Ă€r i produktion inte sĂ€ljs i fler nya utföranden?