Jag tar isÀr dem och lÀgger i vanliga fryspÄsar (ej numrerade)Tar du isÀr de och stoppar tillbaka bitarna i originalpÄsar?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tar isÀr dem och lÀgger i vanliga fryspÄsar (ej numrerade)Tar du isÀr de och stoppar tillbaka bitarna i originalpÄsar?![]()
End of production pÄ GA2100HC redan...Nya slÀpp juli:
PÄ tal om Star Wars sÄ tÀnkte jag sÀlja min hjÀlmsamling. 2200kr för er i trÄden
![]()
Eller en pÄse och skaka om!Jag tar isÀr dem och lÀgger i vanliga fryspÄsar (ej numrerade)![]()
Ska jag slÀnga av ett gÀng zip-pÄsar nÀr jag vimsar förbi Dina hoodz imorrn?Jag tar isÀr dem och lÀgger i vanliga fryspÄsar (ej numrerade)![]()
Ser ut som om Casio har höjt priserna rejÀlt pÄ uppdaterade GW modellerna $200, sÄ Sverige priserna borde hamna typ runt 2500kr, om inte mer.Nya slÀpp juli:
GW-5000 bör vÀl nÀstan lista uppÄt 4,5-5kSer ut som om Casio har höjt priserna rejÀlt pÄ uppdaterade GW modellerna $200, sÄ Sverige priserna borde hamna typ runt 2500kr, om inte mer.
Det Àr samma listpris som den nuvarande.Ser ut som om Casio har höjt priserna rejÀlt pÄ uppdaterade GW modellerna $200, sÄ Sverige priserna borde hamna typ runt 2500kr, om inte mer.
GW-5000 har listpris „41.800. den nya GW-5000U Àr „1.100 dyrare.GW-5000 bör vÀl nÀstan lista uppÄt 4,5-5k![]()
aha, ok. Bruka alltid se dem för runt 1200-1500kr nya.Det Àr samma listpris som den nuvarande.
„22.000
![]()
Positiv modd. Nice.Idag kom sista delen till denna mod.
FÄr försöka meka ihop den i helgen.
![]()
Tror den nya landar pÄ de priserna sÄ smÄningom.aha, ok. Bruka alltid se dem för runt 1200-1500kr nya.
Kan inte annat Àn hÄlla medVÀrsta tiden pÄ dygnet = nattning
![]()
Denna fÄr stanna!![]()
Ja, jÀvlarimej, riktigt bra!Blev riktigt najs med Maharishi bandet.
![]()
![]()
Japp, kÀnns som ett bra beslut.Den blir discontinued, hÄll i den hÄrt.![]()
Inte det minsta fel i det beslutetJapp, kÀnns som ett bra beslut.![]()
Welcome to the pleasuredome!NÀr det nu lite ovÀntat blev att jag pÄ kort tid införskaffade tvÄ G-shockklockor, och kollat lite mer sÄ har jag fÄtt mersmak! Och jag inser att detta Àr större Àn jag tidigare förstÄtt.
G-shock Àr nÀstan som ett eget mÀrke, som pÄ ett speciellt sÀtt utgör en helt egen gren av klockvÀrlden. Kan det rentav sÀgas ha blivit en kult? Hursomhelst sÄ inser jag att det för mig inte lÀr stanna vid tvÄ modeller!