• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PÄ tal om Star Wars sÄ tÀnkte jag sÀlja min hjÀlmsamling. 2200kr för er i trÄden :cool:
8214A0E2-036E-41CE-A7A5-96BEF48FF383.jpeg
Screenshot_20210701-171546_Facebook.jpg

Dök upp i flödet precis...
 
VÀrsta tiden pÄ dygnet = nattning :bag:
7B2E967C-B31C-4DCA-A8DB-A34BDFCAB295.jpeg
Kan inte annat Ă€n hĂ„lla med 😂. Fick rycka in hĂ€r hemma efter jag var klar med Padeln dĂ„ sambon höll pĂ„ och gĂ„ #LOCO dĂ„ dottern inte ville sova och sover inte i skrivande stund nu heller nĂ€r jag sitter i hennes sĂ€ng đŸ˜‚đŸ€Ł
 
NÀr det nu lite ovÀntat blev att jag pÄ kort tid införskaffade tvÄ G-shockklockor, och kollat lite mer sÄ har jag fÄtt mersmak! Och jag inser att detta Àr större Àn jag tidigare förstÄtt.
G-shock Àr nÀstan som ett eget mÀrke, som pÄ ett speciellt sÀtt utgör en helt egen gren av klockvÀrlden. Kan det rentav sÀgas ha blivit en kult? Hursomhelst sÄ inser jag att det för mig inte lÀr stanna vid tvÄ modeller!
 
NÀr det nu lite ovÀntat blev att jag pÄ kort tid införskaffade tvÄ G-shockklockor, och kollat lite mer sÄ har jag fÄtt mersmak! Och jag inser att detta Àr större Àn jag tidigare förstÄtt.
G-shock Àr nÀstan som ett eget mÀrke, som pÄ ett speciellt sÀtt utgör en helt egen gren av klockvÀrlden. Kan det rentav sÀgas ha blivit en kult? Hursomhelst sÄ inser jag att det för mig inte lÀr stanna vid tvÄ modeller!
Welcome to the pleasuredome! 😁
 
Tillbaka
Topp