En G för att passeraSka kolla tempen i vattnet pÄ andra sidan imorrn eftermiddag nÀr vi landar pÄ nÀsta stÀlle
IkvÀll fÄr jag hÄlla koll sÄ inte @Derix kommer och krÀver vÀgtull av mig nu nÀr vi slagit lÀger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En G för att passeraSka kolla tempen i vattnet pÄ andra sidan imorrn eftermiddag nÀr vi landar pÄ nÀsta stÀlle
IkvÀll fÄr jag hÄlla koll sÄ inte @Derix kommer och krÀver vÀgtull av mig nu nÀr vi slagit lÀger
Hahaha det Àr min kÀra odling .Fredag... Och var tar dÄ @livinl0ud vÀgen??? Jo, ut i plantan som vi inte lyckades artbestÀmma
KĂ€nns lite som Pepes bodega..
Den Àr redan slÀppt.Hej pÄ er!
NÄn som vet nÀr denna slÀpps? GST-B400
Tur jag tog med mig nÄgra stycken dÄEn G för att passera
jaha dÀr ser man tack för svarDen Àr redan slÀppt.
Orologio Uomo Casio G-SHOCK in Resina G-STEEL Bluetooth GST-B400-1AER Nero Accia | eBay
Orologio Casio G-SHOCK Uomo Multifunzione collezione G-STEEL. The GST-B400 is made possible by even further miniaturization of its parts and thinning of its modules without sacrificing any Bluetooth or solar function.www.ebay.com
@Imre Vilket av dina barn Àlskar du mest? GÄr sÄ klart inte att svara pÄ, men om jag bara fick ha en g-shock sÄ skulle det bli denna. Skulle sakna de andra men denna Àr typ "bÀst"! Titan FTW!Nu ska ni fÄ ett uppdrag,
Posta bild pÄ er absoluta favorit G-shock (som ni Àger) och tagga mig
Skriv gÀrna varför just den Àr er favorit.
min favvo Àr denna (Gw-b5600bc m stÄl mod), för att jag inte Àger en Rangeman lÀngre
Hahaha nog för att jag Àlskar klockor men att jÀmföra det med barnen njaaaa haha men givetvis förstÄr jag vad du menar.@Imre Vilket av dina barn Àlskar du mest? GÄr sÄ klart inte att svara pÄ, men om jag bara fick ha en g-shock sÄ skulle det bli denna. Skulle sakna de andra men denna Àr typ "bÀst"! Titan FTW!
Min funktionalitet-ocd hindrar mig att skaffa en Frogman men annars hade jag sÀkert gillat modellen
Jag anvÀnder tid och pÄ sin höjd stoppuretMin funktionalitet-ocd hindrar mig att skaffa en Frogman men annars hade jag sÀkert gillat modellen
Har varit 2m under ytan som djupast och tidvatten har vi inget i Sverige...
Tror vÀldig fÄ köper Frogman för funktionalitet skull. Tror att du egentligen vill ha den, sluta kÀmpa emot.Min funktionalitet-ocd hindrar mig att skaffa en Frogman men annars hade jag sÀkert gillat modellen
Har varit 2m under ytan som djupast och tidvatten har vi inget i Sverige...
Jag anvÀnder tid och pÄ sin höjd stoppuret
SÀger ju att det Àr en funktionell-ocd!Tror vÀldig fÄ köper Frogman för funktionalitet skull. Tror att du egentligen vill ha den, sluta kÀmpa emot.
Rund Àr ocksÄ en formFrugan dukar fram fyra sorters hemmagjord glass. Sommarformen here I come
Kör A frog. Ingen djupmÀtare, tidvatten behövs inte stÀlla in. Problem löst. HahaSÀger ju att det Àr en funktionell-ocd!
Nu ska ni fÄ ett uppdrag,
Posta bild pÄ er absoluta favorit G-shock (som ni Àger) och tagga mig
Skriv gÀrna varför just den Àr er favorit.
min favvo Àr denna (Gw-b5600bc m stÄl mod), för att jag inte Àger en Rangeman lÀngre
Vad Àr den svarta plutten nere till höger? Utsmyckning?
(ok Àgde) vi funkade inte ihop men den lever kvar i sinnet som den bÀsta.
PĂ„ pappret har den allt solladdning, multiband, screwback etc.
Japp du har en motsvarande upp till höger.Vad Àr den svarta plutten nere till höger? Utsmyckning?
Första man blir blind pÄ Àr ögonen HahaJapp du har en motsvarande upp till höger.
Jag körde GW-7900 som första G-Shock. Inga problem alls med tidvatten-funktionen förrÀn mÄnga Är senare nÀr jag kom pÄ att jag inte hade nÄgon som helst nytta av denKör A frog. Ingen djupmÀtare, tidvatten behövs inte stÀlla in. Problem löst. Haha
Ute pÄ lite minigolf
Har en GR-B200RAF. Samma klocka fast i en annan fĂ€rg. Den Ă€r snygg, har mĂ„nga roliga detaljer och funktioner samt Ă€r bekvĂ€mt att bĂ€ra pga lĂ„g vikt och utformning av bandet. Enda jag inte gillar Ă€r att den har spĂ€nne i plast och att min RAF har en metal keeper som glider upp och ner pĂ„ bandet. Den vanliga har gummi keeper sĂ„ mindre risk att den glider pĂ„ bandet. En rolig detalj Ă€r att spĂ€nne har samma utformning som cockpit i blackhawk helikopter.nĂ„gon som har en gg-b100 och gr-b200 och kan sĂ€ga om de bĂ€r nĂ„gorlunda lika eller hur de upplevs? Har Ă€gt en b100 tidigareâŠ
GÀrna kort pÄ spÀnnet tack, nu blev jag nyfiken.
Har en GR-B200RAF. Samma klocka fast i en annan fÀrg. Den Àr snygg, har mÄnga roliga detaljer och funktioner samt Àr bekvÀmt att bÀra pga lÄg vikt och utformning av bandet. Enda jag inte gillar Àr att den har spÀnne i plast och att min RAF har en metal keeper som glider upp och ner pÄ bandet. Den vanliga har gummi keeper sÄ mindre risk att den glider pÄ bandet. En rolig detalj Àr att spÀnne har samma utformning som cockpit i blackhawk helikopter.
Inte dum. Inte dum...
Har en GR-B200RAF. Samma klocka fast i en annan fÀrg. Den Àr snygg, har mÄnga roliga detaljer och funktioner samt Àr bekvÀmt att bÀra pga lÄg vikt och utformning av bandet. Enda jag inte gillar Àr att den har spÀnne i plast och att min RAF har en metal keeper som glider upp och ner pÄ bandet. Den vanliga har gummi keeper sÄ mindre risk att den glider pÄ bandet. En rolig detalj Àr att spÀnne har samma utformning som cockpit i blackhawk helikopter.
GÀrna kort pÄ spÀnnet tack, nu blev jag nyfiken.