Vilken funktion anvÀnder du pÄ den? Jag anvÀnder barometern och termometern utöver tiden förstÄs.Den enda g-shock dÀr jag anvÀnder nÄgon funktion alls Àr Rangeman.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vilken funktion anvÀnder du pÄ den? Jag anvÀnder barometern och termometern utöver tiden förstÄs.Den enda g-shock dÀr jag anvÀnder nÄgon funktion alls Àr Rangeman.
PÄ vÀg till stranden! Har sÄlt mina tidigare "badklockor" sÄ var tvungen att fundera litet pÄ vilken dinka som skulle fÄ följa med. NÀstan alla skulle ha klarat uppdraget, har ju i princip bara dykare, men valet föll pÄ Rangeman. Nu fÄr vi se om den tÄl vatten!
Jag ser dig inte.. Hoppa!!Gomorron trÄden frÄn GrÀnna Camping
Tidtagningsfunktionen och timestamp.Vilken funktion anvÀnder du pÄ den? Jag anvÀnder barometern och termometern utöver tiden förstÄs.
SÄg du inte mig nyss, var ju nere pÄ stranden och sprangJag ser dig inte.. Hoppa!!
Hehe, nope du mÄste sprungit snabbt som en gaselloop förbi Sitter nere pÄ Pir krog o ska mumsa lite kÀkSÄg du inte mig nyss, var ju nere pÄ stranden och sprang
Rafsa ihop dinkorna sen och kom förbi stuga 20, klocklÄda och kall bÀrs finnesHehe, nope du mÄste sprungit snabbt som en gaselloop förbi Sitter nere pÄ Pir krog o ska mumsa lite kÀk
Underbart att klocklÄdan Àr med pÄ campingen!Rafsa ihop dinkorna sen och kom förbi stuga 20, klocklÄda och kall bÀrs finnes
Givet, ska ju ÀndÄ vara hÀr i fyra dagar!Underbart att klocklÄdan Àr med pÄ campingen!
Ja, det Àr hopplöst. Har tappat rÀkningen pÄ hur mÄnga Indonesiska och Malaysiska sÀljare som anvÀnder mina bilder utan lov.Hittade denna pÄ en phillipinsk? sÀljapp. Lazada. Enormt köpsug Àven om den garanterat Àr fake. Förhoppningsvis sÄ passar band o bezel pÄ min. Försökt att fÄ nÄgra svar frÄn sÀljare men inget Àn.
Kollar vidare pÄ sÀljarens annonser och tycker att en Maharishi pÄ Àpple ser bekant ut
Kollar nÀsta bild och visst tusan har jag sett den klassiska bakgrunden och kompositionen tidigare pÄ ett svenskt klockforum.
Helt omöjligt att hitta vita klÀder till kingen. Den fake kingen sÄg jag ocksÄ och ett par i Malaysia. Ingen har PayPal eller skickar utanför landet.Hittade denna pÄ en phillipinsk? sÀljapp. Lazada. Enormt köpsug Àven om den garanterat Àr fake. Förhoppningsvis sÄ passar band o bezel pÄ min. Försökt att fÄ nÄgra svar frÄn sÀljare men inget Àn.
Kollar vidare pÄ sÀljarens annonser och tycker att en Maharishi pÄ Àpple ser bekant ut
Kollar nÀsta bild och visst tusan har jag sett den klassiska bakgrunden och kompositionen tidigare pÄ ett svenskt klockforum.
Helt rÀtt tÀnkt Jag tog med tre st hÀr oxÄ.. En per dag Àr vÀl ett bra tÀnk?Givet, ska ju ÀndÄ vara hÀr i fyra dagar!
Fast nÄn sÄn har jag tyvÀrr inteGick precis förbi en riktigt fin SAAB 900 turbo cab och det första jag tÀnkte pÄ Àr @roosterman Àr jag G-ShockstrÄdskadad!?!
Kööööööp!!!Fast nÄn sÄn har jag tyvÀrr inte
Om du har smala handleder och inte gillar stora klockor sÄ kan du skippa den. Den Àr nÀstan lika stor som en Mudmaster men vÀger betydligt mindre.Hej igen
Har fĂ„tt upp ögonen för den ânyaâ gravitymastern men Ă€r vĂ€ldigt osĂ€ker pĂ„ storleken. Har ganska liten handled, har dock en seiko arnie som sitter bra samt har haft en mudman men denna sĂ„ldes för att den kĂ€ndes för stor. Antar att gravitymastern inte direkt Ă€r mindre, nĂ„n som haft/ har en som kan komma med input?
Ăr nog mer att det ser skumt ut med sĂ„n stor klocka mer Ă€n att jag inte gillar det men tror tyvĂ€rr den kan bli för stor:/Om du har smala handleder och inte gillar stora klockor sĂ„ kan du skippa den. Den Ă€r nĂ€stan lika stor som en Mudmaster men vĂ€ger betydligt mindre.
Det Ă€r en vanesakĂr nog mer att det ser skumt ut med sĂ„n stor klocka mer Ă€n att jag inte gillar det men tror tyvĂ€rr den kan bli för stor:/
tack för svar
Hehe sjÀlvklart men Àr rÀdd att det bara ser löjligt utDet Àr en vanesak