Det Àr fasen inte varmt i VÀttern!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Krispig!
Nytt band och bezel, ny modul moddad till positiv.
Svinkallt faktiskt! Doppade tÄrna igÄr men allt under 28gr gÄr fetbortDet Àr fasen inte varmt i VÀttern!!!
Jag tror att jag chockdök bort brillorna i kallvattnet, sÄ jag fÄr köra hem i blindo imorrnSvinkallt faktiskt! Doppade tÄrna igÄr men allt under 28gr gÄr fetbort
Dom dÀr Oakarna nÀmndes i Clubhouse i onsdags som mycket trevliga sommarklockorVillhöver!!
Moddade du till displayen sjÀlv?Krispig!
Nytt band och bezel, ny modul moddad till positiv.
Ja, nu nĂ€r jag ser denna bilden sĂ„ kĂ€nner jag faktiskt en viss saknadâŠ
Visst Àr det en mod?Villhöver!!
Ingen aning.Visst Àr det en mod?
19°-20° i HjoJag tror att jag chockdök bort brillorna i kallvattnet, sÄ jag fÄr köra hem i blindo imorrn
Men badade gjorde jag iaf
NÄn nÀmnde typ 14grader...
Visst Àr det en mod?
Okej, en löjligt dyr 2100 istÀllet
Det Àr bara ta fram tuschpenna och mÄla lite.Okej, en löjligt dyr 2100 istÀllet
Finns ju Ànnu vÀrre exempel...Okej, en löjligt dyr 2100 istÀllet
BÀst att kolla utanför norden om du inte vill betala överpris.NÄgon som lyckats fÄ tag i en Phoenix eller hört nÄgot om allokering to norden?
MTG-B2000PH-2A Blue Phoenix
Jajamen. Var tvungen att provaModdade du till displayen sjÀlv?
Bra jobbat, visst var det inte jÀttesvÄrt? Men det tar pÄ nerverna, man vill ju inte förstöra en fungerande klocka.Jajamen. Var tvungen att prova
Var fick du tag pÄ vit bezel utan fÀrgade text? Vad har den för ref?Jajamen. Var tvungen att prova
Jag Àr pÄ fel sida alltsÄ Men, men, bortsett frÄn brillorna som försvann var det uppfriskande19°-20° i Hjo
Jepps, handmÄlade vill jag minnas. Har figurerat nÄgra ggr hÀr i trÄden innan. https://iflwatches.com/?gclid=CjwKC...NQjtXlJK6gTHqYl-kqVRRUfZGM5eOR7xoCZCMQAvD_BwEVisst Àr det en mod?
Försvann dom bara?Jag Àr pÄ fel sida alltsÄ Men, men, bortsett frÄn brillorna som försvann var det uppfriskande