• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag kan i tillfĂ€llig sinnesförvirring hoppat i vattnet med dom pĂ„, för dom Ă€r puts vĂ€ck... 😳
Men nu fick jag ju en vĂ€ldigt bra anledning att boka optikertid som jag borde gjort för ett bra tag sen😁
Den tabben gjorde jag en gĂ„ng. Dök med solglasögon pĂ„ och nĂ€r jag kom upp till ytan var de borta đŸ€·â€â™‚ïž
 
Kolla vad som Ă€r i solnedgĂ„ngen😃
IMG_20210703_214602.jpg

Och Kingen en gĂ„ng till för ontopics skull😁
IMG_20210703_214722.jpg
 
NĂ„n som sitter pĂ„ en GG-B100-1A3ER (mudmaster carbon grön/svart) och har tröttnat? Är sugen pĂ„ att testa en:)

 
Har plockat upp ett gĂ€ng G-Shocks som legat nerpackade i ca 18 mĂ„nader. Bland annat tre med solar. Alla tre lĂ„g fortfarande pĂ„ medium. Ska det rĂ€cka sĂ„ lĂ€nge? Dom var iofs sĂ€kert helt fulladdade nĂ€r jag packade ner dom men Ă€ndĂ„? Jag var helt sĂ€ker pĂ„ att dom skulle vara stendöda. đŸ€Ș
 
Har plockat upp ett gĂ€ng G-Shocks som legat nerpackade i ca 18 mĂ„nader. Bland annat tre med solar. Alla tre lĂ„g fortfarande pĂ„ medium. Ska det rĂ€cka sĂ„ lĂ€nge? Dom var iofs sĂ€kert helt fulladdade nĂ€r jag packade ner dom men Ă€ndĂ„? Jag var helt sĂ€ker pĂ„ att dom skulle vara stendöda. đŸ€Ș
Super Power Save Mode😁
Kasta upp lite bilder pĂ„ dom vetja😉
 
Tillbaka
Topp