Jag kan i tillfÀllig sinnesförvirring hoppat i vattnet med dom pÄ, för dom Àr puts vÀck...Försvann dom bara?
Men nu fick jag ju en vÀldigt bra anledning att boka optikertid som jag borde gjort för ett bra tag sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan i tillfÀllig sinnesförvirring hoppat i vattnet med dom pÄ, för dom Àr puts vÀck...Försvann dom bara?
Ska hÄlla utsikt hÀr ifall dom dyker upp i hamnenJag kan i tillfÀllig sinnesförvirring hoppat i vattnet med dom pÄ, för dom Àr puts vÀck...
Men nu fick jag ju en vÀldigt bra anledning att boka optikertid som jag borde gjort för ett bra tag sen
Schyrre Eller kanske du kunde paddla över med ett cyklop och dyka efter dom Ät mig?Ska hÄlla utsikt hÀr ifall dom dyker upp i hamnen
Den tabben gjorde jag en gÄng. Dök med solglasögon pÄ och nÀr jag kom upp till ytan var de bortaJag kan i tillfÀllig sinnesförvirring hoppat i vattnet med dom pÄ, för dom Àr puts vÀck...
VattentÀt mobil och filma bottenSchyrre Eller kanske du kunde paddla över med ett cyklop och dyka efter dom Ät mig?
Ăr det @Agnbyâ pĂ„ vattenskidor? I den svinkalla VĂ€ttern!Kolla vad som Ă€r i solnedgĂ„ngen
Och Kingen en gÄng till för ontopics skull
Hoppas inte det, hade ju vart o fint att inte svĂ€nga in och dyka efter mina brillor isĂ„fallĂr det @Agnbyâ pĂ„ vattenskidor? I den svinkalla VĂ€ttern!
Ebay, DW-5600CU-7Var fick du tag pÄ vit bezel utan fÀrgade text? Vad har den för ref?
Skulle behöva ett helt dammfritt rum bara.Bra jobbat, visst var det inte jÀttesvÄrt? Men det tar pÄ nerverna, man vill ju inte förstöra en fungerande klocka.
DÀrför vÄgar jag inte göra det pÄ nÄgon annans klocka Àn min egen.
Inte helt lÀtt att fÄ tag pÄ en DW-5600CU-7 trots att den Àr en av de enklaste square. Casio kanske har reserverat alla till kommande limited modeller.Ebay, DW-5600CU-7
Super Power Save ModeHar plockat upp ett gÀng G-Shocks som legat nerpackade i ca 18 mÄnader. Bland annat tre med solar. Alla tre lÄg fortfarande pÄ medium. Ska det rÀcka sÄ lÀnge? Dom var iofs sÀkert helt fulladdade nÀr jag packade ner dom men ÀndÄ? Jag var helt sÀker pÄ att dom skulle vara stendöda.
NÄgra tips pÄ var man borde leta?BÀst att kolla utanför norden om du inte vill betala överpris.
DÄ kör vi igen.
Precis klar med ett gympass, dock det sÀmsta pÄ lÀnge . Trevlig söndag gott folk .
Den dÀr G-Shock tatueringen ser ut att lÀka fint om det Àr till nÄgon tröstPrecis klar med ett gympass, dock det sÀmsta pÄ lÀnge . Trevlig söndag gott folk .
Verkligen med tanke pÄ att den sÄg ut sÄhÀr .Den dÀr G-Shock tatueringen ser ut att lÀka fint om det Àr till nÄgon tröst
Bara ta nya tag nÀsta trÀningspass för oss . SÀkert en kombination av vÀrme samt dÄlig sömn för min del .Samma hÀr. TrÀnar ute pÄ balkongen sÄ..vÀrmen och energibristen gjorde att det blev ett ofrivilligt delad-pass.
Redan klockbyte. ^^