• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

7145BE74-997C-4C1C-81DE-A6D67B2743BD.jpeg
 
:) Du gÄr gÀrna komma o lyfta sten. Jag har ca 10meter stenmur som ska lÀggas, sen Àr jag sugen pÄ att göra en skeppssÀttning eller domarring ocksÄ.
Är det Slivo som gĂ€ller till Burek?:)
LĂ„ter som ett grymt projekt och kommer sĂ€kert bli riktigt bra 👏😃, men fan vilket slitjobb 😳. Haha alkoholfri Slivo till Burek sĂ„ Ă€r jag dĂ€r snabbare Ă€n blixten đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ˜Ž.
 
LĂ„ter som ett grymt projekt och kommer sĂ€kert bli riktigt bra 👏😃, men fan vilket slitjobb 😳. Haha alkoholfri Slivo till Burek sĂ„ Ă€r jag dĂ€r snabbare Ă€n blixten đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ˜Ž.
Kör du med alkoholfri Pivo kan du fan inte hÀnga pÄ Jugge förening! Blir bannlyst direkt!

Men fan Ă„k ner sĂ„ behöver du inte hĂ€nga pĂ„ gymmet 😝👍
 
Strongt, 5.5 Ă„r Ă€r inte fy skam! Men sĂ„ mĂ„nga G-shocka du köper sĂ„ hade du nog varit rik om du druckit alkohol istĂ€llet đŸ€Ł
Tack och lĂ€ngre ska det bli, typ resten av livet 😊.

Haha det vette fan, nĂ€r jag var som vĂ€rst la jag nĂ€rmare 15k i mĂ„naden pĂ„ festande sĂ„ det Ă€r betydligt billigare att köpa G-Shocks och flippa đŸ˜‚đŸ€Ł.
 
GMW-B5000GD-4JF, rosĂ©guld har tydligen slutat att tillverkas. @Meraborsten hĂ„ll hĂ„rt i din 😁
5bdbe7dc-s.png

Japp, den kommer att stanna! :)
 
Nu Àr det semester mode.
PXL_20210705_074308679-02.jpeg
Hade inte sakt nej till dendÀr, eller den blÄ. Antar att amazon Àr bÀsta stÀllet att komma över en, ser inte ut som att den kommer ut pÄ vanliga marknaden i Sverige.

OT
@Derix dedÀr mÄste va en av de snyggaste muggar jag set.

Edit: Annars Àr den vita G-Shock GA-2000HC frÄn hidden coast serien riktigt snygg ocksÄ.
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp