Antingen fÄr du ta i eller plocka in @livinl0ud Guns!
Men dynamit funkar nog! Fast dÄ Àr det nog bara klockan som klarar sig!
Jag kan inte annat Àn ta det som en komplimangTa dit @livinl0ud han Àr biff som faen (Edit: tvÄa pÄ den bollen)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Antingen fÄr du ta i eller plocka in @livinl0ud Guns!
Men dynamit funkar nog! Fast dÄ Àr det nog bara klockan som klarar sig!
Jag kan inte annat Àn ta det som en komplimangTa dit @livinl0ud han Àr biff som faen (Edit: tvÄa pÄ den bollen)
Hahaha ojoj stÄr det burek pÄ menyn kommer jag springandes @daniel svenssonBara bjuda @livinl0ud pÄ lite burek sÄ fixar han det, passar ju nu ocksÄ nÀr han har semester![]()
Den Àr för jÀkla bra i all sin avancerade enkelhet
Ja ibland blir man förvÄnad över hur bra den ÀrDen Àr för jÀkla bra i all sin avancerade enkelhet![]()
LÄter som ett grymt projekt och kommer sÀkert bli riktigt braDu gÄr gÀrna komma o lyfta sten. Jag har ca 10meter stenmur som ska lÀggas, sen Àr jag sugen pÄ att göra en skeppssÀttning eller domarring ocksÄ.
Ăr det Slivo som gĂ€ller till Burek?![]()
Kör du med alkoholfri Pivo kan du fan inte hÀnga pÄ Jugge förening! Blir bannlyst direkt!LÄter som ett grymt projekt och kommer sÀkert bli riktigt bra, men fan vilket slitjobb
. Haha alkoholfri Slivo till Burek sÄ Àr jag dÀr snabbare Àn blixten
.
Hahah jag vet dÀrför jag undviker Jugge föreningarKör du med alkoholfri Pivo kan du fan inte hÀnga pÄ Jugge förening! Blir bannlyst direkt!
Men fan Äk ner sÄ behöver du inte hÀnga pÄ gymmet![]()
Strongt, 5.5 Är Àr inte fy skam! Men sÄ mÄnga G-shocka du köper sÄ hade du nog varit rik om du druckit alkohol istÀlletHahah jag vet dÀrför jag undviker Jugge föreningar. Inte druckit alkohol pÄ 5,5Är
.
Ja kanske vore nÄgot.
Tack och lÀngre ska det bli, typ resten av livetStrongt, 5.5 Är Àr inte fy skam! Men sÄ mÄnga G-shocka du köper sÄ hade du nog varit rik om du druckit alkohol istÀllet![]()
Alkohol Àr bara skit, nÀr det har gÄtt överstyr! 23Är utan en droppe!Hahah jag vet dÀrför jag undviker Jugge föreningar. Inte druckit alkohol pÄ 5,5Är
.
Ja kanske vore nÄgot.
Kanske blev lite knasiga fÀrger, displayen Àr vad jag skulle beskriva som tok-orangeSÄ skönt retro-brunt!
Kan inte annat Àn hÄlla mig dig. Wow 23Är, hatten av för dig min vÀnAlkohol Àr bara skit, nÀr det har gÄtt överstyr! 23Är utan en droppe!
Japp, den kommer att stanna!GMW-B5000GD-4JF, roséguld har tydligen slutat att tillverkas. @Meraborsten hÄll hÄrt i din
![]()
![]()
ăă«ăĄăżă«ăčăŻăšăąăăăŒășăŽăŒă«ăăGMW-B5000GD-4JFăăççŁç”äșă : great G-SHOCK world
ăGMW-B5000GD-4JFăăççŁç”äșă«ăȘăŁăăăšă«ă€ăăŠæžăăŠăăŸăăgshockjp.blog.jp
Hade inte sakt nej till dendÀr, eller den blÄ. Antar att amazon Àr bÀsta stÀllet att komma över en, ser inte ut som att den kommer ut pÄ vanliga marknaden i Sverige.Nu Àr det semester mode.
![]()
Och dÀr vill du jobba?Square vÀntar pÄ anstÀllningsintervju... HR-tanten Àr 25 min försenad. Oseriösa och allmÀnt tröga verkar de hÀr...
![]()
Och dÀr vill du jobba?![]()
MÄste vara i Malmö kommun! DÀr gÄr inget, absolut INGET snabbt!Tja, jobbet borde gÄ lÄngsamt ocksÄ, tÀnkte jag![]()
Och hur mĂ„nga Ă€r pĂ„ vĂ€g in, 7, 18 eller 57?Fem Gâs pĂ„vĂ€g att flippas?
![]()