• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Testar orangea bezel pÄ stealth kingen i vÀntan pÄ bandet och lite annat kul som ska komma under veckan. Tycker att det ser helt OK ut. Vad sÀger ni?
PXL_20210705_140025498-01.jpeg
 
Senast Àndrad:
TyvĂ€rr inte 😔 men Ă€r följande nedan som jag tror det blir goodbye till.

  • Mudman G-9300-1ER + extra bezel med gula textdetaljer.
  • Rangeman GW-9400-1ER (pĂ„kostad som fan med extra allt 😎.
  • DW-5600LS-2ER mint skick
  • DW-5610DN-9ER sprillans ny, aldrig anvĂ€nd.
  • DW-5610DN-9ER oundvikliga missfĂ€rgningar pĂ„ bezel speciellt dĂ„ den anvĂ€nds annars mycket fint skick.
Rangeman med extra allt lĂ„ter smarrigt. Försöker hĂ„lla hĂ„rt i slantarna men vad menar du mer specifikt? 😊
 
det har jag sagt x antal ggr, skiter sig varje ggn 😜 Tycke och smak Ă€ndras konstant för mig, och vad jag vill Ă€ga/bĂ€ra just nu. TĂ€nkte ex ha g-shock hela sommaren men nu haft 95% sector sedan semesterns start för en vecka sedan, vem vet vad nĂ€sta veckas önskan Ă€r hehe đŸ€“
Haha samma hĂ€r sĂ„ jag fĂ„r sluta med det annars jag kanske tappar min trovĂ€rdighet đŸ˜łđŸ˜‚đŸ€Ł. Skönt nĂ€r det svĂ€nger sĂ„. Har sjĂ€lv pĂ„ g en ”vanlig” klocka. FĂ„r se hur lĂ€nge den blir lĂ„ngvarig haha.
 
Rangeman med extra allt lĂ„ter smarrigt. Försöker hĂ„lla hĂ„rt i slantarna men vad menar du mer specifikt? 😊
Under juni köpte jag följande till den,
Nytt original band och bezel, nya svarta bezelskruvar, nya mörka bandskruvar.

Följer med gamla bezeln som Ă€r i mint + en bezel med gula textdetaljer och silver bezelskruvar och dom gamla bandskruvarna som jag lacka men blev inte nöjd samt gamla bandet som Ă€r i absolut fint skick men hade lite hairlines som jag fick OCD av dĂ€rav köpte jag allt nytt 😊
C3719E1A-A9A5-40D7-9C1A-9545EEE33D42.jpeg
9A9EB7C1-B1E7-422A-86AB-A5C7B9A03B68.jpeg
 
Hidden coast oaks (orange och blÄ) Àr discontinued nu. SÄ köp innan de tar slut.

Screenshot_20210705-142436.jpg
Varför slÀpper dom ny variant och lÀgger ner en direkt. :banghead:

BlÄ Hidden Coast oak bestÀld frÄn amazon dÄ, tÀnkte vÀnta men Àr det slut sÄ Àr de. :rolleyes:
 
LĂ„dan Ă€r iallafall snygg @Derix đŸ˜‚đŸ€Ł. Snart bara 1-2 klockor kvar 😉.
92890135-F8D5-4F43-8008-AE9F1F0642D7.jpeg

Snygg klockbox! Och du behöver fler förstÄr jag. Jag ser att du Àven har Rangemanmodellen jag rÀknar med att hÀmta ut imorgon. Mudmastern ser ju grym ut men Àr en rejÀl pjÀs till storleken, och jag ser pÄ bilden att den Àr nÄgot större Àn Rangeman precis som specifikationen anger. För min 17cm handled Àr nog Rangeman bÀttre. Blir spÀnnande!
 
Senast Àndrad:
Snygg klockbox! Och du behöver fler förstÄr jag. Jag ser att du Àven har Rangemastermodellen jag rÀknar med att hÀmta ut imorgon. Mudmastern ser ju grym ut men Àr en rejÀl pjÀs till storleken, och jag ser pÄ bilden att den Àr nÄgot större Àn Rangemastern, precis som specifikationen anger. För min 17cm handled Àr nog Rangemastern bÀttre. Blir spÀnnande!
Visst Ă€r den 👏😃. Haha mindre menar du hoppas jag 😉. Vad trevligt med en Rangeman för din del 👍. Ja Mudmaster Ă€r lĂ„ngtifrĂ„n liten men tycker Ă€ndĂ„ den funkar pĂ„ mina 17.5cm handleder sĂ„ du hade absolut kunnat bĂ€ra den ocksĂ„ 😊.
 
Födelsedagspresent till mig sjÀlv bestÀlld och Àven en annan fÀrg pÄ bezel och band. Bilder kommer sen.
Det Ă€r inte ofta man har 2 bra anledningar att bestĂ€lla 2 klockor. En för att fira nya jobbet och en till min födelsedag.😁
 
Senast Àndrad:
Födelsedagspresent till mig sjÀlv bestÀlld och Àven en annan fÀrg pÄ bezel och band. Bilder kommer sen.
Det Ă€r inte ofta man har 2 bra anledningar att bestĂ€lla 2 klockor. En för att fira nya jobbet och en till min födelsedag.😁
Grattis!

Men du har fel, det finns 1000 anledningar att bestĂ€lla tillbehör eller nya klockor varje dag! Bara sunt förnuft och ekonomi som stoppar en, eller vi vanligt dödliga inte @livinl0ud đŸ€Ł han Ă€r All in all the Time! đŸ€™
 
Grattis!

Men du har fel, det finns 1000 anledningar att bestĂ€lla tillbehör eller nya klockor varje dag! Bara sunt förnuft och ekonomi som stoppar en, eller vi vanligt dödliga inte @livinl0ud đŸ€Ł han Ă€r All in all the Time! đŸ€™
Tack, födelsedag Àr om 3 dagar, fÄ se om klockan kommer fram i tid. ( klockan frÄn en svensk site, tillbehör frÄn Polen )

I och för sig, som man bruka sÀga ska man ju alltid försöka leva som om det vore sista dagen.
Go for it @livinl0ud. ;)
 
Grattis!

Men du har fel, det finns 1000 anledningar att bestĂ€lla tillbehör eller nya klockor varje dag! Bara sunt förnuft och ekonomi som stoppar en, eller vi vanligt dödliga inte @livinl0ud đŸ€Ł han Ă€r All in all the Time! đŸ€™
Haha jag försöker ”trĂ€na” pĂ„ att inte vara ALL IN hela tiden sĂ„ sakta framĂ„t 🙄😊.
 
Är det nĂ„n frĂ„n forat som sĂ€ljer den hĂ€r? LĂ„g ute för 600 kr bud tidigare idag, nu 1000 kr bud / 2500 kr köp nu
đŸ€”
SkÀrmbild 2021-07-05 185235.png
 
Visst Ă€r den 👏😃. Haha mindre menar du hoppas jag 😉. Vad trevligt med en Rangeman för din del 👍. Ja Mudmaster Ă€r lĂ„ngtifrĂ„n liten men tycker Ă€ndĂ„ den funkar pĂ„ mina 17.5cm handleder sĂ„ du hade absolut kunnat bĂ€ra den ocksĂ„ 😊.

Jag ser att jag blandade ihop man och master. Mudmaster och Rangeman(inte Rangemaster) ska det vara.
Jo iofs, min G-SQUAD Àr faktiskt snÀppet större Àn din Rangemaster, och det funkar eftersom den Àr sÄ lÀtt: bara 101g.
Men nog ser den ganska extrem ut. Kommer ju ha den i huvudsak som en trÀningsklocka pga pulsmÀtningsfunktionen. De stora siffrorna pÄ displayen Àr ocksÄ bra nÀr man springer och det skakar.
SÄ Rangemannen kommer bli bÀttre som en vardagsklocka.
 
Tillbaka
Topp