OWG för stunden just med âdenâ klockan sen kan jag bli OWG med en annan nĂ€r första blivit flippad och sĂ„ fortsĂ€tter det sĂ„ .Men du slĂ€nger dig med begreppet OWG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
OWG för stunden just med âdenâ klockan sen kan jag bli OWG med en annan nĂ€r första blivit flippad och sĂ„ fortsĂ€tter det sĂ„ .Men du slĂ€nger dig med begreppet OWG
Rangeman med extra allt lÄter smarrigt. Försöker hÄlla hÄrt i slantarna men vad menar du mer specifikt?TyvÀrr inte men Àr följande nedan som jag tror det blir goodbye till.
- Mudman G-9300-1ER + extra bezel med gula textdetaljer.
- Rangeman GW-9400-1ER (pÄkostad som fan med extra allt .
- DW-5600LS-2ER mint skick
- DW-5610DN-9ER sprillans ny, aldrig anvÀnd.
- DW-5610DN-9ER oundvikliga missfÀrgningar pÄ bezel speciellt dÄ den anvÀnds annars mycket fint skick.
Haha samma hĂ€r sĂ„ jag fĂ„r sluta med det annars jag kanske tappar min trovĂ€rdighet . Skönt nĂ€r det svĂ€nger sĂ„. Har sjĂ€lv pĂ„ g en âvanligâ klocka. FĂ„r se hur lĂ€nge den blir lĂ„ngvarig haha.det har jag sagt x antal ggr, skiter sig varje ggn Tycke och smak Ă€ndras konstant för mig, och vad jag vill Ă€ga/bĂ€ra just nu. TĂ€nkte ex ha g-shock hela sommaren men nu haft 95% sector sedan semesterns start för en vecka sedan, vem vet vad nĂ€sta veckas önskan Ă€r hehe
Under juni köpte jag följande till den,Rangeman med extra allt lÄter smarrigt. Försöker hÄlla hÄrt i slantarna men vad menar du mer specifikt?
Testar orangea bezel pÄ stealth kingen i vÀntan pÄ bandet och lite annat kul som ska komma under veckan. Tycker att det ser helt OK ut. Vad sÀger ni?
Mm...jag Àr lite 50/50. Det ser liite mer harmonisk ut irl Àn pÄ bild . Orkar inte ta av den nu. Men det Àr lugnt, nya bandet kommer snart. Sonen verkar gilla den.Njae, skÀr sig lite vÀl mkt imo.
Varför slÀpper dom ny variant och lÀgger ner en direkt.Hidden coast oaks (orange och blÄ) Àr discontinued nu. SÄ köp innan de tar slut.
ć€ăŻç”ăăŁăŠăȘăăźă«ïŒć€èČă«ă·ăȘăŒăŻ2ă«ă©ăŒççŁç”äșïŒ : great G-SHOCK world
ć€èČă«ă·ăȘăŒăŻăźççŁç”äșă«ă€ăăŠæžăăŠăăŸăăgshockjp.blog.jp
FrÄn plastindustri till papperindustri, tillverkning av stora papperspÄsar till Ica, Willys, Lidl, Coop....Vad blir det denna gÄngen?
Visst Àr den . Haha mindre menar du hoppas jag . Vad trevligt med en Rangeman för din del . Ja Mudmaster Àr lÄngtifrÄn liten men tycker ÀndÄ den funkar pÄ mina 17.5cm handleder sÄ du hade absolut kunnat bÀra den ocksÄ .Snygg klockbox! Och du behöver fler förstÄr jag. Jag ser att du Àven har Rangemastermodellen jag rÀknar med att hÀmta ut imorgon. Mudmastern ser ju grym ut men Àr en rejÀl pjÀs till storleken, och jag ser pÄ bilden att den Àr nÄgot större Àn Rangemastern, precis som specifikationen anger. För min 17cm handled Àr nog Rangemastern bÀttre. Blir spÀnnande!
Dubbelt grattis!Födelsedagspresent till mig sjÀlv bestÀlld och Àven en annan fÀrg pÄ bezel och band. Bilder kommer sen.
Det Àr inte ofta man har 2 bra anledningar att bestÀlla 2 klockor. En för att fira nya jobbet och en till min födelsedag.
Grattis!Födelsedagspresent till mig sjÀlv bestÀlld och Àven en annan fÀrg pÄ bezel och band. Bilder kommer sen.
Det Àr inte ofta man har 2 bra anledningar att bestÀlla 2 klockor. En för att fira nya jobbet och en till min födelsedag.
Födelsedagspresent till mig sjÀlv bestÀlld och Àven en annan fÀrg pÄ bezel och band. Bilder kommer sen.
Tack, födelsedag Àr om 3 dagar, fÄ se om klockan kommer fram i tid. ( klockan frÄn en svensk site, tillbehör frÄn Polen )Grattis!
Men du har fel, det finns 1000 anledningar att bestÀlla tillbehör eller nya klockor varje dag! Bara sunt förnuft och ekonomi som stoppar en, eller vi vanligt dödliga inte @livinl0ud han Àr All in all the Time!
Haha jag försöker âtrĂ€naâ pĂ„ att inte vara ALL IN hela tiden sĂ„ sakta framĂ„t .Grattis!
Men du har fel, det finns 1000 anledningar att bestÀlla tillbehör eller nya klockor varje dag! Bara sunt förnuft och ekonomi som stoppar en, eller vi vanligt dödliga inte @livinl0ud han Àr All in all the Time!
Man kan inte hinna trĂ€na allt, tar ju tid att vara krallig.Haha jag försöker âtrĂ€naâ pĂ„ att inte vara ALL IN hela tiden sĂ„ sakta framĂ„t .
BÀsta du , men kanske fÄr prioritera om lite dÄ .Man kan inte hinna trÀna allt, tar ju tid att vara krallig.
Ăr nog @dzlDave .Ăr det nĂ„n frĂ„n forat som sĂ€ljer den hĂ€r? LĂ„g ute för 600 kr bud tidigare idag, nu 1000 kr bud / 2500 kr köp nu
KBK!SĂ€nk till 600 kr igen @dzlDave
Visst Àr den . Haha mindre menar du hoppas jag . Vad trevligt med en Rangeman för din del . Ja Mudmaster Àr lÄngtifrÄn liten men tycker ÀndÄ den funkar pÄ mina 17.5cm handleder sÄ du hade absolut kunnat bÀra den ocksÄ .
StĂ„r ju vem det Ă€r.Ăr det nĂ„n frĂ„n forat som sĂ€ljer den hĂ€r? LĂ„g ute för 600 kr bud tidigare idag, nu 1000 kr bud / 2500 kr köp nu
Second place is the first loser . Alla kan inte vara en .StÄr ju vem det Àr.
Edit: sen pÄ bollen. Var inte mÄnga dagar sen han köpte den.
Alright alright, here is a for you.Second place is the first loser . Alla kan inte vara en .
Tack , nu Àr jag inte hangry lÀngre .Alright alright, here is a for you.