• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hade inte sakt nej till dendÀr, eller den blÄ. Antar att amazon Àr bÀsta stÀllet att komma över en, ser inte ut som att den kommer ut pÄ vanliga marknaden i Sverige.

OT
@Derix dedÀr mÄste va en av de snyggaste muggar jag set.

Edit: Annars Àr den vita G-Shock GA-2000HC frÄn hidden coast serien riktigt snygg ocksÄ.
Hidden coast oaks (orange och blÄ) Àr discontinued nu. SÄ köp innan de tar slut.

Screenshot_20210705-142436.jpg
 
Har du nĂ„gon gruppbild pĂ„ det som lĂ€mnar? 😊
TyvĂ€rr inte 😔 men Ă€r följande nedan som jag tror det blir goodbye till.

  • Mudman G-9300-1ER + extra bezel med gula textdetaljer.
  • Rangeman GW-9400-1ER (pĂ„kostad som fan med extra allt 😎.
  • DW-5600LS-2ER mint skick
  • DW-5610DN-9ER sprillans ny, aldrig anvĂ€nd.
  • DW-5610DN-9ER oundvikliga missfĂ€rgningar pĂ„ bezel speciellt dĂ„ den anvĂ€nds annars mycket fint skick.
 
TyvĂ€rr inte 😔 men Ă€r följande nedan som jag tror det blir goodbye till.

  • Mudman G-9300-1ER + extra bezel med gula textdetaljer.
  • Rangeman GW-9400-1ER (pĂ„kostad som fan med extra allt 😎.
  • DW-5600LS-2ER mint skick
  • DW-5610DN-9ER sprillans ny, aldrig anvĂ€nd.
  • DW-5610DN-9ER oundvikliga missfĂ€rgningar pĂ„ bezel speciellt dĂ„ den anvĂ€nds annars mycket fint skick.

En 5610dn borde du behĂ„lla, förknippar lite den med dig efter owg (var den vĂ€ll pĂ„?) plus passar grymt med tatueringarna 😎
 
Hahaha det Ă€r ju en del av charmen tycker jag 😎. Kommer aldrig sĂ€ga att nĂ„gon klocka Ă€r #KEEPER lĂ€ngre haha.

det har jag sagt x antal ggr, skiter sig varje ggn 😜 Tycke och smak Ă€ndras konstant för mig, och vad jag vill Ă€ga/bĂ€ra just nu. TĂ€nkte ex ha g-shock hela sommaren men nu haft 95% sector sedan semesterns start för en vecka sedan, vem vet vad nĂ€sta veckas önskan Ă€r hehe đŸ€“
 
Tillbaka
Topp